Kahvaltıyı yaptık. Sonra eşyaları aldık ve arabaya yerleştik.
Heeseung'un yanına oturdum. O da oturdu. "Giderken telefon alabileceğim bir yer var mı? Telefonumu paramparça ettiğin için."
"Şehir merkezinde var."
"Ne şehir merkeziymiş amk." dedi kemerini takarken.
"Cüzdanım nerde?"
"Arkada." dedi. Kemerimi çıkardım ve arkaya döndüm. Cüzdanımı buldum ve alıp geri oturdum. İçinden çıkardığım şeyi Heeseung'a uzattım.
"Bu ne?" diye sordu elimdekine bakmadan. "Hattın." dediğimde bana döndü. "Normalde kırman gereken şey telefonum değil hattımdı Jake."
"Bu sefer ben hata yapmışım o zaman." dedim. Elimden hattını aldı ve kenara koydu. Koyduğu yerde kelepçe duruyordu. Elime aldım ve "Bizim kelepçe buradaymış." dedim Heeseung arabayı kullanırken. "Anahtarları nerde?"
"Aynı yerde."
"İyiymiş o zaman." Biraz öyle durduk. "Çok sıkıcısın Heeseung."
"Araba kullanıyorum Jake."
"Olsun. En azından iki kelime laf et." dediğimde bir an arabayı durdurdu ve bana döndü. "Ne oldu?"
"Burası mı?"
"Ne burası mı?"
"Telefonu alabileceğim yer." dediğinde dışarı baktım.
"He evet burası."
"Tamam bekle geliyorum,hemen." dedi ve arabadan indi. O sırada ben de telefonumu çıkardım. Burada çekiyordu.
Sunoo ve Jay yüzlerce kere aramış, bir sürü mesaj atmıştı.
Jay'i aradım.
"Alo."
"JAKE NERDESİN?"
"Dönüyorum."
"NERDESİN AQ ÜÇ AYDIR."
"Telefonda konuşmayalım. Sadece o eve bir daha dönmeyeceğim."
"Nasıl?"
"Şikayetçi olacağım."
"Niye?"
"Aile içi şiddet ve cinayete teşebbüsden."
"Ne diyosun Jake?"
"Jay dönüyorum şu an buluşunca her şeyi anlatacağım tamam mı?"
"Peki o eve dönmeyeceksen şu an nereye gideceksin?"
"Beni kurtaran kişinin yanına."
"Anlamıyorum. Kimin?"
"Her şeyi anlatacağım. Kapat şimdi."
"Tamam görüşürüz."
"Görüşürüz." dedim ve telefonu kapattım.
Heeseung arabaya bindi. Elindeki kutuyu yanına koydu ve kemerini taktı. "Kiminle konuşuyodun?"
"Jay'le. Döndüğümü haber verdim."
"Ha iyi yapmışsın." dedi yandaki kutuyu alıp. İçinden telefonu çıkardı ve hattı taktı. Telefonu açtı ve birini aramaya başladı.
"Sen kimi arıyosun?"
"Başkomiseri."
"Niye?"
"Bekle." dediğinde telefon açıldı.
"Alo Heeseung."
"Efendim Jaeyun'u buldum. Şimdi dönüyoruz ama onu evine bırakmayacağım."
"Nasıl yani?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Escapism |Heejake
Fanfiction"Kaçtığım için beni değil, cinsiyetçi düşünceye sahip oldukları için dans etmek istediğimde belimi ve bacaklarımı hissetmemeye başlayana kadar döven, voleybol oynadığım için tek elimi kıran ailemi yakalamalısınız. Nasıl olsa bu da sizin işiniz değil...