süpriz misafir

167 8 0
                                    

Merhaba geçen bölüm ithaf isteyen var demiştim ama ses seda çıkmadı . Bende dedim utanıyorlardır. Onu için bu bölüm siz değerli canlarimm birtanelerrim HAYALET OKUYUCULARIMA gelsin ;)♡♡♡♡

Yatağımdan kalkıp sesin geldiği yere doğru çıktım. Bahçede üvey annem ve bir erkek sesi hızlı adımlarla dışarı çıktım. O ne geziyo burda daha dün evlenmedimi ,demeye kalmadı üvey anne sesi ile irkildim.

Üvey ana" kızım hoşgeldin desene agaya "
"Hosgeldiniz" evet istediğim zaman kibar olabiliyorum

Herkes donmus bana bakıyor "noluyor"dedim biraz sesli bir şekilde . Üvey kardeşim gıcık gıcık aynaya bak canım dedi. Ben bu kızın saçini yollarım lann, tabi hepsini içimden arkami döneceğim sırada Kerem in yüzüne baktım dün carpistigimizdaki yüz ifadesi gözlerimi daha kötü olmuş kıpkırmızı ,noluyo ya bana iyi olmuş daha kötü olsun geber pislik beni bırakırsan böyle olur .Bu sırada tuvalette geldim bu benmiyim yüzüme bak ben ona diyodum ondan kötü durumda yüzüm saçlarım rep yapıyor gözlerim kıpkırmızı ya bu ne ALLAHIM ben böyle mi çıktım az önce ne sismistir bey efendi, tuvaletten çıkıp odama geçtim üstümü değiştirip kendimi toparlayip mutfağa geçtim.

Anammm buranin hali ne çeşit çeşit börekler pastalar kahvaltiliklar gözümü kapatıp geri açtım yok yok bura bizim mutfak eee bunlar kime ve yine bir dürtü

"Ne duruyorsun kızım zaten geç kalktin yardım ette sofrayi kuralım. "

"Mügeeee bir daha bana hesap sorarsan kafanı ezerim duydun mu beni şimdi söyle bu niye gelmiş "

"Kerem mi "

Bu kıza alistiramicam "sana ne zaman geldi dedim" bu sirada bilegini sıkıca sıktım.

"Ya bırak sana manyak "

"Sana birsey sordum" öldürücü bir ses tonuyla

"üfff sende hemen bağırıyor sun dün gece geldi senden sonra e tabi sen hemen uyuduğun için görmedim "
Bu kız sabah sabah yürek yemiş Kesin "Niye gelmiş ??"
"Sanane Burcu , Ağa gönlü istemis"

"Kızım bak adamı sinir ediyon " dedikten sonra hızlıca kendimi bahçeye attım denize düşen yılana sarılır misali hızlıca masanın üstündeki süslerle ve örtüyu topladım. Bu arada bu adam sabahtan beri üvey annem ne konuşuyor.

Üvey annem" olur agam bundan daha güzel is mi olur "

Bu sirada babam ellerinde market posetleriyle içeri girdi.

Kerem " Niye zahmet ediyorsunuz ne gerek var"

Bu sirada daha fazla dayanamayıp bağırarak konuşmaya başladım .

"Sen niye geldin " eeh tabi babam susarmi,

"Sesini kes içeriye geç !!" Babamın sözlerinden korkmadim degil ama ben alttan alır miyim.

"Gecmezsem nolur " biranlik cesaretle sordum tabi bu işin sonu kötü sonucunda günlerce oda hapsi bide üstüne üvey annem canı isterse yemek verme . Şaka gibi demi 19 yaşında bir kızım ama 1 hafta aç kaldığım bilirim şükür odamda banyom varda ordan şu içerim. Ben yine düşüncelere dalıp giderken kapının calmasiyla kendime geldim.

Sabah sabah kim geldi ki???

Bölüm nasıl di hadi yorumlara
Bölüme 5 yorum gelirse yeni bölümü hemen paylasirim (bölüm hazir)
Hadi canlarimmmm yorumlara ve beğenilere ♡♡♡♡♡

AĞALIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin