Yazardan 4 kisiye

73 6 2
                                    

Sonunda eve geldim. Hızla odama geçip kendimi yatağa attım. Gercekten ben Kerem e yüz vermedikce o benim üstüme geliyo ve iki kat fazla yoruyor . Düşüncelerimden kurtulup yatagimda doğrulup masamin üstündeki Leyla'nın hediye verdiği kitabı okumaya başladım . Kitabın her sayfasında gözyaşım daha çok akitiyordum. Betty Mahmodi kızım olmadan asla . Bir annenin kızı için yaptığı fedakarliklar kızı için çektiği eziyet ler ve acılar . Benim annem neden benim için bir fedakarlık yapmadı .

Mugenin cırlayarak odaya girmesiyle dusuncelerimden sıyrılıp ona baktım.

- " yemeğe gelicek misin"

Aslında müge sıcakkanlı ,tatlı ,sevecen bir kız ama bazen tam tersi olur ama ben alisigim nede olsa ben onun üvey kardeşiyim.

- " Üstümü değiştirip gelim canim"

Dışarı çıktığımda gördüğüm manzara ben şok ben error
Ben kim yemek yemek kim insaf yani biraz yemek yesem nolcaksa

- " Ne işin var , bi rahat bırak desem bırakır misin acaba "

- " Ben cagirdim Burcu bir sorun mu var. "

- " Yok canım size afiyet olsun "

- " ama Burcu senin sevdiğin yemeği yaptım "

- "Patlıcan mi kızartın ama sen üstün kokmadi mi "

- " Seni sabah morali bozuk görünce sana süpriz yaptım "

- " Teşekkür ederim bitanesin "

- " Hadi kızlar sofraya misfirimizi beklet meyin "

Acaba babamı kessem çok hapis yatar miyim.

- " Ben dayana miyorum hadi artık baslasak"

- " Zıkkım yeyin Kerem bey "

- " Burcu" Ne yani babam beni uyarınca söylediğim sözleri geri mi alicam.

- " Tatlım Sağol benim canım istemiyor . Uyuyacağım

- " Ama Burcu o kadar koktum yemicekmisin.

- " Kusura bakma müge "

- " Sen uyuyunca iyi olucaksan olsun"


Kafamı sallayıp, odami girip yatağıma uzanıp tavanı izlemeye başladım .

""Sabah uyandigimda evde kimse yoktu tahminimce babam ve karısı fabrikaya müge arkadaşının 13. Yaş partisine gitti . Evde tek başıma otururken kapı çaldı .Kapıyı açtığımda karşımda 17 yaşında yakışıklı karizmatik bir erkek tabiki kim Kerem yerim seni bennnn . Ellerindeki posetlerle içeri girdi .

- " Kerem "

- " Şöyle sevdiğim "

- " Sevdiğim Kerem bu çok güzel bir söz "

- " Hadi sevdiğim yemek yiyelim

Tabi Kerem yemek istiyordu. Ama ben napicam diye düşünürken o çoktan Masaya poşetin içindeki paketleri diziyordu.

- " bunlar ne Kerem "

- " yemek sevdiğim " gözümün içine bakarak konuşmaya başladı.

- " yemeği sana yaptiracagimi dusunmedin demi "

- " Ne aldın "

- " Kızartma "

Aslinda kızartmayi hiç sevmedim ama o gün o kadar güzel geçtiki 15 yaşından sonra sevdiğim yemeği değiştirdim .Bundan sonra en sevdiğim yemek patlıcan kızartması oldu .Tabi bide sevdiğim sozcugu""""

- " Sen yemeyince boğazımdan gecmedi"

- " canım istemiyor "

- " Burcu ne zamana kadar böyle devam edecek "

- " Ne zaman onu mu soruyorsun "

- " evet "

- " Senin bana dokunduğun, sarikdigin ,öptugun, saçimi okşamani, konuşmalarını, ilklerim olan anları aldığını , ilklerimi aldığın, sevdiğim Birtanem canım gelinim prensesim dediğini unuttuğum zaman .Şimdik merak ediyorsan ne zaman unutacaksin diye u- nut-ma-ya-ca-gim.
Çünkü onlar benim tek sahip olduğum ve tek mutlu ve huzurlu olduğum anlar anlıyor musun beni .

- " Burcu unutma sen hâlâ benim tek sarildigim tek dokundugum tek optugum tek sevdiğim tek canım tek Birtanem gelinim prensesimsin.
Sen bunlarida unutma !!

Dedi ve çıktı bende kendimi yatağa atıp ağlayarak tek çarem tek ilacım uyumaya çalıştım.

Kısa bir bölüm biliyorum ama bu bölümü dün paylaşır paylasmaz okuyan 4 kişiye ( isimlerini bilmiyorum çünkü yorum yapmamislar ) hediye ediyorum siz cansiniz Sizde benim sevdigimsiniz.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Bu arada 4 kişiye sesleniyorum kendinizi gösterin

AĞALIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin