- Hat -

345 13 0
                                    

- Szia Bogi!

- Szia Zsolt.

- Annyi lesz, hogy már kiraktam 5 dobozt az asztalra. Mindegyik alatt van valami ami 1 emlékhez kapcsolódik és azt fogjuk kibeszélni.

- Rendben. - Beszéltünk pár szót még és helyet is foglaltunk majd elkezdődött.

- Sziasztok! Én Zsolt vagyok. Ebben a részben egy fiatal de sikeres személlyel fogunk beszélgetni. Még csak 21 éves de sok fellépést tudhat maga mögött. Mai vendégem Pető Boglárka, Bogi. Szia Bogi.- Nézett rám.

- Szia.- Köszöntem kicsit izgulva.

- Nem kell izgulni, csak beszélgetünk. Hogy érzed magad?

- Úgy érzem most kezd helyreállni az életem. Csodálatos barátaim vannak akikkel együtt töltöm a mindennapjaimat. Szóval jól érzem magam.- 1-2 kérdést kaptam majd el is kezdtük a lényeget.

- Emeld fel az első dobozt és nézzük mi van alatta.- Fel emeltem az előbb említett tárgyat és félre rakva megnéztem mi az első dolog.

-  A barátaim.- 1 kép volt amin mindannyian rajta vagyunk.

- Mesélsz róluk? Hogy ismerted meg őket?

- Hát ugye Bruno a bátyám. Egynap gondoltam, hogy hozzá költözöm ő meg mondta, hogy Jó miért ne? Aznap nemsokkal az érkezésem után érkeztek a fiúk. Tök szar volt, bocsánat. Szóval rossz volt ennyi ismeretlen között elsőre de miután jobban megismertem őket...a családommá váltak.- Ekkor egy pillanatra Manuelre néztem aki a kamerák mögött ült és rám mosolygott.

- Melyikük áll hozzád legközelebb? Hogy érzed?

- Én Manuelt mondanám. Amikor padlón vagyok ő felkapar onnan. Ha nem megy valami segít. Nem azt mondom, a többiek is segítenek nyílván de érted. Rég voltak ilyen jó barátaim. 

- Akár több is lehet köztetek?- Kérdezte selytelmesen és újra rá néztem Manura akinek semmit nem tudtam le olvasni az arcáról.

- Ez a mi dolgunk de ezt még én és ő sem tudjuk. Ahogy hozza a jövő.

- Na most ezzel lesz tele a net.- Nevetett.

- Az biztos.

- szerintem ez a téma ennyi volt. Nézzük mi van a második doboz alatt.

- Egy mikrofon és egy x- Faktoros izé.

- Kezdjük a legelején szerintem. Hogy jött neked a zene?

- Hát ugye Bruno is ezzel foglalkozik. És én már kis koromban is verseket írtam, volt olyan is, hogy egy kedvenc énekesem zene alapjára írtam egy szöveget meg ilyenek. Lefoglaltam magam vele.

- És az x- faktor? Köztudott, hogy ott is voltál és elég szép eredményt értél el.

- 16 voltam amikor jelentkeztem az x-be. Tóth Gabi meglátta bennem a tehetséget. Egészen a döntőig jutottam. Végül második lettem.

- Ez mennyire volt terhelő?

- Nagyon..sokszor kívántam, hogy essek ki, én ezt nem bírom. Tehát ami ott van arra lelkileg is fel kell készülni.

- Megbántad?

- Nem. Nem mert legalább megtaláltam magam és az utamat. Az érzés, hogy felmész a színpadra egy teltházas Akvába modnjuk. Ordítják a zenéd. Elsírják magukat rajta. Ezek nagy dolgok.

- Jöjjön az utolsó. Emeld fel a dobozd.

- Jo.

- Ez alatt egy nyakkendő van. A férfiakat szimbolizálja az életben. Lehetnek rokonok, barátok és szerelmek. Az Atillával szerelem volt?

- Igen.

- Ne menjünk ennyire mélyre, hogy, hogy csámcsogjunk azon, hogy min úszott ez el. Inkább arra vagyok kíváncsi, hogy azok a tényezők közrejátszottak e a szakításban, a cikkek, a rajongók mert ugye ő youtubeos, akár a kommentelők. Vagy magánjellegű hétköznapi problémák vetettek véget a kapcsolatnak.

- Teljes mértékben az utóbbi. Nyilván minden kapcsolatban vannak körülmények amik nehezítik a dolgot. Ha valaki ismertebb akkor ezek sokszorozódnak. Egyszerűen más volt mint akien én hittem. Velem egyszerre bonyolult és egyszerű is lenni. Egyszer azt hiszem én vagyok a legbonyolultabb ember a földön aztán arra, hogy milyen kurva egyszerű vagyok.
Nincs baj azzal az emberrel akinek traumája van. De ha nincs tisztában a szarjaival, árt vele. Legyen bármilyen kicsi vagy nagy.

- Akkor ő nem tart ott ahol te önismeretben?

- Ő egy kedves jó fej srác de nagyon nagyon fiatal. Alacsony az érzelmi inteligenciája.

- Neki alacsony vagy neked magas?

- Jó a kérdés. Akkor hozzám képest.
Én igazából marha jól elvagyok egyedül. Sose kerestem a férfiakat. De így 1 év szünet után jön valaki és így meginog az általam fel épített fal és elhiszem. Mivel én nem keresek nem járok ismerkedni, nem találkozok senkivel.

- Tinder?

- Áhh nem. Dehogyis...Amit próbálok megfejteni, hogy vannak ezek a srácok. Akik egy kemény, dögös csajt látnak akiről minden szar lepattan megy tovább.

- Azt mondod látják.

- Igen. Ezt látják. Megismernek. Jön a randizás. És én ezt leszögezem az elején, hogy 2 hónapig biztos nem lesz semmi.

- Semmi tapi se?

- Semmi. Értsed meg milyen vagyok. Bajban leszel úgyhogy figyeljél bazmeg.

- Meghallgatsz! Ezt akarom!- Nevetett

- Konkrét. Próbálom a szájába rágni, hogy ez meg ez van. Ezen mentem át ez a következménye. Ilyen és ilyen vagyok egy kapcsolatban, ez ilyen tud lenni az olyan. Tehát én bőgök neked reggeltől estig ha úgy van.

- Ezt próbáltad elmagyarázni a Kiss Atillának?

- És tudod amikor ilyen van ez a Úristen! És még érzékeny is. És én megütöttem a nemtom mit! És, hogy ő lesz a megmentőm én meg ez a, mi? És onnantól kezdve rózsaszinfelhők.

- De aranyos.

- Mer ez a nő egyszerre erős, szép és érzékeny. És kezdődnek a bajok. Próbálom jelezni eleinte szépen de hónapok múlva már egész nap sírok. Nagyon sokat. Ő pedig, hát nem mondtad, hogy ennyit fogsz sírni.
És akkor így elég volt.

- Azt mondtad nem voltál még igazán boldog. Tehát, hogy még Ati mellett sem?

- Tudjuk, hogy a boldogság az ilyen néha van néha nincs, rövid pillanatok.

- De neked mit jelent?

- Számomra a boldogság inkább a kiegyensúlyozottság, hogy nyugodt vagyok. A boldogság az, hogy lerakom a páncéljaimat és biztonságban vagyok. És ezt nem sikerült éreznem mellette.

- Lehet, hogy igazából sokszor vagy boldog csak te máshogy gondolod? És, hogy mindig többet vársz.

- Nem, én nagyon keveset várok el. A sok szar után voltak pillanatok amikor tök hálás voltam de nem tudom.. biztonságban nem rettegve semmitől. Nem volt.

- Mihez kezdesz most. Így az 1 kanapén zárása képp. Hol látod magadat 10 év múlva? Vagy 5 év múlva. Ki lesz Pető Bogi? Hol lesz? Lesz e Pasija? Családja, gyereke? Akar egyáltalán?

- Nehéz. Én régen mindig azt mondtam, hogy majd 20 évesen lesz 1 gyerekem, sok zeném amit hallgatni fognak és boldog leszek. Család centrikus vagyok de őszintén nem tudom. Bármi lehetséges.

- Hát köszönöm, hogy elfogadtad a meghívást és itt voltál.

- Én köszönöm a meghívást.

- Bizok benne, hogy hallak, látlak még vagy így vagy úgy és csináld azt amit te szeretnél. Tényleg sokat adott nekem ez a beszélgetés és másoknak is. Nektek pedig köszönöm, hogy megnéztétek az 1 kanapén emlékek Pető Bogival. Én Zsolt voltam, sziasztok!

Elindultunk haza.

Minden Ami Velünk TörténtOnde histórias criam vida. Descubra agora