3. chapter

535 26 47
                                    

alarmım kapalıydı. Saat 1'e geliyordu, yataktan kalmadan telefonuma yöneldim. hiçbir bildirim yoktu genelde, diğerlerine de bakmadan kapattım. Gojoya bakmak için kafamı çevirdim. Uyuyordu, onun yanına uzandım. Neden bu saate uyanmışım ki bende, dünki olanları umarım ikimizde unuturuz, ayrı yandan da güzel bir geceydi. Hala kaldırmamış olduğum dökülmüş şarapların kokusu ve kendisi etrafa yayılmıştır sanırım. Gojo bunları düşünürken bir anda bana sarıldı.. Uyuduğunu varsayarak karşılık verdim. ...

zaman atlaması

-"y/nn"•5 kere tekrarlar.

-"hmhp?"

-"günaydın;)"
Gojoya baktığımda bana gülümseyen bir ifadeyle bakıyordu. Hafifçe uykudan ayıldım. En son uyumuşum sanırım.

-"ghünaydhın."

-"ayılamadın mı yataktan"

-"yhoooook ayhıldım."
yatakta oturur pozisyona geçtim.

-"sen bugün nobara ile mi buluşacaktın?"

AHH DOGRU BEN BUGUN NOBARAYLA SAAT 2.30 DA BULUSACAKTIM..

tedirginlikle gojoya
-"saat kaç?" diye sordum

-"2.45 sanırım"

-"sen benim nobarayla buluşacağımı nerden biliyorsun?"

-"senin telefonundan ondan 21 cevapsız çağrı da ondan 22.sinde de ona hasta olup gelemeyeceğini yazdım."

-"bir dakika onu benim telefonumdan mı yazdın kendi telefonundan mı?"

-"seninkinden."

-"şifremi nerden biliyorsu-"

bana parmağını göstererek;
-parmak iziyle😃

-"ne akıllsın sen ya"

-"bencede dimi"

-"ee nobarayı iptal ettik ben kiminle buluşacağım yaa."

gojo eliyle kendini işaret etti. Gojo satoruyla hiçbir yere gitmemiştim. Bu yüzden onunla nasıl gezilir bilmiyorum.

-"ehhhh umarım kredi kartım patlamaz." dedi gojo alaycı bir şekilde. Gülerek,

-"seninki mi patlayacak benim mi"

zaman atlaması'

"ee y/n çıkıyor muyuz"

-"evet" ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Gojo hala benim tişörtümü giyiyordu. Sevmiş olması lazım galiba AHAHAHAH. Gözüne şu siyah gözlükleri takmıştı. Arabanın oraya geldik.

-"şu benim arabam işte bahsettiğim."

-"b-bu araba senin mi?!"

-"eeehhh tabii ki neden bu kadar şaşırdın?"

-"buna ne kadar servet yatırdın acaba.."

-"AJSBAKSN çok değil yaa."

arabaya binerler falan filan zaman atlaması'

-"gojo senden onlyfanslık beklemezdim bee."

-"ben ve onlyfanslık mı? Ahahah güldürecek daha komik bir şeyin yok muydu y/n?"

-"iki saattir telefonda ona bakmıyor musun.."

-"HAYIR VIDEO İZLİYORUM VE ÖYLE BİŞEYE BAKIYORUM ISTE"

-"bir şey derken?"

-"aaayy her şeyi sorgulayacak mısın y/n be, öğreneceksin zaten yakında"

vesaire vesaire konuşurken avmye geldik.

Blue Hair ~(Gojo x reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin