5. chapter

391 17 9
                                    

sabahın 6'sıydı ve nobaranın okul için kurduğu alarm çalıyordu. Nolurdu ki okula biraz geç kalsa? Zaten okul 8'de mi ne başlıyordu kız 2 saatte mi hazırlanıp gidiyor?

Alarmlardan hayatım boyunca hiç hoşlanmamışımdır. İnsanı uykudan uyandırıyor. Benim kurduğum alarmlarda ise ben hariç karşı komşum bile uyanıyordu. Havaya yatağımın önündeki balkonun camından baktığımda daha yeni yeni mavileşiyordu. Ama alarmı sorun etmeden tam yeniden uykuya dalacaktım ki nobara beni çekiştirmeye başladı..

-"Y/NNNN UYAN GEÇ KALDIK"

-"uyhandhım.."

nobara haka çekiştiriyordu.
-"hadi ben hemen senin lavaboyu kullanıyorum."

-"siyah olanı kullan.. Beyazda benim malzemeler var."

kafasını salladı ve gitti. Bense kalktım ve duşa girdim.

zaman atlaması'

saat 7.30a geliyordu. Birkaç şey atıştırmıştık. Yanıma iki gün önce satorunun bana aldığı fenty'nin lip glossu çantaya attım. Okula doğru yürüyorduk. Nobara gene söylenmeye başladı.

-"Ben bidaha satorunun dersini nasıl dinleyebileceğim acaba.."

-"bu arada. Gojoya çaktırmamanı istiyorum lütfen, çünkü güvenip tek sana anlattım."

-"okeeeiii!"

zaman atlaması'

sınıfa girdik ama sadece megumi ve itadori vardı? Gojo neredeydi ki demeden

-"gojo nerde?" benden önce nobara kafa atladı.

-"gojo bugün gelmeyecekmiş bu yüzden dersi y/n'ye veriyormuş." dedi itadori.

-"bu adamın gelmemesinin bir nedeni var mıymış peki.?"dedim çaresiz bir şekilde.

-"onu bana söylemedi."

megumi gene ifadesiz bir şekilde
-"dersler boş o zaman."

-"hmm napsak ki boş bıraksam gojo kızabilir.."dedim ve düşünceli bir tavırla;

-"sizi serbest bıraksam gojo senseinize y/n bizi boş bıraktı der misiniz?"

nobara ve itadori aynanda demeyiz diye bağırdı. Megumiden de laf çıkmaz..

-"iyi o zaman serbestsiniz."

ikiside megumiyi sohbete boğmaya başladılar. Ben ise telefonumu açtım, gojo mesaj atmıştı.

ahaha tam da nobaraya anlatmışken en azından ne yazabileceğimi sormak için bir kişi oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ahaha tam da nobaraya anlatmışken en azından ne yazabileceğimi sormak için bir kişi oldu.

ona seslendim. Öğretmenler masasının üstünde oturuyordum.
-"nobaraa bir gelir misin"

nobara geldi ve bana sordu.
-"ne oldu y/n?"

-"şu mesaja bak, o yazmış."

nobara okudu. Biraz düşündükten sonra
-"adamın işi bu kadarmış boşver."

-"ŞEMCĞSMFEJDOSJ YA SAKA YAPMA"

-"tamam tamam. Neden iyi hissetmediğini sor"

 Neden iyi hissetmediğini sor"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-"böyle yazdı"

-"kendi kendine tribe falan mı girdi bu."

güldük ve öyle konuşmaya devam ettik.

zaman atlaması'

gojoya mı uğrasam diye içim içimi yedi ama evini bilmiyordum. Hiç uğrayamazdım bu yüzden. Okul çıkışı öğretmenler odasında uthamie ile buluşacaktık. Bu yüzden öğretmenler odasına girdim. Uthamie de oradaydı. Öylesine bir şeyler konuştuk. Fenty'i gösterdim.

-"yuh kanka bu parayı nerden buldun alacak kadar"

-"ben almadım ki :D"

-"OHA kime aldırdın"

-"onu soyleyemiyoruz maalesef"

-"gorucez kim almis onu."

-"gojo yoktu bugüm etrafta, neden gelmedi biliyor musun y/n?"

-"maalesef. Tüm öğrencilere de ben bakmak zorunda kaldım." dedim ve elimle ağzımı kapatarak uthamie'ye

-"serbest bıraktım ve 3 kişilerdi" APKDPAKDSLKDLSJCLDJDKSJ diyerek ikimizde güldük.

-"başının ağrısı yok bugün sanırım?"

-"hayır geçti son birkaç gündür. Tatil iyi geldi sanırım."

-"gojonun çenesinden ağrıyormuş demekki başın."

Güldüm.
-"öyle deme ya sanmıyorum"

zaman atlaması'

saat 4'e geliyordu ve bende öğretmenler odasından vedalaşarak çıktım. Eve gittim, ama aklım ondaydı. Aslında evini birazcık olsa hatırlasam gidebilirdim.

o sirada gojo satoru evdeyken'
kendimi iyi hissetmiyordum, dünden beri kafama takılan şeyler vardı. Y/n'ydi sanırım, nasıl bir an oldu da aklım onda kalabildi? Yarın okula gidip nasıl onu göreceğim bilmiyordum. Bundan dolayı ona instagramdan iyi hissetmediğimi ve gelemeyeceğimi yazdım. Evime gelmezdi herhalde. Kesin serbest bırakmıştır ya da erken bitirmiştir dersi zaten dersleri dinlemediği için ne işlediğimizi bile bilmiyordur. Neden onu görmek istemedim? Aman iki güne unuturum geçer biter. Umarım bu böyle bir düşüncedir. Çok ciddileştim be amaan, saat 12ye geliyor, okulun bitmesine az kaldı y/n nasıl dayandı bunlara bilmiyorum. Nobara da hasta olmadığını anlamıştır. Elimdeki sarabı yudumlarken, olanları düşünüyordum. Storylere baktığımda y/n'nin storysine rastladım. Açtığımda nikenin ve sephoranın poşetini atıp beyaz kalp koymuştu. Kadın da ne göndermeli storyler atıyor böyle. Elimdeki hala bitmemişti. Kafamdaki düşünceler uzun paragraflara dönüşüyor.. Sanırım kısa sürelik bir depresyona giriyorum. Her neyse, salona oturup televizyon izliyorum. Dalmışım nedense.

y/n'ye dönecek olursak'
gojoya yazdım fakat bakmadı. Onun için nedense tedirginleştim, bu yüzden ona bakmak için arabaya inip ona gidecektim bu yüzden üstüme salaş bir hırka giydim ama saçımı bu sefer toplu değil, açık bırakmıştım. Bu sefer bende siyah bir gözlük takıp çıktım.

Blue Hair ~(Gojo x reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin