-Ce.. Mi se.. Întâmplă? "Întreabă vampirul agitat" te rog.. Ajută-mă
-Să te ajut? Vrei să te las să mă omori?
-E.. Eu "îl forțează să se îi întindă apoi se aruncă asupra sa. Taehyung panicat și-a închis ochii strâns crezând că acesta îi va fi sfârșitul însă nu a fost așa cum se aștepta el. Vampirul nu și-a înfipt colți în gâtul lui Taehyung ci doar i-a lins degetul ce sângera -Tremuri...-Mhm... Îmi este frică.. Ești înfricoșător
-Eu nu vreau să te rănesc "se apropie cu colți de gâtul său însă doar lasă un sărut pe el. Taehyung tresare suprins"-CE NAIBA FACI? "Îi împinge după el"
-Nu știu "spune inocent"
-Apropo te-am adus la mine dar nici măcar numele nu ți-l cunosc. Ai un nume, nu? "Vampirul dă din umerii" Aish! Cum nu știi dacă ai un nume?-E.. Eu.. "Își ridică brațul și Taehyung observă ceva ciudat pe el"
-Ce-i asta? "Îi ridică mâneca și observă un tatuaj" Jeon JungKook ăsta e numele tău "vampirul dădu iar din umeri" AISH-Dar tu ce nume ai?
-Se întreabă "Cum te cheamă" Nu ce nume ai "oftează" în fine Kim Taehyung
-Kim Taehyung "repetă după el"-Acum ce naiba fac eu cu tine? Nu cred că te pot ține aici cu mine..
-De ce? Vrei să mă alungi?
-Alungi? Aish cine naiba mai folosește expresiile astea învechite? Și ce vrei să fac? Ești un străin pentru mine de ce aș continua să te ajut? Du-te și cere ajutorul familei tale sau a prietenilor--Dar nu am nici familie nici prietenii
-Și eu ce vină am? "Scoate niște bani" I-a ăștia și descurcă-te eu nu te mai pot ajuta. Dacă se află că te-am adus aici voi avea probleme și nu vreau, poți pleca!
-Ok... "Spune trist apoi se ridică și vrea să plece însă îl apucă Taehyung de braț"
-La naiba... "Îl trage după el până în baie, îl forțează să ridice mâinile sus apoi îl dezbracă" -Intră în duș acum!Vampirul nu înțelege însă face așa cum i sa cerut. -Știi să te speli, nu? "Îi dă dușul și vrea să plece însă vampirul uda totul din baie, totul în afară de el."
-Aish, înnebunesc cu vampirul ăsta! "Se apropie iar de el, îi i-a dușul din mâna apoi îl spală el" Mă simt de parcă aș spăla un copil dar mare și păros.
"Oftează"
-Unde sunt mare? "Taehyung fără să vrea își lasă privirea în jos și îi observă membru însă își ridică repede privirea tot roșu și jenat" -Unde.. Nu ești mare..
Îl spală repede pe cap apoi îl clătește.
-Am terminat. Așteaptă aici.
"Se duce până în cameră și se întoarce după câteva secunde cu niște haine și un prosop. " acum poți ieși. "Vampirul încearcă însă alunecă însă din fericire îl prinde la timp Taehyung" Aish tu nimic nu poți face?Ai creieru înțepenit?-Am creierul înțepenit? "Repetă"
-Haide ieși "îl ajută să iasă din cabina de duș dar și să se îmbrace însă după ce la îmbrăcat a început să râdă pentru că hainele sale îi veneau mici și strâmte"-Wow "râde în hohote"
-De ce faci așa?
-Așa cum?
-Așa "râde și el la fel cum a râs Taehyung mai devreme" Așa ai făcut
-Se numește râs omule de fapt vampirule. Oricum ar trebui să îți cumperi niște haine pentru mărimea ta-Să cumpăr?
-Da, cu bani.
-Ce-s ăia bani?
-Dumnezeule.. Doar vino după mine. "Ies amândoi din baie" nu am aici pături sau sac de dormit așa că tu dormi aici iar eu voi dormi la sor-mea-Nu mă abandona... "Îl prinde de bluză" Rămâi aici.. Nu te voi răni.. Chiar de nu știu ce înseamnă asta nu o voi face!
-Aish.. Bine, bine doar dă-mi drumul!Vampirul îi dă drumul la bluză. Taehyung face patul apoi ce-i doi se așează în el. -Acum dormi.
-Ce să fac?
-Să îți închizi ochii și să dormi!
-Să îmi închid ochii și să dorm?
-Da "se întoarce cu spatele la el"
-Dar...
-Dar ce? Ce mai e acum?-Dar care... Ochii?
CITEȘTI
㋛︎𝚅'𝚊'𝚖'𝚙'𝚒'𝚛'𝚎 ✔︎
VampireKim Taehyung un boboc ce tocmai a ajuns în Seoul găsește pe stradă un băiat rănit cam de vârsta lui, acesta decide să îl i-a acasă și să aibe grijă de el. așa Taehyung se împrietenește cu acel băiat care se dovedește că nu este întocmai un tip norma...