–Wow.. Asta este ceva ce nu am mai văzut în toată cariera mea de medic.
Se ridică –Ce faceți?
–Voi chema un echipaj special. Băiatul ăsta este ceva unic. Revin imediat!Termină de vorbit apoi pleacă. –Aish! Chiar nu îi bate inima? "Își pune mâna pe pieptul băiatului și chiar nu-i bătea inima și nici nu-i putea simți pulsul" wow.. În fine "își scutură capul" nu are nici-o legătură cu mine. Voi pleca acum.
Îl anunță pe băiatul ce acum privea într-un colț mort însă dintr-o dată în spital intră o femeie ce sângera. Băiatul începuse să se agite și ochii săi din negru închis sau tranformat într-un roșu aprins –O, Dumnezeule.. "Îi observă Taehyung ochii apoi poliția și medici ce se apropiau de ei. Panicat își dădu geaca jos apoi i-a acoperit capul băiatului ce se tot mișca –Stai dracu nemișcat dacă nu vrei să ajungi jucăria ăstora. " își mușcă buza apoi îl prinde de braț și vrea să plece cu el dar.. "
–Mă scuzați?
–D.. Da?
–Unde este băiatul de mai devreme?
–Băiat? Ce băiat? "Se face neștiutor"
–Băiatul palid cu care ai venit. Stai nu este acesta? De ce vrei să îl ascunzi?–El.. Este "se gândește" Iubitul meu "i-a geaca de pe capul băiatului însă mai întâi îi astupă ochii cu mâna sa dreaptă ca apoi își unește buzele de buzele celuilalt. Gest ce făcu pe toți doctorii să plece scârbți –Scârbos. Asta este unic? Doctor bun de nimic. Atât de scârbos!
–Dar... (Pleacă cu toți)
–Of " oftează Taehyung profund apoi se îndepărtează de celălalt băiat!? " la naiba încă ai ochii roși.. "Oftează iarăși"În timp ce Taehyung ofta celălalt Îl privea cu ochii mari și roși.
–La dracu "în jură apoi pune iar geaca pe capul băiatului, după îl trage cu capul pe umărul său iar mai apoi pleacă din spital. Neștiind unde stă băiatul cu ochii roși, Taehyung la dus în camera sa de cămin din fericire stătea singur și nu deranja pe nimeni -Stai aici
Îl pune pe pat ca apoi să fugă în baie. În baie a închis ușa, a lăsat capacul de la toaletă în jos apoi sa așezat pe el. Și-a scos telefonul și a intrat pe Google unde a căutat : De ce culoarea ochilor ni se schimbă brusc? Și care e motivul?
🔍Nici un răspuns🔍
–Nici un răspuns? La naiba!
"respiră și expiră" Calmează-te Taehyung! "Respiră iar apoi scrie iar ceva" De ce au oamenii ochii roși? Care sunt motivele?🔍 1. De la lipsa de ne somn
(– nu prea cred ca este asta)
🔍2. Probabil de la droguri, tutun
( –De parcă toți ne permitem..)
🔍3. Sau poate este vampir (😂😂)
(– probabil. STAI CE?)"Iese de pe Google și intră la contacte apoi își apelează fratele cel mare"
Apel
La început HyunJin i-a dat ocupat însă Taehyung nu sa oprit până ce fratele său nu i-a răspuns –Aish, ce naiba vrei?
–Hyung.. Eu "Spune cu voce tremurată"
–Da, eu. Taehyung mi-e atât de som-
–Hyung.. Sunt cu un vampir în cameră
–Cu ce? "Bufnește dintr-o dată în râs"
–Cu un vampir.. Și nu râde..–Taehyung, este abia prima zi în oraș și deja orașul ți-a mâncat creierul?
–Hyung sunt serios..
-Scuze "râde" Nu te pot lua în serios.–Ok, pa "vrea să închidă"
–Stai, stai. De ce crezi că ești cu un vampir? "Întreabă însă încă râdea"
–Păi are ochii roși.. Și nu mai râde!–Atât?
–Nu.. Nu-i bate inima și eu am căutat pe net și zicea tot felul de prostii și eu-
–Lasă-mă să ghicesc. Asta părea cea mai realistică? Îmi poți spune și celelalte?
–Păi "dă apelul pe spicer apoi intră iar pe Google" păi lipsă de somn sau droguri dar nu cred că este de la astea.–Oh și este pentru că este vampir?
–Da
–Ești nebun "închide apelul"
–DAR NU-I BATE INIMA!"strigă din nou și dă să iasă din baie dar îi sună telefonul. Îl aprinde iar și observă că era fratele său însă cel mic. Taehyung îi răspunde la apel fără ezitare ' apel'–Hoonie de ce nu dormi?
–Păi hyung am auzit discuția ta cu HyunJin hyung. "Îi răspunde în șoaptă"
–Și ai sunat să râzi și tu de mine?
–Nu hyung. Chiar nu-i bate inima?–Mhm și nici puls nu are "oftează"
–Hyung tăie-te apoi apropiete de el.
–CE? AI ÎNNEBUNIT?
–Ascultă hyung, dacă chiar e vampir va încerca să îți beie sângele dar dacă nu e probabil va încerca să te ajute sau ceva–Și dacă e ce fac?
– Și dacă e fugi hyung, fugi.
–Aish,ce frați am.. Unu râde de mine iar celălalt vrea să scape de mine.. Du-te la culcare este târziu. Noapte bună–Noapte bună hyung "închide"
După ce termină de vorbit cu ambii săi frați părăsește baia și se întoarce la tipul ciudat cu ochii roși. Se apropie de el și observă că încă avea gluga pe cap.
–Doamne "îi dă repede jos gluga"vrei să mori? De ce nu ai dat-o jos? La naiba!
–Ce.. Este.. Un vampir?–Huh? Ai auzit totul, așa-i?
"celălalt aprobă"–Ce nepoliticos. Ai tăi nu te-au învățat manierele. Aish tipi ăștia de oraș.
–Ce se întâmplă dacă te tai?–Ce zic eu și ce zici tu.. Să terminăm cu asta "i-a o foarfeca mică și se taie ușor pe degetul cel mare și cu prima pictură ce a căzut pe podea, ochii tipului sau aprins iar dar mult mai deschis și ochii îi tremurau parcă voiau să iasă din pupile" Ce naiba.. Se întâmplă?
"Întreabă Taehyung speriat
la vederea culori.. "–Dumnezeule tu chiar ești vampir..
( și dacă e fugi, hyung fugi) îi răsuna în "cap cuvintele fratelui său" Să fug dar cu ce? Picioarele îmi sunt înghețate...–M.. Mi-e foame...
"Devine tot mai agitat tipul ce se dovedește că este vampir"–NU MĂ OMOR..ÎNCĂ SUNT VIRGIN!
CITEȘTI
㋛︎𝚅'𝚊'𝚖'𝚙'𝚒'𝚛'𝚎 ✔︎
VampirKim Taehyung un boboc ce tocmai a ajuns în Seoul găsește pe stradă un băiat rănit cam de vârsta lui, acesta decide să îl i-a acasă și să aibe grijă de el. așa Taehyung se împrietenește cu acel băiat care se dovedește că nu este întocmai un tip norma...