Yazarın isyanı

88 7 0
                                    

Sabah uyandigimda odamda olduğumu farkettim.Ama nasıl geldim buraya hem kim getirdi.Dusune düşüne yatağımdan kalkıp tuvalette gidip işimi halledip. Saate baktığımda 06.30 olduğunu gördüğümde hemen dolaptan eşofman takimimi giyip mp3 me kulakligimi takip .Saçimi da açıp dışarı çıktım ve koşmaya başladım. Nede olsa işe 08 gideceğim . Tempolu olarak koşarken mp3 Hüsran(mustafa ceceli) şarkısı çalarken yine göz yaşlarımi tutamayip bir yandan hüngür hüngür ağlıyor bir yandan daha hızlı kosuyordum.Kostugum yerde sadece ayakkabilarima bakarak gidiyordum.Bu şarkı tam bana yazılmıştır kesin

Yine soluyor içimde bütün çiçekler,
Başka bir baharda gulumserler.
Yorgun kalbim yorgun hayallerim
Direniyorlar bana hale yenilmedim.
Hep bir ümit yüreğimde
Hep aynı cesaret
İcimden bir sesler SABRET SABRET .
Anca düşün arasıda yıllar ardından
Geriye bana kalan

Gerçekten ben ne yaptım ne Günahım vardı .Ne günah işledim bennn diye içimden bağırarak daha hızlı koşmaya başladım. Anne anne beni niye bıraktın ben naptim nerdesin beni niye bıraktın diye bağırmak geldi içimden bagrip ağlamak ama suan sadece bu düşüncelerle önüme bakmadan hızla kosuyordum. Ya Kerem ben bu kadar mı kötüyüm . Ona naptim , naptim ben neden yalnızım ben . Evet bu şarkı tam beni anlatıyor Biliyormusunuz bu şarkı benim yanlizligimin şarkısı ben bekledim anne nolur gel ben bekledim Kerem nolur gel benim suçum ne biri bana söylesin .Aslında suan ben ilk kez böyle olmuyorum ne zaman erken kalksam kendimi sokağa atıp bunu yaparım. Ama her seferinde kalbim daha çok ağrıyor.

Yine bana kalan ,her daim feryat figan kalbim
Zehir olur başka hayallere kalmaz ki mecalim
HÜSRANNNNN feryat figan kalbim
Yenilmedim o zalim görmüyor ki Ya Rabbimmmmm........

Biranda birinin belimden sarilmasiyla kendime geldim.Yeni anladım ki az kalsın arabanın altında kalıyordum. Arkamdaki kişi beni sıkıca tutmuş birakmiyordu kalbi niye bu kadar hızlı carpiyordu. Biraz bekledikten sonra beni bıraktı ve arkami döndüm ve gözünden bir damla yaş akıyordu. Yani beni Kerem mi kurtardı. Burda ne işi vardı. Ama kalbim yapamıyorum .Ona sarılmak - dememe kalmadı tabikide beni takmayan kollarim benimle alakası olmayan iç sesim .Kerem e sarildim. Özlemiştim onu ama çok .

- "Hadi gidelim Burcu "

Bana karşılık vermedi bile sonunda ondan ayrılıp karşısında durdum ve bana bakmiyordu bile ve sesiyle bana yine emir verdi.

Kerem
Onu ağlayarak kostugunu gördüğümde arabadan inip bende koşmaya başladım ve o kadar hızlı kosuyordu ki zor yetiştim. Az kalsın arabanın altına girecekken son anda kurtardim. Onun bu haline alisiktim çünkü ne zaman içini dökmek istese kosardi . Ama bu sefer aglamaktan saçları yüzüne yapismisti ve ben onu çok seviyorum ağlama Birtanem diyemedim ben yine . Bana sarildiginda ona öyle sarılmak istiyordum ki bir daha bırakmamak ama sarilamam o şuanda şoktan sarıldı . Ben ise askimdan sarılmak istiyorum. Sonunda kendime gelip bir kaç kelime edip onu arabaya götürdüm .

Burcu
Tepkisiz bir şekilde arabaya bindik ve beni yine ve yine evin önüne getirdi.Sanki başka gidecek yerim varya . Kapıyı açıp hiçbir şey demeden arabadan inip eve girdim.Halâ herkes uyuyordu. Odama gidip sıcak bir duş aldım. Üzerime boydan sarı elbisemi giyip ,saçimi at kuyruğu yaptım .Yüzümden agladigim belli oluyordu ama ben pek makyaj sevmediğim için öylece bırakıp. Cantami ve takoz olan telefonumu alıp çıktım. Bahçede üvey annem sabah kahvesini iciyordu her zaman ki gibi icmezse olmamış .Ben işe gidiyorum dedim ve çıktım. Garip çok garip ben çıkıyorum dedim ve bana birsey demedi.Acaba benim ayligim ne kadar tabi ben bunu hiç bir zaman bilemicem. Çünkü ayligimi babam alacakmis.
Kapıya çıktığımda bir adet Kerem ve arabasi duruyordu. Ama ben naptim yanından geçip yürüyerek sirkete gidecektim ki birinin kolundam tutup arabaya bindirmesiyle calistirmasi bir oldu ve hızla sirkete geldik.

Yarım saat sonra ACAR şirketle toplantı vardı ve Kerem sinirler içinde dosyaları inceliyordu. Sabah ki yaptığı hareket yüzünden ben masanın önündeki koltukta oturuyorum, o da portleyecek olan kadınla dosyaları inceliyordu .Ama bu sefer kadın daha kapalı bir kıyafet giymiş ve masanin üstüne gerekmedikçe elini bile koymuyordu. Garip ama iyi zaten geçen sefer ki gibi yapsa bile karismazdim bile banane.

Toplantı odasına gecdigimizde masada bir yaşlı adam ama bakımlı onun yanında benim yaslarimda sarı saçlı bayan sanırım asistanı onun yanında avukat ve muhasebe müdürü diye tahmin ettiğim adamlar vardı. Onların karşısında boş bir sandalye onun yanındaki sandalyede bizim sirketin muhasebe müdürü Hakkı bey ve avukat Cem yani benimle aynı yasdaymis. Kerem masanın başına geçip oturdu banada sol tarafındaki boş yeri gösterdi. Toplantı başladı biraz sıkıcı ama idare eder ve sonunda acar sirketi anlaşmayı imzaladı ve bu sayede Kahramanlar büyük bir iş aldılar .
Ama bi sorun var bu acar sirketin sahibi Kenan beymis benden gözünü almıyor.

Aslında Burada kesmicektim ama 1 haftadır 3 yorum bekliyorum ama yok lütfen biraz insaf
Nasıl yani sizin beğenmediğiniz yer olmuyomu Sayet ben bir hikaye okurken binbir eleştiri hatta bazen yazara mesaj bile atıyorum
Herneyse konuşmak isteyenler mesaj atabilir

AĞALIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin