arabaya bindim fakat navigasyonum falan yoktu, hatırladığım kadarıyla gideceğim. Bunun için o gün bıraktığımdaki evini , en azından rengini hatırlamaya çalıştım. Bize yakındı biliyordum ama evinin hakkındaki bilgileri hatırlamıyordum bile. Sanırım burdan elim boş çıkacağım. Biraz sürdükten sonra, sanırım buldum. Şu siyah çizgili beyaz ev olması lazım. Oraya arabamı park ettim, umarım sorun olmaz. Arabadan indim ve kapıya doğru yürüdüm. Apartmanın kapısı açıktı, daha kolay oldu içine girdim ve asanöre bindim. Kaçıncı kat olduğunu bilmesem bile de. Bir evden yüksek sesle cigarettes after sx çalıyordu, favori grubum.. apartman mı denir bilmiyorum fakat 12 katı vardı. Ne yani şimdi bütün kapıları çalıp "pardon gojo-kun siz misiniz acaba?" mı diyeceğim? ama bu şarkı 4. kattan gibi geliyordu. O kata çıkacağım, gojo böyle şeyler dinler miydi acaba? 4. kata bastım ve asansör hareket etmeye başladı. Komşulardan şikayet gelip kapatmadan o katı bulmam lazımdı. Lanetini kullandım, yanımda duran deniz anasına 6 göze sahip birini bul dedim. yanımdaki deniz anası laneti, genellikle bir şey kaybolunca, görünmez olunca onu bulabilirdi bu yüzden kolayıma da geldi tabii. ve tahminim doğruymuş #cas çalıyor diye bastım fakat gojo da orda çalan yerdeydi. sıfır yerçekimim ile içkapıdaki anahtarı hareket ettirdim ve kapıyı açtım.
Gojo koltuğa kafasını gömmüş bir şekilde, elinde birayla, oturuyormuş gibi yatıyordu.
-"gojo-kun?"
diyerek elimi boynuna sardım. Gojo ani tepki vermeden kafasını bana çevirdi.-"y/n? Buraya nasıl geldin?" dedi uykulu bir ifadeyle.
tüm serüveni anlatmadan
-"şu yerçekimi gücüyle."-"anladım.."
-"üç gün önce ben içtim diye kızıyordun?" dedim elindeki bardağı yavaşça alarak.
-"çünkü ben senin ö-"
-"hadi ama, sence de artık öğretmen-öğrenci ilişkisi kaldığını mı düşünüyorsun? Bırak şu resmi işleri." dedim ve onun bardağından içtim.
gojonun yanağı hafif kızardı.
-"benimkinden mi içiyorsun?"hafif sırttım.
-"ne fark eder ki, satoru?"Ortalığı kızıştırmaya geldim evet :) Gojoya sordum.
-"napıyordun ben gelmeden önce?"
ama gojoda nedenini bilmediğim donuk bir hal vardı.
-"televizyon izliyordum"sorun, televizyon kapalıydı. Benden sonra kapattığını düşündüm fakat,
-"ne zamandır izliyorsun?"
-"sen geldiğinden beri."
ona televizyonun kapalı olduğunu söylemeli miydim? Yoksa kendisi mi şaşırmıştı, cümleyi ben mi anlamamıştım bilmiyorum.
-"mutfağın nerede?"
-"üst katta"
tabi gojo iki katlı dublex bir evde yaşıyordu. yukarıya çıktım. O içecek etki yapmıştı sanırım, mutfağı gördüm ve büyük bir bardak bulup içine soğuk su doldurdum. Gojoyu taşıyamasam da, en fazla su alıp kafasına dökebilirim. 2 Tane daha oda vardı ve dikkatimi çekti. Gojonun odasına girdim.
Siyah bir odaydı, yatak toplanmamıştı, yatak dikkatimi çekmişken,
Gojonun yastık kılıfı benim tişörtümdü?
Şu anda olanlara inanmıyordum. Satorunun yastık kılıfı tişörtümdü. emin olmak için etikete baktım ve evet, aynı markaydı ve aynı bedendi. Bu benimdi. Gözlerim bir anda tedirginlikle açıldı. Gojonun bu hali benim yüzümden miydi?
Gojo satoru da benden mi hoşlanıyordu?
Hah. Abartma o kadar da değil, o kadar mıydı? İçimdeki o his beni yitirdi. ayakta bakakalırken gojo kapının kenarına yaslanmış beni izliyordu.
-"bakman bitti mi?"
nasıl bu kadar rahat konuşuyor? Arkamı döndüm ve tedirgin bir ifadeyle ona baktım.
-"g-gojo kun? şu yastıktaki.. benim tişörtüm mü?"
bana bakarak sırttı.
-"başka kimin tişörtü olabilir ki?"bu adam harbi delirmiş. Alkolsüz hali olsa böyle apaçık söyler miydi bilmiyorum.
Yatağa oturdum, yastığı çekip aynı yere oturdum.
-"gel."
Gojo anlamadı fakat geldi, ben şimdi sana ne yapacağımı biliyorum gojo.
-"yat."
gojo kızardı.
-"n-ne diyorsun?"-"yoksa sen yastığa gerek olduğunu mu düşünüyorsun ben varken satoru?"
şimdi anladı sanırım ki yüzüne gülümseyen bir ifade indi.
-"sen öyle diyorsan;)"yattı, hemde benim dizime. Ama benim böyle ne kadar sürede başım ağrır bilmiyorum. hiç olmadı ben de yatardım. Telefona hiç bakmadım gibi bir şey oldu. Onu ayık değilken kafa getirmek çok kolaydı. Umarım böyle bazı kişilere bir anda kanmaz, bana yaptığı gibi. saat 3'e geliyordu, benimde uykum gelmişti ve böyle durmaktan sıkılmıştım.
İleriye ittirdiğim yastığı aldım hafif kenara kayıp yastığı koydum ve gojoyu yatağa bırakıp yastığa yattım, gojoyuda yastığın üzerine çektim. Yarın bunlardan pişman olacak gibi duruyor.
telefonumu alıp nobaraya tek çekimlik fotoğraf attım, gojoyla yan yana yatarken. Nobara da bunu saniyesinde görüp bana yazdı
instagram'
nobara-YUH NAPTIN SEN
y/n-zor degıldı:)
nobara-AY BUNU MIWAYA ATSAN NE KOMIK OLURDU
y/n-SUS GULDURME, YARIN OKULDA KONUSURUZ,
nobara-ANLASTIK KOLAY GELSIN EODEBKDJEsonrasında ben de uykuya daldım.
____________________________________
vote atmayı unutmayınn