Oturmuş yemek yiyorduk ama doğrusunu söylemem gerekirse ben elvin karısını bakışlarım ile yiyordum onu gerçekten öldürmek istiyorum
"Önüne dön yemeğini ye"Ardaya baktım"yiyorum ya"
"Sen elvin ablayı yiyorsun yemeği değil"
Göz devirip geri ona baktım"Tamam diyelim Alisa"
"Alisa ne alaka şimdi.. hem sen nerd-"
"Diyelim ki Alisa ve onun sevgilisi kendini benim yerime koy böyle almış seni oturtmuş karşısına ve ye diyor ne yaparsın yemek yiyip sohbet mi edersin.. yoksa benim gibi mi yaparsın ha arda"
Susmuştu"bende öyle düşündüm"
"Alisayı nerden tanıyorsun"
"Çok yakın bir arkadaşım.. selin gibi"
"Selini ağzına alma"
"Selin benimde arkadaşımdı"
"Benimse kardeşim senin ailen yüzünden öldü"
"Ama öldüren ben değildim ben olsaydım hak verirdim sana"
"Kes sesini"
"Arda büyü artık büyüdük biz hepimiz ben tam 6 yıldır ailemle oturup yemek yemedim konuşmadım abimi ne kadar severdim hatırlıyor musun o günden sonra yüzüne bile bakmadım annem ona selam bile vermedim ablalarım onlar oraya buraya giderken gezerken ben tam 2 yıl sadece selin için ağladım ben o mezarlıktan çıkmaz olmuştum o benim sadece arkadaşım değildi o benim kardeşimdi benim ailemdi.. afiyet olsun"masadan kalkıp hızlıca bahçeye çıktım kaçmayacaktım ve onlar bunu biliyor o yüzden de beni kilitli tutmuyorlardı durup derin bir nefes verip yere çimenlere oturdum yıldızlar bu gece çok güzeldi..
"Selin beni affet olur mu ben o zaman yetişemedim gelemedim sonra geldim ama.. sadece cesedin vardı biliyor musun ben seni o hastaneye sırtımda taşıyarak götürdüm. Sen çok severdin sırtıma çıkmayı"birden yanıma beliren selin ile ona bakıp gülümsedim"hoş geldin selin"
Hoş buldum Tuana
"Söylesene çok acı çektin mi?"
Evet çok acı çektim.. ama geleceğini biliyordum
"Ama geç kaldım"
13 yaşındaydın naz ağlama
"Ama yine de daha hızlı koşa bilirdim"
Son hızında koşuyordun naz..
"Selin beni yanına al artık yılardır seninle konuşuyorum ama hep daha zamanı gelmedi diyip duruyorsun ne zaman gelecek bu zaman?"
Daha çok var Tuanam daha kendine bir aile kuracaksın.. eğer çocuğun olursa ismini selin koyar mısın
"Eğer çocuğum olursa ismini selin koyacağım tabi kız olursa.. erkek olursa ne olsun??"
Efe ismi efe olsun
"Efe tamam efe olsun"
Abilerim nasıl
"Abilerin iyi ikisi de seni çok özlüyor arda beni tanımıyormuş gibi yapıyor hâlâ bir çocuk gibi çağan her zamanki gibi soğuk kanlı ama bir o kadar da yaralı mükemmel görünüşlü ölü gibi"
Hâlâ seviyorsun yani
"Hemde o kadar çok seviyorum ki ona bakarken hissettiğim tek his ve duygu aşk sevgi şefkat güven sadakat.."
Eskiden hep abime onu sevdiğini söylerdim o da hiç inanmazdı
Selinin dediği şeyle gülmeye başladım
"Artık inanıyor.. biliyor musun ilk öpücüğüm onun oldu"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Ak
Teen Fictionçağan efe ak.. Türkiye'nin en büyük mafyalarından biriydi. Tuana naz Tiryaki ise onun en büyük düşmanının küçük kızıydı..