Merhaba asklarimm,
Gönül isterdi ki uzun yazmak, ama yazamadım. Beğenirsiniz diye umuyorum🫶🏻Bölüm şarkımız,
Sezen aksu-Bende yoluma giderim
Medya da Berfin varr.• keyifli okumalar!
______________________
Yeni gün, yeni umutlar'dı..Şah konağı, kötü durumdaydı...
Kadim ağa, biricik kızı berfin'den 6 saattir haber alamıyordu..
En son zühre hanım, arayıp'da haber vermişti, fakat ondan sonra bir daha haber alınamamıştı.
Berfinin ailesi çok kötüydü, kızlarının astım hastalığı vardı, kriz geçirmiş olabilirdi, her yeri didik, dikik aramış fakat bulamamışlardı..
Korkuyorlardı, boran ağanın kızlarını bulmasından. Tabi ki, hiç bir şey yapamazdı fakat, Boran ağa hırs yapar ise berdeli yapardı.
•
Boran ağa, her zaman ki gibi fazla yatmayıp, sabahın en erken saatlerinde uyanmıştı.
27 yaşındaydı, üniversiteyi istanbulda bitirip Diyarbakırdaki şirketlerinin başına geçmişti,
Dedesi Mahsun ağa, Boran ağayı şirketin başına koyduktan hemen sonra, ağalığı ona vermişti.
İlk zamanlarında çok karşı çıkmıştı,
Fakat Mahsun ağa dinlemiyordu,Bir tek Boran geçsin, yönetsin istiyordu,
O severdi, Boranın aklını, çok fazla zekiydi ona göre,
Öyleydide.Hayatına kimseyi almamıştı,
Annesi çok gösteriyordu kızları fakat, dikkatini çeken güzellikleri değildi, istemiyordu da, pekte taktığı söylenemezdi.Yataktan kalkmış, banyoya gidiyordu, işlerini halletmeye.
Şuan ise, ne mi yapıyordu?
Odasının balkonunda, sigara içiyordu.Üstü çıplaktı, kendi katında kimse olmadığı için, hem odası hem de katında rahattı.
Kimse cürret edemezdi gelmeye,
Bir bakışı yeterdi Boran ağanın.Sert çehresi, heybeti, duruşu herşeyi mükemmeldi.
Sigarasını, dudaklarına götürüp, derin nefes çekti,
Küllüğe söndürüp, balkondan çıktı.Dolaptan, takımını çıkardı, önemli toplantısı vardı.
Anlaşma yapılacaktı.Takımını giymişti, siyah takımının içinde çok yakışıklıydı, tüm kızların dikkatini çekeceği kadar.
Çekmeceden saatlerinden bir tanesini alıp koluna taktı.
Aynanın karşısına geçip, kendine baktıktan sonra kapısından çıktı.
Pek bakmasına gerek yoktu, herşeyi mükemmeldi nede olsa.
Tüm heybetiyle, ağır ağır iniyordu avluya..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boran ağa (berdel)
FantasyBir kadın düşünün.. Güzelliği ile nam salmış Mardin'e... Ailesinin göz bebeği.. BERFİN ŞAH Bir adam düşünün.. Heybeti, ağırlığı, delikanlılığı. Amedin yakışıklısı en büyük ağası. Bastığı yeri titretecek kadar sert düşünün. Kimseyi sevemeyen ağa...