Arkadaşlar yani kitabın okunma sayısı vote'ye göre daha fazla. Vote vermek ve yorum yapmak ücretsiz. Lütfen kitabı okurken bir yandan da vote verin.
Şimdiden desteğiniz için teşekkür ederim, iyi okumalarrrr.
🦋
Yıka,köpürt,tekrar yıka ve durula...
Yıka,köpürt,tekrar yıka ve durula...
Yıka,köpürt,tekrar yıka ve durula...
Yıka,köpürt,tekrar yıka ve durula...
Yıka,köpürt,tekrar yıka ve duru-
"RÜYA İKİ SAATTİR BİR TANE BULAŞIK İŞİNİ HALLEDEMEDİN Mİ!? YEMİN EDERİM KAPLUMBAĞALAR SENDEN HIZLI! DAHA ÇOK İŞ VAR ARTIK BİTİR ŞU BULAŞIKLARI!"
Kafamı önce sağ tarafımda ki yıkanmış ve pırıl pırıl olmuş bulaşıklara sonra sol tarafımda ki hayla yıkanacak olan bulaşıklara baktım.
Yarısı bitmişti. Aslında evde bulaşık makinemiz var ama annem ellerimle bulaşık yıkama işine alışık olmamı istediği için bazenleri makineyi kullanmama izin vermiyordu.
Derin bir nefes verdim. Cidden yorulmuştum annem matematik notunun hıncını iş yaparken müzik dinlememe izin vermeyerek alıyordu.
Normalde eğer ki müzik dinleyerek iş yaparsam hem enerjik oluyordum,hemde hızlı ama annem buna izin vermediği için sıkıla sıkıla ev işi yapıyordum.
Bugün matematik dersimiz yoktu ve annem bunu bildiği için bana 'bugün okula gitme nasıl olsa matematik yok onun yerine evde iş yap' demişti.
Dünki olaylardan hiç bahsetmiyordu ama biliyorum öfkeliydi bana.
"RÜYA BULAŞIKLARI BİTİRDİKTEN SONRA MAKİNEDEN ÇAMAŞIRLARI ÇIKAR VE AS!"
"Tamam anne!"
Allah'ım bu işkence ne zaman sona erecek?
Son 5 tane bulaşık kalmıştı hızlıca onları elime alıp diğerlerine yaptığım aynı işlemi bunlarada yaptım. Parmaklarım o kadar çok suyla temas etmişti ki artık buruş,buruş olmuşlardı.
Bulaşıkları yıkadıktan sonra mutfak önlüğünü çıkardım ve hızlıca banyoya girdim. Kapının arkasında duran seleyi aldım ve çamaşır makinesinin kapağını açıp içinde duran çamaşırları seleye doldurdum.
"RÜYA ÇAMAŞIRLARDAN SONRA MOBİLYALARIN TOZUNU AL!"
Annemin dediği şeyle gözlerim iyice büyürken kendine mani olamadım. Bu kadın cidden beni akıl hastası edecekti.
Allah'ım nolur burada benim canımı al!
...
Derin bir nefes alarak kendimi yatağa attım. Fazla yorulmuştum ve uykum vardı.
Yatakta C pozisyonunu aldım tam gözlerimi kapatıp uyuyacakken bir anda telefonumun zil sesiyle telefonu elime aldım.
Kimin aradığına bakmadan direkt açıp hopörlere aldım.
"Rüya sen niye bugün okula gelmedin! Seni var ya 59 yerinden bıçaklayıp,dipsiz bir kuyuya atıp,üstüne beton döküp,o kuyuyu ateşe veririm!"
Evet arayan kişi sinirlenince cidden psikopata dönüşen Dilaraydı. Bu kızın seri katil olmadığından şüpheliydim.
"Niye sen okula gelmedin hakikaten son 2 ders boştu bahçede takılırdık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chi Ku (Ara Verildi)
Novela JuvenilDerin bir nefes alıp konuşmaya devam ettim "Ve en çok da bu farkındalık yoruyor beni. O küçük beyinli, kötü niyetli insanların yapmacık sevgi gösterilerinin, süslü kelimelerinin altına sakladıkları gerçeği hissediyorum. Yüzlerine vursam, anında inka...