Tanıtım

104 7 1
                                    

Merhabalar.öncelikle bu daha giriş ve bir şey anlamamanız normal ama hemen gitmeyin devamını bekleyin derim.Cünkü hazır. Öncelikle karakterleri bir tanıtayım.
Aksev : 22 yaşında. Üniversite mimarlık bölümü üçüncü sınıf terk.Zengin falan değil .Sinirli ve sevdiklerini paylaşamaz.ufakken başından trajedik bir olay geçtigi icin paylaşamıyor aslında.Kötü çocuk falan değil öyle anlasılabilir ama değil .isminin anlamı:aydınlığı sev, ışık saç.

Asel: sevecen tipik bir genç kız ancak pek söz dinlemez.annesine çok bağlı.en yakın arkadaşı ayza.20 yaşında.şehir dışında okuyor.radyo televizyon ikinci sinif.babası vefat etti.Aksev ile iki yıllık ilişkileri var.veya vardı.

Nergis:Aksevin annesi
Kaya: Aksevin babasi
Melda:aselin annesi
Emre: aksev ve asel in ortak arkadaşları


Karanlık sokaklar korkutur.Işıksız bir yol un sonu sonsuzluk.Dibe çekilmiş simsiyah aydınlık yok görünürde.Bir ele ihtiyaç var çekip kurtaracak bir el.Bir ışığa ihtiyaç var mavi gökyüzüne ulaştıran.Korkuyorsun karanlıktan değil aslında karanlık tan kurtaracak bir elin gelmemesinden.Geldim işte tut ellerimden çıkarayım aydınlığa niye tutmuyorsun.vazgeçemezsin bu kadar çabuk benden.Ne değişti bir yılda.Benim Asel in .Elisim dersin sen gerçi.Güzel kokulu çiçek anlamını taşıdığı için.Ne olur Aksev im. İsmin gibi olmana ihtiyacım var eski günlerdeki gibi.sana ihtiyacım var ışığına aydınlığına.

GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin