10 bölüm

1.3K 60 27
                                    

Üzerimizi giyinip odadan çıktık ve masaya gittik efe ile"nerde kaldın sen!"

Çağana baktım"arkadaşlarlaydım dedim ya çağan"

"Bir saat aceba ne yaptınız"birden efe ile birbirimize baktık o sırtınca gülesim gelmişti o yüzden başımı eğip sessizce güldüm"ee Tuana nasıldı"

Yağıza bakıp gülümsedim"çok iyi ya"

"Belli seninde efenin yüzü de güller açıyor"

"Abi ben bunu ne zamandır bekliyorum ya bu kızı tam 4 yıldır seviyorum ilk defa bana yakın yani o kadar yakın davranıyor"

"Of efe ya sende biliyorsun saçma bir aşka tutulmuştum"

"Evet ya ama kimdi o adam büyüktü diye hatırlıyorum kaç yaş büyüktü o"

"15 yaş"

"Deli şey birde bana benden büyüksün derdin alt tarafı 3 yaş büyüğüm lan"

"Aldın işte istediğini alla alla"

"Ben seni o şey için sevmedim aptal"

"E et o zaman evlenme teklifini"

"Ederim bak"

"Yok yok otur oturduğun yerde"

çağan bize dik dik bakıyordu ne bakiyon yarram demek vardı da neyse şimdi birden BTS boy in luv çalmaya başladı gülerek yağıza baktım"boy in luv"

"BTS"

"Of ya yine mi bu kpop hayranları"

"Acmasaydin lan kalk yağız kalk"

Yağız ile kalkıp deli gibi dans etmeye başladık kızlar da bize katıldı

*Çağan'dan*

O efe denen piçe bakıyordum ne olmuştu o sikik bir saatte nerdeydi bunlar ardaya baktım sonra tuana'ya ve öbürleri

Geri efeye baktığımda ona sormak istedim"şşt baksana"

Dönüp bana baktı"buyur?"

"Merak ettim ne yaptınız o bir saatte?"

Birden duraksadı"sen bilmiyor musun.. a doğru ya pardon az önce zaten naz demişti"

"Ne demişti?"

"E dedi ya arkadaşlarla gittik diye?"

"Peki asıl gittiğiniz yer neresiydi"

"Sevgili misiniz?"

"Hayır merak ettim"

Bana yaklaşıp sırıttı"o zaman rahatlıkla söyleyebilirim"

"Tabiki.. neredeydiniz?"

"Odaya çıkıp seviştik"dediği şeyle başımdan aşağı kaynar su dökülmüş gibi hissediyordum"seviştiniz"

"Evet"tuana'ya baktım sevişti demek ha bu çöp çuvalı ile yattı mı yani.. öyle olsun bakalım

Queencard diye bir şarkı çalıyordu zaten Tuana saçma sapan bir dans ediyordu kafayı sıyırmak üzereydim

...

Eve gelmiştik sonunda Tuana ile odaya çıktığımızda öylece ona baktım o piçle yatmıştı ve hiç birşey olmamış gibi davranıyordu"ne bakıyorsun çağan?"

"Tuana sadece bir tane şey sorucam"diyip kapıyı kilitledim

"Niye kilitledin?.. ne soracaksın"

"Onunla yattın mı?"birden durdu ve öylece yüzüme baktı gözlerinde korku yoktu neydi bu duygunun ismi ben bile bilmezken..

"Evet yattım"

Gülüp ona yaklaştım"sen ölmek mi istiyorsun küçük ucube"

"Laflarına dikkat et"

"Yoksa? Yoksa ne be yaparsın?"

"Çağan senden korktuğumu düşünüyorsan yanılıyorsun o gece yaptığın şey beni senden soğutmadı seni benden tamamen sildi hatta yok etti o yüzden saçma sapan şeyler yapıp kendini daha da aciz duruma sokma"

İşaret parmağım ile alnına sertçe bırak kez vurdum"bak sen.. demek korkmuyorsun"

Öylece yüzüme baktı birden attığın tokatla yatağa yapıştı sırıtarak yüzüne baktım"küçük fahişe sen yine o gün yaşadığın şeyi mi yaşamak istiyorsun"
Yine sustu hızlıca kolundan tuttum"madem öyle yürü!"evde kimse yoktu herkes kendi evindeydi arda ise alisadaydi

"BIRAK ÇAĞAN BIRAK BENİ LÜTFEN BIRAK BENİ!"

"YÜRÜ DEDİM SANA"evden zor bela çıkarıp arabaya soktum ve bende binip bara doğru sürdüm kapılar kilitli olduğu için kaçamıyordu

"Çağan lütfen bırak beni özür dilerim yapmamam gerekti nolursun yapma bunu bana!"

"HANİ HANİ KORKUSUZ DUYGUSUZ TUANA NERDE BENİM YANIMDA YOK MU OLUYOR İYİ ÇÜNKÜ UMRUMDA DEĞİL SENİN İÇİN EN BÜYÜK CEZA BU!"

ağlayarak bana vuruyordu durmam için
"BIRAK ARTIK BENİ!"

"KES SESİ-"birden direksiyonu tuttup oraya buraya doğru çevirdi"YAPMA KAZA YAPACAĞIZ DUR!"

"DURDUR ARABAYI O ZAMAN"

onu çektiğimde birden karşı taraftan bize doğru hızla gelen kamyonu gördüm
Sonrası ise karanlık

...

Gözlerimi açtığımda bir hastane odasındaydım aklıma Tuana gelmişti hızlıca soluma maskesini çıkarıp serumu soktum ve kalkıp odadan çıktım biraz ileride bizimkileri gördüm yağız yıkılmış durumda öylece oturuyordu ülkü ve Alisa ağlıyordu arda ise alisaya sarılıyordu"noluyor?"hızlı hızlı yürümeye başladım"çağan?!"

Hepsi dönüp bana baktı "Tuana Tuana nasıl ne oldu niye ağlıyorsunuz?!"

"Abi Tuana yengemin durumu çok kötü"

"Ne.."hepsine baktığımda yağız bana nefretle bakıyordu

"Ne yaptın lan kız kardeşime.. NAPTIN LAN KIZA HA NEREYR GÖTÜRÜYORDUN NEREYE!!"

"yağız lütfen sakin ol"

"Bırak ülkü bırak bilmiyorsunuz bu piç benim kız kardeşime neler yaşattı bir bilsen benim kız kardeşim şu anda onun yüzünden orda yatıyor o senin yüzünden ölümle burun buruna NİYE SEVDİ LAN BU KIZ SENİ ONU BAŞKA ADAMLARA VERMEN İÇİN MI NİYE YA O KIZ SENİ EN SAF ŞEKİLDE SEVDİ AMA SEN ONA İHANET EDİP ONU İKİ ADAMIN ELİNE VERDİN O DAHA SADECE 19 YAŞINDA!!"

hepsi dönüp bana baktı gözlerim dolmuştu gidip camdan içeri baktım soluma maskesine bağlıydı bir sürü makine vardı yüzünde yaralar kolu alçıya alınmıştı aynı şekilde boynu da incinmiş miydi.. alnında olan büyük yara bandına baktım benden kötü durumdaydı benim sadece nefes alamama sorunum vardı astım değildi sadece kazadan oluşan birşeydi..

"Çağan.. bunu cidden tuana'ya yaptın mı?"

Cevap vermeden öylece tuana'ya baktım

"CİDDEN YAPTIN MI BUNU ABİ ONA BUNU YAPTIN MI.. ulan ben bile bu kadar adi bir herif değilim sen. Sen nasıl bir insansın ya sen insan mısın sana abi demekten utanıyorum"

"GİT BURDAN HEMEN!"dönüp ardaya sonra da öbürlerine baktım ki birden doktorlar buraya doğru koşmaya başladı içeri girerken bir hemşire durdurduk
"Hemşire hanim ne oluyor?!"

"Hastanın kalbi durdu"dediğinde hemen içeri girdi öylece kalmıştım kalbi durmuştu? Ne demek durdu birden aklıma dank etti kalbi durdu hızlıca cama gittim ve vurmaya başladım
"UYAN TUANA KENDİNE GEL SAKİN ÖLME ÖLMESİN!!"

Kızlar ve yağız da aynı şekilde vuruyordu cama hepimiz deli gibi ağlıyorduk daha fazla dayanamayıp odaya daldım ki doktorun dediği şeyle dona kaldım

"Ölüm saati 3:04"
__________________________________&&
Evett bakalım ne olucak öbür bölümde bu bölümü de böyle bitirmek istedim neyse aşklarım bye oy vermeyi unutmayın lütfen🤍

Bay Ak Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin