MERHABA!
Yeni kurguma hepiniz hoşgeldinizz😽
İlk kitap yazma deneyimim, bu yüzden cidden çok heyecanlıyım. Lütfen hatam olursa yorumlara yazın. Oy vermeyide unutmayın..Bölüm müziğimiz
•Madrigal-DipKeyifli okumalar!
•
Soğuk ve nemli, küçük kız çıplak ayakları ile toprağın üzerinde yürüyordu.
Etraf karanlık, çok karanlık.
Küçük kız ilerlerken, neden toprağın bu kadar soğuk ve nemli olmasını sorguluyordu.İleride kocaman ağaç gördü. İlerledi, ama ilerledikçe titriyordu.
Ağacın önüne geldi. Tam önünde oturdu, yorulmuştu. Etrafına bakındı.
Etraf karanlıktı, ağaçlar uzun uzun, gök yüzünün zifiri karanlığı.
Hava esmiyordu veya soğuk değildi.
Ama toprağı soğuk ve nemliydi.Küçük kız çıtırtı duydu. Ağaçların arkasında yürüme sesi.
Küçük kız ayağa kalktı. Korkuyla etrafına baktı. Adım sesleri yaklaşıyordu.
Küçük kız daha da korkmaya başladı.
Üşüyordu elleri titriyordu. Hem soğuktan hem de korkudan!Korku ilmek ilmek bedenine işlemişti.
Kalbi çok hızlı atıyordu.Adımları kendinen habersiz geri geri gitmeye başladı.
Adım sesleri, artık koşma sesiydi.
Küçük kız arkasını döndü ve koşmaya başladı.
O kadar fazla koşuyordu ki, kalbi çok hızlıydı.
Ayakları çıplaktı, koşmaktan ayağı kötüydü, canı yanıyordu!
"BABA, ANNE NERDESİNİZ!" Dedi küçük kız
Küçük kız bağırdı, fakat tek bir ses duymadı.
Koşmayı bırakmıştı. Adım seslerini duymuyordu. İçi rahatlamıştı fakat bu ormanda birinin onun peşinden geldiğini de biliyordu, korkuyordu!
"Baba gel artık korkuyorum."
Küçük kız bekledi, belki bir umut ses gelir umuduyla.
Fakat yine ses gelmemişti.
"KADER"
Etraftan duyduğu ses ile sıçradı, etrafına baktı, ses kimden di.
Korkusu daha da artmaya başladı."S-Sen kimsin korkuyorum." Sesi titriyordu, küçük kızın.
"Korkma benden korkma." Erkeksi ses. Kimdi bu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boran ağa (berdel)
FantasíaBir kadın düşünün.. Güzelliği ile nam salmış Mardin'e... Ailesinin göz bebeği.. BERFİN ŞAH Bir adam düşünün.. Heybeti, ağırlığı, delikanlılığı. Amedin yakışıklısı en büyük ağası. Bastığı yeri titretecek kadar sert düşünün. Kimseyi sevemeyen ağa...