- Tizennégy -

212 15 0
                                    

- Srácok. Kittivel úgy döntöttünk, hogy össze költözünk..csak ketten.- Jelentette be Laci.

- Nagyon vigyázz a hugomra.- Kötötte a lelkére Peti.

Laci elment pakolni én pedig Kittinek segítettem.

- Annyira jó téged így látni.- Simogattam meg a karját.

- Hogyan?- Mosolygott.

- Hát boldognak. Laci mellett sokkal boldogabb vagy mint alapból.

- Ez ugyan úgy elmondható rólad és Daniról. Habár van egy zavaró tényező.

- Micsoda?- Kérdeztem furán.

- Manuel.

- Mi? Én nem..

- Ne is próbáld tagadni. Látom, hogy nézel rá. Én nem szólok bele.- Sóhajtott.

Készen lettünk a pakolással, segítettem le vinni az egyik bőröndöt majd elköszöntünk tőlük és folytatódott az élet.

- Figyelj életem. Most 2 napig nem leszek itthon.- Kezdett bele Dani. Hát egy enyhe sokk át futott rajtam.

- Miért?

- Erdélybe lesz egy koncert.

- Oké. Velem mi lesz?

- Manuellel itt maradsz.

- Petiék is mennek?- Kérdeztem.

- Igen.

- Dani. Gyere indulunk.- Hallottam Petit.

- Mi? Már is?- Estem kétségbe.

- Hamar itt leszek. Jövünk és megyünk.- Állt fel.

- Nagyon, nagyon vigyázz magadra.- Öleltem meg jó szorosan.

- Vigyázok. - Mondta majd megcsókolt.- Szeretlek.

- Szeretlek.

- Pár óraval később -

- Manuel.- Nyitottam be a szobájába.- Mi a faszt csinálsz?- Kérdeztem mérgesen amikor megláttam, hogy egy könyvről húszezressel szívja fel a fehér port.

- Gyere szívj egyet.- Mondta meglassúlva. Már be volt állva.

- Én nem..

- Ugyan már. Tudom, hogy sosem álltál le teljesen.- Nevetett.

- Manu..

- Csak egyet.- Nyújtotta felém a 20ast. Sóhajtva de be adtam a derekam.
Le ülve mellé a könyvön lévő porcsík elejéhez tettem az össze tekert pénzt és felszívtam. Fejemet hátradöntve becsukott szemmel élveztem hatását.
Meglassúlt körülöttem minden. A légzésem is lassabb lett.

- Manuel.- Mondtam ki lassan a fiúra nézve.

- Shh..- Húzott közelebb és megcsókolt.
Hevesen csókólóztunk de ezt megzavartam.

- Miért csináltad ezt?

- Szeretlek.- Simogatta meg az arcom. Az arcomon lévő kezét megfogva mondtam, hogy..

- Én is szeretlek..- Erre közeledni kezdett.- De Danit jobban.

- Persze. Tudom. Nem állok közétek.

Egy puszit nyomva arcára kimentem a konyhába.

- Azt hittem csak én és Manuel vagyunk itthon.- Mondtam Brunora nézve. Amint rám nézett kerülni kezdtem a szemkontaktust.

- Hát pedig én is itt vagyok. Baj van?

- nem dehogy..én csak fáradt vagyok. Felmegyek pihenni.- Indultam meg lassan.

Valami oknál fogva tárcsázni kezdtem Danit.

~ Halo.- Vette fel.

~ Dani..- Sírtam el magam.

~ Bébi mi a baj?- Kezdett el aggódni.

~ Hatalmas hibát követtem el.

~ Mi történt?

~ Én..én megcsaltalak.- Zokogtam mégjobban. Csönd volt a vonal túlsó felén így folytattam.- Nem tudom, hogy történt, csak azt vettem észre, hogy Manuellel csókolózunk. De amint észbe kaptam ellöktem. Én s..sajnálom Dani. Én nagyon nagyon szeretlek. Ne haragudj.

~ Pár órája nem vagyok ott bazdmeg! Mennyi ideje is pontosan? 6? És máris rád megy? Nem Bogi most kurvára haragszom rád! Én ezt nem folytatom. Menj a picsába! Látni se akarlak!- Köpte a szavakat majd kinyomott.

- Dani szemszöge -

- A picsába már!- Dobtam el a kisbuszban a telefonom idegesen és kezeimbe temettem az arcom, hogy ne lássák Petiék a könnyeim.

- Hé haver.- Fogta meg Peti a vállam.

- Ne most.

Nem hittem el. Álmaim nője, és az egyik legjobb barátom. Hát ezt érdemlem?

- Bogi szemszöge -

Sírva aludtam el kb hajnali 3kor. Bruno próbált nyugtatni de hiába. Manuel..Manuel pedig a saját szobájában van betépve.

Délben keltem. Úgy döntöttem haza költözöm hiszen Dani látni se akar. Hát eleget teszek a kérésének.
Egy bőröndbe pakoltam. Azért elraktam Dani egy pólóját magamnak.
Nem vittem el az összes cuccom mert anyáéknál is maradt pár ruhám.

- Biztos ezt szeretnéd?- Kérdezte szomorúan Bruno látva engem a bőröndömmel.

- Jobb lesz így. Majd találkozunk bátyus.- Öleltem meg.

Miután elköszöntünk egymástól le mentem a kocsimhoz. Amikor nyitottam ki a csomagtartót láttam meg a kisbuszt amivel a fiúk elmentek tegnap. Gyorsabban kezdtem mozogni. Egy pillanat alatt bent volt a csomagom a kocsiban. A csomagtartót lecsukva szálltam be a volán mögé és indítottam be a motort majd elindultam.

Minden Ami Velünk TörténtDove le storie prendono vita. Scoprilo ora