- Kilenc -

281 12 0
                                    

Ma van a srácok budapest parkos koncertje. Kicsit szomorúan de még is izgatottan készülődtem.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ez lett a sminkem és a szettem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ez lett a sminkem és a szettem.  
Elindultunk a Parkba. A fiúk még próbáltak majd utána elkezdődött a koncert. Bruno és Laci volt az elő koncert helyettem. El énekeltek pár számot utána Petiék jöttek.  A 100 lány című daluk után olyan jött amire nem számítottam.

- Mint tudjátok ma az elő fellépő Bogi lett volna.- Kezdte el Peti.- Sajnos egy baleset miatt nem tud ma fel lépni de egy szám erejéig felhívjuk a színpadra.

- Dani mi ez?- Kérdeztem a színpad mögött.

- Felmegyünk a színpadra.- A kezembe adott Bruno egy mikrofont és Dani segített fel menni. A színpad végén oda volt rakva egy szék nekem. Amint meglátott a közönség sikítani kezdtek.

- Helo Park!- Köszöntem.- Nagyon sajnálom, hogy nem tudok fellépni ma de ígérem be pótóljuk.  De most jöjjön a Hátrahagytam!- A közönség válaszul sikított és el kezdtem énekelni.

Hátrahagytam mindent
És nem bánok semmit
Mert rendet tettem itt bent
Kizártam mindenkit

A fájdalmat elengedtem
De a csend néha ordít bennem
Ne kérd, hogy változzak
Inkább lásd tisztán, ki lettem
Sosem voltam jó
Látod, most is véres a kezem
Üdv a világomba’
Ahol sötét az ég felettem
Nem kell sajnálj
Nem kell értem tenned
Nem kell hogy várj
Mert végleg elengedlek
Nekem is fáj
De egyedül kell mennem
Egyedül teszem meg
Amit meg kell még tennem

Hátrahagytam mindent
És nem bánok semmit
Mert rendet tettem itt bent
Kizártam mindenkit

Megtanultam, nincs bizalom
Többé nincsen játék
Tudom, nem kapnék semmit vissza
Hiába várnék
Nem engedek senkit be
Mert ugyanaz a szándék
Nem leszek én a létra
Többé nem leszek árnyék
Nagy levegő
Csak engedd el a rosszat
Megterhelő
De az idő jobbat hozhat
Túlélhető
Bármennyire is bosszant
Képes vagy rá egyedül
Bárki bármit mondhat

Hátrahagytam mindent
És nem bánok semmit
Mert rendet tettem itt bent
Kizártam mindenkit.

Mindenki velem énekelt.

- Nagy tapsot Pető Boginak!- Kiabálta a mikrofonba Dani és mindenki ujjongni és tapsolni kellett.

El köszöntem a közönségtől és Dani segített le menni a színpadról és a fiúk koncertje folytatódott.

- Hihetetlenek vagytok.- Öleltem meg Danit és a többi fiút aki ott volt a backstageben.

A kövi dal a visz a vérem volt így csak ketten maradtunk Danival.
Hozott egy kis alkoholt és amikor volt már bennünk pia jött a lelkizés. Jó nem ittunk annyit. Még tudatunknál voltunk.
Nem tudom, hogyan de közelebb kerültünk egymáshoz. Majdnem megcsókolt ha nem hozzák le Petit.

- Peti! Mi történt?- Álltam volna fel de hiába mer vissza estem a kanapéra.

- Asszem eltört a bokám. Áh.- Ültették le mellém.

- De a koncert?

- Lehozom egyedül. Már nincs sok szám hátra.

- Okés.

A mentősök sínbe rakták Peti lábát és tolószékben feltolták a színpadra majd le ültették a zenekartól nem messze.
Láttam, hogy elsírta magát. Szegényke.

- Szóval hol is tartottunk..- Hajolt ismét közelebb Dani.

- Dani...ezt nem kéne...

- Dani szemszöge -

Meg akartam csókolni Bogit de megállított.

- Dani...ezt nem kéne...

- Miért nem?

- Bruno nem örülne neki.

- Ez nem elég, hogy ne csókoljalak meg.

- Nem részegen szeretném ezt mer így nem tudom, hogy tényleg szeretnéd.- Simogatta meg az arcom ami jó érzéssel töltött el.

- Hát jó.- Nem vagyok annyira részeg, hogy ne tudnám mit akarok...ebben a pár napban megszerettem. Brunot se zavarná. Elmentem megkeresni Brunot, hogy beszéljek vele. Megtaláltam hátul cigizett.

- Csá haver.

- Bruno kérdezhetek?

- Mondjad.

- Király, szóval...zavarna ha..ha tudod..

- Nyugodtan.- Vágott bele.

- Hogy mi? Azt se tudod mit akarok.

- Össze akarsz jönni a hugommal. Nyugodtan. Csak ne sérüljön.

- Köszi tesó.- Öleltem meg hirtelen majd vissza be mentem Bogihoz. Láttam, hogy elaludt. Olyan édes volt.
Le ültem és csak mosolyogva néztem őt és eszembe jutott az első talàlkozásunk.

- Cső tesó ő itt  Bogi, Bruno huga.

- Sziasztok. Szia Bogi, Dani vagyok.

- Sziaa.- Köszönt lehetséges, hogy kicsit zavarba jött.

- Te leszel az elő koncert?

- Igen, valami olyasmi. Vagyis nem olyasmi hanem az leszek. Mindegy érted.- Kezdett el össze vissza beszélni.

- Értem.

Azóta tudom, hogy meg akarom szerezni.
Gondolkodásomat a srácok zavarták meg.

- Dani.. velünk vagy?- Hadonászott előttem Milán.

- Kivel lennék? Vége van?

- Aha. Menjünk mer Petit még a kórházba is el kell vinni.

- Okés.- Fel vettem Bogit és indultunk a kocsihoz. Hátulra be ültem a lánnyal aki kis mozgolódás után úgy vélte rajtam a legkényelmesebb elaludni.

Minden Ami Velünk TörténtWhere stories live. Discover now