💉7🩸

62 20 18
                                    

"–Vreau la Taehyung.."

O privește fix în ochii și fără să își de-a seama o hipnotizează –Am înțeles domnule, îl voi căuta imediat "Se duce și își i-a telefonul și dă mesaj la toți studenți din cămin"

"Căutați-l de urgență pe
bobocul Kim Taehyung"

În timp ce șefa de cămin dădea mesaje și apeluri, vampirul se tot uita prin jur după Taehyung însă brusc fu prins de mână chiar de el

–Hai cu mine JungKook!

–Taehyung.. "Zâmbește" Te-ai întors!
–Haide "îl prinde mai bine de mână apoi îl trage după el până în cameră"

Închide ușa cu încuitoarea apoi îi aruncă o privire urâtă vampirului ce îl privea inocent –Nu fă fața aia de nevinovat.Nu ți-am zis să rămâi aici?

–Ai zis :Doar stai aici și așteaptă-mă
–Și de ce, mă rog, nu ai făcut asta?
–Am făcut-o.. Dar am crezut că
mai abandonat.. Și mă doare iar tot.

–Aish..
"Oftează apoi își dă bluza jos" Îmi rămâi dator! "Îl trage aproape de el"
–Nu vreau.. Să mai.. Fac asta.
–Oare toți vampiri sunt așa de prostănaci? Când am plecat, ți-am spus că îți voi aduce hrană însă nu am adus nimic.. Cumva trebuie să te hrănești. Nu vreau să mori aici!
–Dar va.. Curge iar roșu
–Se numește sânge pentru dumnezeu"Bufnește" În fine, fă-o. Înfinge-ți acei colți și să terminăm cu asta dar încearcă să îmi eviți gâtul.

–Gâtul?
–Aish! "Îl prinde de cap și îl apropie de umărul său" o poți face de aici. Haide odată! "Vampirul cu ezitare
își înfinge colți în umărul lu'
Taehyung, ce a tresărit ușor"

–A.. Au.. "Îi cad câteva lacrimi. Vampirul îl prinde ușor de păr"

Mai bea puțin apoi se îndepărtează, însă când vede sânge curgând sa apropiat iar de acesta însă doar a oprit sângerea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mai bea puțin apoi se
îndepărtează, însă când vede sânge curgând sa apropiat iar de acesta însă doar a oprit sângerea.

–Acum îmi poți da drumul la păr "îl împinge ușor" Mă duc să fac un duș. "Intră în baie, își rezeamă mâinile de chiuvetă și își privea reflexia obosită

–La naiba.. Arăt oribil "Oftează, își plimbă de câteva ori mâinile agresiv prin păr apoi intră în duș, unde stă mai bine de un sfert de oră. După
ce iese din duș, se îmbracă în ceva lenjer iar pe urmă iese din baie"

–Ce naiba faci? "Treare speriat atunci când se lovește cu capul de pieptul tare a vampirului" au..

–"Au" Repetă vampirul după bărbat.
–Aish, dă-te "îl împinge din calea sa apoi se duce la fereastră, deschide draperile, o rază puternică de lumină își face apariția în mica cameră de cămin, Taehyung a vrut să deschidă și fereastra însă sa blocat atunci când culoarea ochilor a vampirului devenise un roșu închis, iar corpul îi devenise mult mai slăbit, și-a pierdut echilibru, căzând cu capul de colțul dulapului –YA! "Fuge Taehyung repede la acesta" Dumnezeule.. Sângerezi "începe să se panicheze și fără să își de-a seama încep să îi cadă lacrimi ce îi udau chipul vampirului" Ce mult sângerezi..

–Cad.. Cristale.. Din.. Ochii tăi.. "Spune cu greu. Taehyung bufnește într-un plâns zgomotos, era speriat. Mai speriat de cât atunci când a aflat că acesta era vampir. Îl ajută să se ridice îl așează pe pat iar apoi iese grăbit din camera de cămin, alergând și panicat a fugit la cea mai apropiată farmacie și cu ultimii bani pe care îi mai avea, a cumpărat bandaj și câteva medicamente apoi sa reîntors în camera de cămin. "

Taehyung sa uitat după vampir în toată camera însă acesta nu se vedea nici unde. –Aish.. Unde a dispărut? "Oftează însă brusc aude niște suspine din șifonier, fuge la acesta și îl deschide și îl zărește pe vampir ce tremura tot, fața o avea trasă și îngălbenită, iar ochii îi avea umflați"

–Te-ai.. Întors...
–Ce se întâmplă cu tine? "Întreabă îngrijorat însă nu primește nici un răspuns însă observă că vampirul evita contactul cu lumina" Te deranjează lumina? Oh "se ridică și acoperă fereastra cu draperiile apoi sa reîntors la vampir. Sa lăsat pe vine iar apoi și-a întins brațul spre acesta. " Haide afară "Vampirul dezaprobă" Nu se va întâmpla nimic. Nu mai este lumină, privește!

"Vampirul privește prin jur, oftează apoi îi prinde mâna lui Taehyung. Acesta la scos din șifonier"

–Acum.. Voi avea grijă de rana ta "Îl ajută cu rana sa însă se temea că îi poate provoca durere" am terminat!
–Eu.. Sunt un vampir.. Nu?
"Întreabă vampirul dintr-o dată"

–Mhm "Aprobă Taehyung ușor"
–Ce.. Înseamnă asta mai exact?
–Sincer să fiu nici eu nu prea știu multe însă știu doar că voi vampiri vă hrăniți cu sângele uman și că ne puteți ucide cu ușurință..

–De aceea.. Ești atât de speriat.. "Oftează" Eu chiar nu vreau să te rănesc.. Nu vreau să îți mai cadă cristale din așa ziși ochii..

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 06 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

㋛︎𝚅'𝚊'𝚖'𝚙'𝚒'𝚛'𝚎 ✔︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum