donakaldım. O kız miwaydı. Gojonun bana nefret ettiğini söylediği?
-"kızı nasıl videoya ikna ettirdiniz?" dedim alaycı bir şekildetoji güldü;
-"bazen storylerine paylaşıyordu, sana kapatmış sanırım ve videoyu da onunla ortak arkadaşıma attı, onla arkadaş değilim merak etme."-"hmmm anladım."
Toji mutfağa doğru yöneldi.
-"bir şeyler içer misin?"-"ne gibi?"
-"istediğin tarzda." Tojiyi de yormak istemiyorum.
-"şu anda tokum teşekkürler.
toji gülümsedi.
-"peki, sen bilirsin."
-"bu arada burda kalacaksın değil mi?"-"evet, izin verirsen."
-"ama şu, tişörtle yatamazsın." dedi ve tişörtümü eliyle gösterdi.
-"ben sana veririm, gel." dedi toji ilerleyerek.
Onu takip ettim ve yattığı yere geldik, oldukça büyüktü. Aynı kışlığıma benziyordu aslında. Dolabındaki aynı onun üstündekine benzeyen bir tişört verdi.
Giymek için lavabosuna girdim ve denedim. Azcık Biraz sıksa da olmuştu. tojiye olduğunu söyledim.
gecenin 12'siydi. Toji bana kalacağım odayı gösterdi ve oraya çantamı koydum. Anlık bir fikirle burda kalmamayı düşündüm ve hazır kasım ayındayken, kışlığıma geçmeyi tercih ettim. Geceyse her zamanki gibi uyuyamadım. Tojiyle de en azından bir sohbetimiz olmuştu.
zaman atlaması
uyandım. Sabah saat 9-10 falandı sanırım. Birkaç saat daha uyumayı düşündüm başta fakat kışlığa yerleşebileceğim en ideal saatlerdi. Kalktım ve tojiye uyandırmadan not bıraktım.
Tojiyle tekrar illaki buluşacaktım orası kesindi de. Her neyse arabama bindim ve eve doğru sürüyordum. Umarım birini de görmezdim. O sırada nobara bana yazmış.
nobara-kızım kesin bu satoru anladı senin gördüğünü
nobara-içimde bir his var ve öyle hissediyorum
nobara-senin adını duyunca iğreniyormuş gibi yapıyor resmen.
nobara-gojonun bu ani tavırları hepimizi öldürdü.
nobara-umarım kısa zamanda da buraya gelirsin.
nobara-çoook opuyorummBenim adımı duyunca iğreniyormuş gibi durmak? Sanırım kast ettiği şey benim adımı duyduğunda göz çevirmesi ve iğrenmiş bir şekilde "hmm o mu." demesi.
evin asansörüne bindim. çıktım ve kapıyı açtım. Yaklaşık 3 hafta kalacağım için, bavul hazırladım. ve evdeki diğer yiyecekleri de. Tüm her şeyi koyup kontrol ettim. Sonrasında da gitmek için yola çıktım.
Buraya biraz uzaktı ve bu kışlığı kimse bilmiyordu. Nobara ve gojo bile. Sürüyordum.
Bir anda araba durdu. Ben lanetleri görebiliyordum tabii ya. Arabayı bir lanet durdurmuştu. Arabadan indim ve lanet bana bir sigara verdi. Üstünde "sadece bir tane" yazıyordu. Garipsedim çünkü ilk defa bir lanet benle iletişime geçti ve sigara vermeye çalıştı?
Sigarayı aldım, çakmağı arabamdan aldım. Bu saaten sonra ölsem nolur diye düşündüm anlık olarak. Hiç ağzımı değdirmediğim için nasıl içileceğini de şimdi öğrendim fakat ağzıma götürdüğümde lanet birden kayboldu.
Arabaya bindim ve sigara hala ağzımdaydı. Kışlığa az kalmıştı. Sanırım kışlığa girdiğim an kendimi yatağa atıp uyuyacaktım. Kapısının önüne geldim ve otoparkını anahtarımla kilidini açtım. Park ettim ve ordan merdivenle çıktım. Halbuki asansör de vardı fakat olsun.
Koca bir ev tamamen bana ait, kimse yok, sessiz. Salona çıktım direkt. Değişen bir şey yoktu. O sigara da bittiği için az önce çöpe atmıştım.
Kendimi üst kata hemen çıkıp yatağa attım. Bavulu bile düzenlemeden.
Gojo bana nasıl böyle yapabildi. Adımı duyunca iğrenmek ne demektir. Adamın beni havai fişekte öpmesinden max 3 hafta zor geçmişti. İnsanlar bu kadar mı yalancı olabiliyor? Kulaklığımı da takmıştım, arkadan müzik çalıyordu. Bir insan nasıl bu kadar kolayca geçmişi unutabiliyor. Satoru aldattı.
zaman atlaması
böyle düşünürken uyuyakalmışım ve saat akşamın altısı olmuş. Evde bir şey olmadığı için hemen yanında gibi olan markete gittim. Bir paket sigara aldım, denemek için ve diğer şeyler.
Ödedikten sonra eve geri yürüdüm ve bavulu düzenledim, aldıklarımı yerleştirdim, ve yenilik olsun diye duşa girdim ve saat 11 olmuş.
Buralar esiyordu bu yüzden balkona çıktım. Şu marketten aldığım şeyi ağzıma koydum ve yanınaysa şarap aldım. Aralarından en sevdiğim içecek diyebilirim.
Balkon süper esiyordu ve psikolojimin çöktüğünü hissediyorum. Demekki neymiş gojo bunları kafası güzelken yapmış vesaire vesaire. Bunlar sadece yalanlar. Saat 1'e geliyor. Bense hala balkondayım. Neyseki herhangi bir böcek yoktu. En korktuğum şeylerden biri. Her neyse.
Saçımı artık beğenmiyorum. Başka bir renge.. Boyatmak istiyorum ve fazla uzun, saçımı kesmek istiyorum. Bunu hemen şu andada yapabilirim, elime bir makas alıp. Belki sonra yaparım. Zaman çabucak geçiyordu. İçeriye geçip klima açtım.
Odanın soğumasını bekliyorum. Bu sırada üstüme pijamalarımı giyip geldim telefonuma bakmaya başladım. Bir yandan da aldığım ickiyi iciyordum. Bu ara gojo da aktifti. Huh.
zaman atlaması
zaman böyle geçti ve saat gece 4'e geliyordu. Hatta şu anda geldi. Gojodan anlık bir bildirim geldi.
umarım anlar.