- Jó reggelt gyönyörű egyetlen Hercegnőm.- Keltegetett Dani közben puszilgatott. Nem reagáltam.. jól esett na.- Bébi..- Folytatta amit elkezdett.- Te mosolyogsz?- Erre még nagyobb mosoly került a számra és kinyitottam a szemem.- Te már rég fent vagy mi?- Feküdt le velem szembe.
- Lehet.- Bújtam közel hozzá.
- Elmegyünk sétálni?
- Neeem..jó így. Csak ketten nyugiba.
- Oké.- Simogatta az arcom.
Csörgött a telefonom.
- Ahj ki az már?
~ Halo..
~ Szia Bogi. Hogy vagy?- Hallottam Gabi hangját.
~ Csodálatosan.- Mosolygtam Danira.
~ El tudnál vállalni egy koncertet? Hogy érzed?
~ Azt hiszem igen.
~ Oké. Az szuper akkor nem mondom le szigethalmon a koncerted Placcra. Hétvégén lesz és az összes jegy elfogyott.
~ Oksi. Ott találkozunk majd.
~ Jojo szia.
~ Szia szia.
- Hétvége, Placc. És te jössz velem.- ültem fel és Vázoltam Daninak a tervemet.
- Oké. De most..- Tárta szét a karját.
- 4 nappal később -
A fiúk már tudják, hogy együtt vagyunk. Brunonak nincs ellenére a dolog. Manu még nem tudja, akkor adjuk tudtára ha haza jön. Nagyon erős a kapcsolatunk és ennyi azt hiszem. Mindegy. Most éppen készülődök a koncertre. Nem vagyok azaz izgulós típus de most sok kihagyás után izgultam.
- Gyönyörű vagy tündérem.- Csókol a nyakamba barátom.- Ne izgulj. Remekelni fogsz.
- Igazad legyen.- Fordulok szembe vele.
- Mindig igazam van.- Húzza ki magát büszkén amin nevettem.
- Na induljunk.
Bruno is jött velünk. Igazából csak bulizni akart. Megbeszéltük, hogy Dani nem iszik mer hazafele ő fog vezetni.
Oda érve pár perc múlva fel is mehettem a színpadra.
- Hello Szigethalom!- Ordítottam a mikrofonba.
:
:
:Koncert közbe éreztem, hogy fáj a lábam. Nem törődve vele végig csináltam majd miután elköszöntem a közönségtől le mentem a színpadról.
- Minden oké?- Kérdezte egyből Dani.
- Nem igazán. Nagyon fáj a lábam.- Ültem is le.
- Menjünk orvoshoz.- Vágta rá.
El is indultunk.
- Jó estét. A barátnőmnek nemrég eltört a lába. Már le vették a gipszet de most nagyon fáj neki.
- Értem. Itt a sorszám, a 12es ajtón fogják be hívni.
- Köszönjük.
10 perc telhetett el amikor be hívtak.
- Jó napot. Mi a panasz?- Kérdezte az orvos.
- Üdv. Nemrég volt törve a lábam és most nagyon fáj.
- Értem. Kérem a nadrág szárát húzza fel.
- Oké.- Felhúztam a nadrág szárát így látható lett a vádlim. Az orvos nézegette, kicsit nyomkodta itt ott, és mozgatta a lábam. Az arckifejezésem mindent el árult neki.
- Megerőltette a lábát de semmi komoly. Fel írok neki fájdalomcsillapítónak Oxicontint. 12 óránként kell szedni.
- Rendben, köszönjük.
- Viszlát.
Kiváltottuk a gyógyszer majd a kocsiban be is vettem egyet. Szépen lassan hatni kezdett.
- Szeretlek.- Simogatta a combomat a kocsibat Dani.
- Én is téged.- Mosolyogtam rá.
Haza érve köszöntünk a srácoknak majd én mentem is aludni.
2 nappal később.
Délután van és otthon vagyunk. Hirtelen elkezdett fájni a lábam.
- Mindjárt jövök.- Mondtam a srácoknak akik fifáztak. A konyhában ott volt Laci.
- Mizu?
- Semmi. A gyógyszerem keresem.
- De még csak 5 óra.
- M-mi? Már 6 van.
- Nem. 5 van. Nézd.- Mutatta felém a telefonját amin látszódott az idő.- Jól vagy?- Fogta meg a vállaim.
- Csak fáj a lábam.
- Kibírsz még 1 órát?
- Azt hiszem. Várok 55 percet.
- jó.- Vissza mentünk a fiúkhoz.
- Mit csináltál bébi?- Kérdezte Dani felém fordulva.
- Cs-csak ittam.
- Ja oké.
Mindent csináltam, hogy eltereljem a figyelmem. Figyeltem a fiúkat, a kezemmel doboltam, telefonoztam. Aztán idegességemben elkezdem a körmömet rágni.
Amíg nem figyeltek a fiúk kimentem a gyógyszerért. Kivettem 2 tablettát és 1 pohár vízzel le nyeltem. A többi bogyót pedig a zsebembe raktam.
- Jól vagy?- Kérdezte ismét Laci.
- Csak csak ittam.
- Nekem nem úgy tűnt mintha csak innál.
- Laci nagyon fájt már a lábam.
- Semmi baj.- Ölelt meg.
- Fel megyek pihenni.
- Okés.
DU LIEST GERADE
Minden Ami Velünk Történt
FanfictionPető Boglárka (Bogi) testvéréhez költözik Pető Brunohoz aki a legjobb barátaival lakik együtt.