Üzerimde bir mutluluk var. Bende bu mutlulukla yazmaya geldim. Bu bölüm her zamanki gibi Hazan'dan olucak ve bir dahaki bölüm artık okullar açılıyor. Okulun gelmesiyle hem burdaki gidişat hemde Florya'daki gidişat değişicek gibi duruyor. O zaman bu bölüme başlayalım.
Virabismillah
____________________________Bu sefer Vişne'nin beni yalamasıyla uyanmadım.
"Tabi uyanmassın en son hani Florya'dan döndük hani sen bayıldın"
"Ananı avradını lan Rıfkı ben bayılmıştım dimi"
"Tabiki beyinsiz"
Rıfkı'nın beni onaylamasıyla gözlerimi korka korka açtım. Ama tabiki etrafta dört dönen bir Güneyle karşılaşmayı beklemiyordum. Ben yatakta saf saf Güneyi izlerken Güney'in gözleri beni buldu. Ayıldığımı görünce hızla yatağa oturup
"Hazan ne oluyor burda?Sen nasıl birden bire arkamda belirdin? Sabahtan beri nerdesin? "
"Iııııı şimdi şöyle ben başka bir diyardan geliyorum"
Dememle Güney'in kahkahası ortalığı doldurmuştu. Sonra aniden yüzünü soldurarak
"Şakanın sırası değil Hazan. Neredeydin? "
Tam olanları anlatıcakken gözüme camdan bizi izleyen kişi takıldı. Bu yan odadaki kızdı. Benle göz göze gelince hemen geriye doğru kaçıp odasına girdi. Olanları burada anlatamazdım. Herkese güvenmemeliydim. Güneye bu durumu açıklayamayacağım için söylemek zorundaydım.
"Güney olanları burda sana anlatamam kimsenin olmadığı bir yere gitmeliyiz"
Dememle neden olduğunu anlasada kafasını sallamıştı. Yerden çantamı ve Vişne'yi aldım. Vişne uyandığımdan beri bana sıçtık bakışı atıyordu. Güney'e dönüp
"Kimsenin olmadığı bir yer biliyor musun? "
Evet anlamında kafasını salladı. Beraber bahçeye çıkıp okulun arkasındaki ormana ilerledik. Ormanla okul birdi ve öğrencilerin yürümesi için yollar vardı. Yolda biraz ilerledikten sonra yoldan çıkıp biraz daha derinlere indik. Geldiğimiz yerde güzel bir kulübe vardı.Çok güzeldi böyle bir kulübenin burda ne işi vardı. Güneye dönüp
"Burada böyle bir kulübe niye var? "
"Eskiden bu okul yapılmadan önce yaşlı bir çift yaşıyormuş. Bende bu okula ilk geldiğimde yalnız kalmak için dolaşırken buldum. İlk bulduğumda yıkılıcak derecedeydi bende burayı kendi tarzıma göre dizayn ettim ve sonuç bu. Gel seni gezdireyim"
Demesiyle onaylayarak kafa salladım çok güzeldi. Kulübeye girince benim karşıma direk salon ve mutfak çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sihrin Sırrı
FantasyKıyafetlerimi yerleştirdikten sonra uyuyan vişneyi kontrol edip en çok ilgimi çeken kütüphaneye gitmek için müdürün odasına gittim. Tabi birde ders programımı ve sınıfımıda öğrenmem gerekiyordu. Kapıyı tıklatarak gel komutunu bekledim içeriden gelen...