І це був Кук Ду.
Пов:Т/і.
Я не на шутку настрашилась. Що він може зробити? Я не знала чого він хоче від мене..
-Що тобі треба?
Кук Ду - Не притворюйся дурочкою. Ти сама прекрасно знаєш.
-А я не знаю. - після цього ти пожаліла що так сказала.Він мене вдарив дуже сильно в живіт і я чуть не впала.
Кук Ду - По-перше забери заявлення на мене, по-друге ти вже в тій хвилині йдеш зі мною додому.-Я нікуди з тобою не піду.
Я вже вся була в сльозах. Я просто не могла стримувати сльози як від фізичного болю так і від морального.
Кук Ду - ах ти ж.
Після цих слів він почав бити мене зі всієї дурі. Мені було дуже боляче. Він взяв моє волосся і підняв мене з землі.
Кук Ду - ТВАРИНА ТИ ЙДЕШ ЗАРАЗ ЗІ МНОЮ І ЦЕ НЕ ОБГОВОРЮЄТЬСЯ.
Я була дуже настрашена що він мені щось зробить. Тому без лишніх слів я коліном вдарила його між ногами і він скривився від болю. Я зразу побігла в сторону дому.
Кук Ду - А НУ СТІЙ.
Йому було так боляче що він ледве біг за мною тому я була швидшою. Я ще сильніше заплакала і більше не чула що він мені в слід кричить.
Коли я побачила дім. Я набралась сил і почала ще сильніше бігти. Коли я вже відкрила двері я забігла в будинок. На порозі я на когось наткнулась і ми впали на підлогу.
Це був Синмін. Він побачив що я плачу... тільки не це.
Синмін - Т/ішечка, що таке? Що сталось?
Він почав мене піднімати з підлоги.
Я вже не витримувала тому я просто дуже сильно його обняла і ще більше заплакала.
Синмін - все тихо тихо, ходи сядемо на диван і ти все розкажеш.
Синмін - так будь ласка хватить плакати.
Він своєю гарячою долонею витер сльози. Я ніяк не могла заспокоїтись тому Синмін мене обняв і ми сиділи на дивані в обнімку. Ще він мене гладив по голові. "Він так смачно пахне.." коли я вже трохи заспокоїлась я відстронилась.
-...
Синмін: Т/і розказуй що сталось?
_______________________________________________
Вибачте що так мало просто вже пізно)
ВИ ЧИТАЄТЕ
♡Приховане Кохання♡
FanficЦей фф про Т/і. Про її проблеми. Так як вона живе з популярною групою Stray Kids. Приємного читання) # 1 - Seungmin