2,5 chapter

558 39 15
                                    

Üstümden ağır vanilya kokusu geliyordu. Gojo rahatsız olmazdı umarım. Hala uykuluydum bu yüzden zar zor konuşuyordum. Sudan çıkarttı. İkimizde sırılsıklamdık. ıslak kalmasını istemezdim zaten odama götürüyordu onada bir tane overize t-shirt veririm. bende sırılsıklağım. Ben ne işe girişmişim böyle. Odaya götürürken yüzündeki gülüş kaybolmuş ciddi bir tavır inmişti, ama ciddi olunca da çok hoş duruyordu.^^

-"odan burası değil mi?"

-"evet."

-"saat gecenin 3.40'ı olmuş. Ve sırılsıklamsın."

-"sen de aynı şekilde. Şu yatağın yanında duran siyah t-shirt var ya,

-"sana mı vereyim?"

-"hayır sen giy."

-"g-gerek yok teşekkürler."

-"ama sende ıslaksın, giy lütfen."

-"senin t-shirtin ama bu bana nasıl olacak"

-"hadi ama, abartma oversize zaten"

Yatağa koymadan önce
-"Gitmem gerek saat geç oldu bir daha böyle bir şey yapma tamam mı birdaha soğuk suya girmeyi istemezsin ashahahahah"

bırakmadan önce gömleğinden tuttum. kafamı aşşağıya çekip

-"gitmeni istemiyorum."

-"..."

Belki o şu anda kelimeler yağdırabilirdi ama benim ağzımdan tek bu cümle çıktı.

-"ayılamadın mı yoksa?"

-"alakası yok, kal burda."

gömleğini bırakıp sarıldım. Gojo da yatağa benle birlikte düştü. Neden bilmiyorum ama ilk defa huzurlu hissediyorum ne kadar ıslaklıktan üşüsem de.

gojonun gözünden
y/n mesajıma cevap vermeyince tedirgin oldum. Nedensiz. Nedense içime gidip onu kontrol etmek doğdu. ne yapacağını bilemeyiz sonuçta. Üstüme gömlek atıp çıktım, evine hiç gitmediğim için neresi bilmiyorum. Neyseki biraz hatırladığım için bulabildim.

Kapı açıktı? Bir anda yeniden tedirginleştim. Odaları gezmeye başladım. Umarım y/n kızmazdı izinsiz girdiğim için. Salonunda.. Kırmızı bir şey dökülmüştü yere. Hayır.. Umarım düşündüğüm şey değildir. odaları gezerken y/n'yi sırtüstü şekilde yatağında, havadaki şarapla gördüm. Bu kız canına falan mı susamış? Kıza değmeden "GGH SATORU" diye hafif bağırdı. ona değmeden nasıl geldiğimi anladığını sordum ama cevap vermedi. Sanırım kafası iyiydi ya. İzinsiz girdiğime kızdı.

Fakat benim ağzımdan bir anda "sen benim kalbimi izinsiz girerken iyi" gibi bir kelime çıktı. Umarım yanlış anlamazdı. Bir anda nedense dedim bunu. Noluyor bana? Ayılması için kucağıma alıp banyoyu buldum. Ayılmamış hali de çok şirindi. Herneyse ne diyorum ben. Suyu en soğuk yerine getirip y/n kafasına gelecek şekilde ayarladım. Kız umarım üşütmez. Açtığım soğuk su Bana da geliyordu.

Ohm keşke beyaz giyinmeseydi. Islanınca dekolitesi gözüktü. AYY SAPIK MIYIM BEN BUNA BAKAMAZDIM. Simsiya-... KAFAMDA KURMAYI BIRAKMALIYIM.

Baya bir zaman geçti ve suyu durdurdum. Ayılmıştır sanırım. Yatağına bırakıp gidecektim saat 3.40 amk. Uykum geldi benimde. Tam bırakırken gömleğimden tuttu ve "gitmeni istemiyorum" dedi.
O anda şaşkınlıkla durdum. İlk defa böyle bir his oldu içimde.  Ayılıp ayılmadığını tekrar sordum fakat verdiği cevap aynıydı, evetti. Yatağa koyarken beni tuttuğu için bende onunla düştüm ve bana sarıldı. Kıpkırmızı oldum galiba. Ama yayılan bir enerji vardı ve huzurlu hissettiriyordu."
.....

y/n'ye geri geldik.

-"lütfen şurdaki t-shirti giy."

-"sende giyersen giyerim."

Gojoyu bıraktım ve dolabıma yöneldim. Zaman az olduğu için fazla bir seçeneğim yoktu. Bir tanesini seçecektim. İçimdeki bra-da ıslanmış.Saçım bile ıpıslak. Satoru her ne kadar suya girdirsede, bir işe yaradığını sanmıyorum. Hala aynıyım.  Her neyse. Dolabımdan siyah t-shirt ve diğer ıslanan şeyimi aldım.

Anlık olarak bunu burda mı banyoda mı giyeceğimi düşündüm. Gojo da vereceğim kıyafete yöneldi ve direkt.. BURADA ÇIKARTTI?! UHHMM BU KIRMIZI OLABILECEGIM BIR SEY UMARIM BELLI ETMEM.

ben de burda çıkarsam ne olabilir ki?

gojonun gözünden'
y/n'nin bana söylediği t-shirte yöneldim. Burada salak gibi düşünmeden çıkarttım nasıl olsa y/nin arkası dönüktü, yani dönük olmasa bile en fazla ne olabilirdi ki. Y/n'ye döndüm.Ani tepki vermedim ama bir şaşırdım. Tabi arkamı döndüm ve ıslak olan t-shirt'ü y/n'nin yatağına koydum, verdiği tişört buram buram vanilya ve y/n kokuyordu ama bana tam uymuş hatta büyük bile gelmişti. y/n'nin yatağına uzandım.

y/n'nin gözünden"
gojo yatağıma uzandı. Gitmemeyi kabul ettiğin için teşekkür ederim satoru. Verdiğim t-shirt ona tam uymuş gibiydi. Oda yorgun tabi saat 4.30. yanına oturdum ve telefonumu açtım. Birsürü bildirim vardı fakat hiçbirine bakmadan kapattım. Gojonun yanına uzandım. Bu adamın yanında ne kadar uyku tutar bilmiyorum..

_________________________________

votelemeyi unutmayınnn^_^

Blue Hair ~(Gojo x reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin