Készülünk az akváriumba mert még koncert előtt próbálni kell egyet.
Outfitem
- Na én megyek. És akkor koncerten találkozunk.
- Oké, szia.
- Sziasztok.
Be ültem a kocsimba és elindultam. Az akváriumhoz érve már láttam rajongókat. Egyből oda szaladtak hozzám.
- Szia Bogi úr isten. Csinálhatok egy képet?
- Aláírod ezt?
- Megölelhetlek.
- lányok nyugi.- Nevettem. Megcsináltuk a fotókat, alá írtam amit szerett volna az egyik lány és végül mindenkit meg öleltem és indultam próbálni.
- Végre Bogi.- Sietett hozzám Gábor a menedzserem.
- Bocsi, kint letámadtak.
A kezembe nyomott egy mikrofont Gabi és mentem is a színpadra. Elénekeltem a zenéket utána pedig megjöttek a srácok. Bruno, Laci, és Manu. Peti és Milán koncerten van szintén.
- Sziasztok srácok.- Öleltem meg őket.
- Sziaa.
- Kint nyüzsögnek az emberek.
- Teltház van.
- Nagyon ügyes leszel.- Fogta meg a vállaimat Laci és úgy mondta a szemembe.
- Köszönöm.- Öleltem meg.
Elkezdődött a koncert. Az "ég veled" című számom elindult és lassan besétáltam. A közönség sikított egy nagyot.
- Telik egy telik egy újabb nap.- Énekeltem halkan majd egyre hangosabban.- De én csak dúdoltam, hogy..Nem kell a kamu duma hagyjál.- Ordítottam utána a közönség felé mutattam a mikrofont.
- ÉG VELED.
- Nem várok éveket éveket! Nem hat meg a két szemed.
- A KÉT SZEMED.
Le ment az első szám.
- SZIASZTOOK. Hihetetlenek vagytok srácok.
- SZERETÜNK.- Kiabálta be valaki.
- Én is titeket. A következő dal elmegy kicsit a rap irányába. A címe: Haver.- Amint kimondtam a közönség ismét sikított.
- Mit képzeltél rólam, még is ki vagyok?
Odaadom a szívemet másnap kidobod.
Te velem nem beszélhetsz így,
Megérthetnéd nem vagyok a haverod.Utoljára sírtam érted, esküszöm az égre.
Új életet kezdek, és boldog leszek már végre,
Mióta elmentél a képeidet nézem,
De nem szomorkodom tovább kell már lépnem...:
:- Hát srácok...elérkeztünk az utolsó és az egyik olyan számhoz amit nem mindig adok elő. Ez az életem egyik mélypontja volt. Ennek ellenére szeretném ha velem énekelnétek mindannyian.
- Csinálj egy fotót légyszi!- Nyújtotta az első sorban valaki a telefonját.
- Fotót? De úgy, hogy mindenki benne legyen.- A közönség sikított. Megcsináltuk a fotót.- Srácok lányok. Mindenkit arra kérek, hogy kapcsolja be a vakut és emelje jó magasra a telefonját. Na akkor nézzük meg.- Elindult a zene. Én pedig le ültem a színpad végébe a közönséghez.
- Tudnom kellett volna,
Békén hagytam,
Csak meglátszik,
Hogy a vér amit vérzel,
Csak vér amivel tartozol.
Egy pár voltunk,
De láttalak ott,
Túl sokat kellett kibírni,
Az életem voltál, de az élet messze van az igazságtól.
Bolond voltam, hogy szerettelek?
Vakmerő voltam segíteni?
Ez nyilvánvaló volt másoknak?
Hogy bedőltem volna a hazugságnak,
Sosem voltál mellettem,Csapj be egyszer, csapj be kétszer.
A halál vagy a paradicsom?
Mostmár nem fogsz sírni látni,
Most csak nincs idő meghalni.Hagyom elégni,
Többet nem törődök veled,
Arcok a múltból visszatérnek,
Egy másik lecke amit meg kell tanulni.
Hogy bedőltem volna a hazugságnak,
Sosem voltál mellettem,Csapj be egyszer, csapj be kétszer,
A halál vagy a paradicsom?
Mostmár nem fogsz sírni látni.
Most csak nincs idő meghalniNincs idő meghalni
Nincs idő meghalniCsapj be egyszer, csapj be kétszer
A halál vagy a paradicsom?
Mostmár nem fogsz sírni látni.
Most csak nincs idő meghalni.Kicsit be könnyeztem a végére és a közönségben láttam, hogy valaki el is sírta magát.
- Nagyon hálás vagyok, hogy eljöttetek. Ha ti nem vagytok akkor nem tartanék most itt. Nem allnék most a színpadon.
Köszönök mindent, csodálatos este volt.
Érezzétek jól magatokat. SZIASZTOOK.- Mentem le a színpadról.- Nagyon nagy voltál.- Ölelt meg Laci.
- Köszönöm. Ohh Manu.- Öleltem meg jó szorosan ugyanis láttam, hogy kifolyt 1 könnycsepp a szeméből.
- Büszke vagyok rád. Nagyon tehetséges vagy.
- Köszönöm.
- Király volt hugi.- Mondta Bruno.
- Menjünk haza.- Mondtam.
Felrobbant az instám. Folyamat jöttek az értesítések, hogy megjelöltek itt meg ott. Út közben párat kiraktam történetbe is és néhány sztorit pedig csak be sziveztem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Minden Ami Velünk Történt
FanficPető Boglárka (Bogi) testvéréhez költözik Pető Brunohoz aki a legjobb barátaival lakik együtt.