Heyy tekrar Zepse!2. bölüm ve ben ruhsal olarak çökmüş durumdayım ve şuan ağlıyorum.Bu bölüm farklı olabilir kusura bakmayın!!İyi okumalarr!
UYARI!
mutsuz bir bölüm.BERKAY
Karşıma çıkan bir kızdı.Tek başına korkmama yetti."Heyy gidemezsin!Benimle tanışmadın!Lara ben.Sen de...?" "Berkay.Gidebilir miyim?" "Amma sıkıcısın.Ben Meriç'ten numaranı alırım.Görüşürüz Berkoo!" Oldukça neşeli ve enerjik bu kızın yanından uzaklaşırken aklımadaki tek soru Eren'in şu an ne durumda olduğuydu.Hemen telefonumu çıkardım ve instaya girip aktif mi diye baktım.Çünkü eğer aktifse beni bulmak için uğraşıyordur.Arkadaş ortamında asla telefona bakmaz.Şimdi ne yapacağımı bilmiyorum.Çünkü Eren aktif değil.Sanırım bensiz daha mutlular.
Eve gidemezdim.Dışarda da duramazdım.Konuşmak istediğim kimse de yoktu.Aniden bastıran yağmurla birlikte koşarak markete girdim.Hoodienin kapşonunu kapatmış olmama rağmen saçlarım ve bütün vücudum ıslanmıştı.
Markete girdikten hemen sonra bir küfür savurdum."Hay sıçayım!" Kasadaki çocuk-yaklaşık 1,5 yıldır burda çalışıyor ve her gün birbirimizi görüyoruz- "Sakin ol!Yağmur mu başladı?" Bu saçma soruya komik bir yanıt verdim."Hayır kıyafetlerimle havuza girdim!" Gülmeye başlamıştı.
Gülmesi bittikten sonra,"Sen,Berkay'sın.Değil mi?" "Evet.Nerden biliyorsun abi?" "Abi mi?" Tekrar gülmeye başladı."Aramızda sadece 1 yaş var bana abi dememelisin!" "Tamam beyfendi nereden biliyorsun?" "E her Allah'ın günü burdasın dedikodunuzu duyuyorum.Bi kız sordu seni.O yüzden sen o musun merak ettim." Kız mı?Çok fazla kız tanımıyordum."Nasıl tarif etti ki?" "Esmer,yeşil gözlü,1.78 gibi bir boyu,genelde yüzünü kapatmak için yaptığı bir iki şey.Aynen bunu söyledi.Seninle konuşmak istiyormuş ama çekinmiş.Belki tanıyorumdur diye de bana sormuştu."
"Nasıl bi kızdı?" Çok fazla seçenek yoktu.Havin,Elif,Gizem ve Ceylin.Onları da okuldan biliyordum.Çok da tanımıyordum açıkcası.Ayrıca zaten tanıştığım kişiler beni sormazdı."Çekik gözlü esmer bir kızdı.Çilleri,ve uzun alt kirpikleri vardı.Pek uzun değildi anca 1.65 vardır.Üstünde mavi,beyaz çizgileri olan bir t-shirt ve altında kot,çokta kısa olmayan bir şort vardı.Sanırım ayakkabıları da lacivert chuk 70 converse."
"Hiç görmedim...Teşekkür ederim.İsmini biliyor musun?" "Hayır ismini söylemedi sadece bir kağıt verdi." Kağıdı bana uzattı."Sesli okuyabilir misin çok merak ettim." "Tamam.20 ağustos perşembe günü saat akşam 9'da marketin önüne gel.Tanışmak istiyorum." "Hey bu taciz!Bence gitme." "Hayır gidiyorum.İsmini öğrenebilir miyim?" "Onur ben." "Memnun oldum." "Bende.Görşürüz!" "Byee!"Marketten çıktım.Şimdi ne yapacaktım?Eve gitme fikri hala çok kötüydü.Tekrar eve dönemezdim.Hala yağmur yağıyordu fakat aynı şeyleri yaşamak istemiyordum.
Belki de Eren'in annesi haklıdır.Bana her zaman sosyal hizmetleri soruyordu.Belki de en başından beri yapmam gereken tek şey buydu.Onları kontrol etmek çok zor!Hepsinin genetik sinir krizleri vardı.Sinirliyken annemi tutamaz,sakin ol diyemezdiniz.Bu sefer size saldırırdı çünkü.Bazen ailemin beni evlatlık almış olabileceği fikrine kapılıyordum.Sonra ise...Aynı krizleri kendimdede görmeye başladım ve teorim yalanlamış olmuştu.
Şu ana dek aile üyelerinden en az birinin akıl sağlığının yerinde olmasını dilerdim.Veya en az birinin bana karışmasını.Ailem umursamıyor.Bu kötü bir şey.Herkes istediğimi yapıyorum sanıyor.Fakat tek yaptığım ailemin karışmadığı kısımlardaki boşluğı bulmak.İstediğim bir şeyi söylersem anında reddediliyor.Ne olursa olsun.Örneğin acıktım dedim,annemden hayır yemek yok,cevabını alırım.
Kulağa saçma geliyor ama ailenizin umursamıyor olması güzel değil.Evet,yaptıklarınıza karışmayan bir aile bir ergen için oldukça cazip geliyor olabilir.Bir de şunu düşünün,sadece her şeye izin mi veriyorlar?Yoksa isteklerinizi ve hatta ihtiyaçlarınızı bile görmezden mi geliyorlar?Cevap B şıkkı.Asla bu aileyi sevmeyeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hilal ve Yeşil 1
Fiksi RemajaHayatta küçük görülen sorunların aslında kişi için ne kadar zor ve acı verici olabileceğine,bazı insanların davranışları altında yatan gerçekliğe dair bir kitap.Hayatları sokakta geçen,sıkıcı hayatlarından bıkmış olan bir grup genç,birbirlerine arka...