Düğüne devam

255 9 1
                                    

Yatağımdan zor olsada kalktım .Saatte baktım saat daha 10.00 bu saatte düğün mu olur be !

Üstüme saçma sapan birseyler bulup giydim tam odamdan çıkacam manyak karı (yani üvey annem) odaya daldı. Neymiş efendim bu saatte uyanilirmiymis, aganin dugunu ne gidecekmisimde zaten güzelim oglani kaçırmışimda. Bu kadın kesin canına susamis, dua et kendime aciyorum. Hem daha bir intikamim var dimi.
Yarım saat lafını dinledikten sonra kapıyı çarpıp çıktım. Gıcık mal karı lan kendinin kızı duruyoken beni düğüne gönderiyo ,yani söyle o düğüne misafirleri hizmetçi olarak gidiyorum. Neymiş efendim hanimaga özel çağırmış tabi bunlar laf Kahraman aşireti her zaman çalışanlarına hak ettiğinden fazla verir haklarını yiyemem. Ama beni onun için değil manyak karı oglunun evlendiğini görmem için çağırdı.

Bu arada Kerem aga kimle evleniyor derseniz Özgüven asiretinin kızı Berna ile evleniyor .Asiretinin ismi gibi kendilerine gerçekten çok güvenilir bide egoistlerdir. Bide tam manyaklar evet manyak tanıdık geldi demi, Kerem'in annesi bu asiretin kızı zaten Kerem'in müstakbel eşi yabancı değil teyzesinin kızı zaten bizim işte o yüzden olmadı. Kerem tam bir hanım evladı çıktı . Neymiş efendim annesi üzülüyormus sonra evlenmeliymis sonuç evleniyor geberesice herif
Ahhhhh, tabi yol boyunca kendi kendine konuşur karşına bakmassan yere yapısirsin.

BU arada ben kime çarptım. Adam ayakkabıları süper mağazadan almış giymiş. Süper bir takım tam bir fıstık ,kafayı yedim sonunda içimden konuşmayı bıraktım artık adamlara asiliyorum

Hızlıca ayağa kalktım üstüme sirkeliyip . Giderken evet o koku biranda yüzümü çevirip bakmamla şok error o (yani kerem) gözleri tam bir kan canagina dönmüş. Bu ne lan bu adamın dugunu yok mu bu ne surat yani ben 2 sene beraber oldum hiç böyle görmedim. Allah kıza yardım etsin ne diyom ben ya oh daha kötü olur inşallah . Tabi bu kadar lafı onun gözünün içine bakarak söylüyorum . Noluyo bana yaaaa bu kadar lafı sesli düşünmüş olamam. Evet evet evet hepsi sesli bir anda arkami dönüp giderken tek kelime BEN SENSİZ YAŞAYAMAM.

Ne diyo ya sanki evlenen benim ya tabi paşam tabi
Kızların birinin kolundan tutup hadi demesiyle dusuncelerimden sıyrılıp arkasından mutfağa gittim. Manyak karı bi o yana bi bu yana koşup duruyo ayrıca bide bağırıyor "çabuk sizi çene çalın diye çağırmadim " Eger evde o üvey karı olmasa 1 dakika durmam basar giderim.

Elime aldigim tepsiyle konagin büyük geniş bahçesine çıktım .gerçek bu bahçe çok büyük .Elimdekileri masaları dizerken bir ses duydum bir çığlık fazla beklemedim zaten elimde eşyaları kuaför yüzü kıpkırmızı dudagi kanıyor. Noldu deneme kalmadı arkamdan bir erkek sesi noldu dedi.Nolcak manyak kârının yigeni kız saçini hızlı taradi diye kızı hirpalamis.

Daha fazla dayanamadım. Kızın yüzünü oksayip, saçının içine etsinler dedim tabi birazda küfürler birlikte ola bilir. Taki arkamdaki kıkırdama sesiyle ne yani ben aganin karısına dum düz dizdirdim. Ağa ise sadece gülüyor. Arkami döndüğümde gitmişti bile aman kızı yolcu ettikten sonra işimi bitirip mutfağa geçtim.

Ne yani bu adam niye mutfakta kafasını iki elinin içine almış duruyor. Kızlar oraya baktigimi görünce dürtüp beni dışarı çıkardılar. Ve elime bir iki is verip geri girdiler. Biliyorlar agalarinin huyunu biraz daha orda dursam dugunu iptal edicek beni dışarı attılar. Şaşırmayın yani ben iki sene Kahramanların oğluyla cikicam bilmezler mi bütün mardin biliyoduu.

Birinin beni durtmesiyle kendime geldim yeter ama sabahtan belli kaçıncı durtmeleri
Ne dedim tabi biraz sesli

Karşımdaki kişi en yakın arkadaşım Birtanem sırdasim
Canan onun aileside benimle aynı olunca o da çalışıyor işte ,hızlı adımlarla beni Buket in odasına götürdü (Buket Kerem in küçük kardeşi ikinci sirdasim )
Ikisi birden konuşmaya başladılar neymiş efendim Kerem gidiyormuş elden neymiş böyle bitemezmis daha neler sanırım bunlar içmiş sabah sabah sanki ben evleniyorum o zaten benden ayrıldı. Şimdide evleniyor

Buket in bagirigiyla kendime geldim

Buket
Ya hadi canım böyle yapma gün bizim şimdi abim seni birakmisya o zaman intikam alalım .
Bu kız git gide kafayı yiyor

Sonunda dediklerini kabul ettim (neymiş anam abisinin gözünün önünden ayrılmali değilmiş ,onu içten içe eritmeliymis , vay anamm daha neler neler suan halime sukrediyorum bu kızın dostum olduğuna aman bide dusmanim olsa napardim )

Ben bunları düşünürken büyük bir alkış başladı ,o anı gormemle gözümden bir damla yaş suzuldu. Berna bembeyaz gelinliklerin içinde yanında evet yanında sevdiğim ben Berna ya dönüp kalmışken o da bana (Kerem) dolu gözlerle bakıyordu.

Anında orayı terkettim
Hangi ara geldim de hangi ara uyudum. Bilmiyorum gözümü açtığımda evimde yatağımdan dün geceki kiyafetlerimle uyuya kalmışım. Dışarıdaki sesler pek garip bir erkek sesi tanıdık.

Kim ki bu erkek sesi tahminler hadi ama canlarimm hayalet okuyucularım bir vote çok görmeyin

Bölüm devamı yakında
Bazı hatalarım var kusura bakmayın ithaf isteyen varsa yoruma

AĞALIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin