Odam da karanlık çökmüş dışarıyı izlerken emre'nin anlattığı şeyleri anlamaya,çözmeye çalışıyordum.
''bak asel.aksev benim en yakın arkadaşım anlıyor musun?bana bile bazı şeyleri anlatmıyor.aslında sana söylememem gerekir şimdi söyleyeceklerimi ama senin bu şekilde kıvranmana göz yumamam.Aksev-''
''evet Aksev?''
''Aksev kimliğini gizliyor asel.sadece eskiler yani bizler biliyoruz.kendine gece dedirttiriyor.özellikle şu sarışın kızdan ıı neydi adı.''
''Yelloz''
''ney?''
''yelloz de sen ona diyorum.öyle koyduk adını''bir kahkaha patlattı bu durumda gülmemem gerekebilir ama en azından bir tebessüm edebilirim.
''neyse..ii yelloz işte ondan gizliyor özellikle adını sebebini bilmiyorum inan bana aksev bir anda değişti. eskiden hep seni anlatırdı ne kadar özlediğinden bahsederdi.şimdi ise adın geçtiği an susturuyor beni ''
düşünüyordum,niye ne sebep olabilir ki bu kadar değişmesine.ama artık harakete geçmeliydim.emre yi arayıp aksev in yerini öğrendikten sonra hızla şort ve askılı bluz giyip evden çıktım.
korkuyordum aksev den değil yeni şeyler öğrenmekten.eski aksev imi istiyordum ben geceyi değil.bana aşkla bakan gözleri istiyordum.mekana vardığımda çok ara sokaklardan girdiğimi farkettim.kapıda iki adam dikiliyordu,pek te tekin olmayan bir yerdi.''ne işin var aksev burada'' diye iç geçirmeden edemedim.kapıya yöneldiğimde adam durdurdu
''nereye hanımefendi''
''bir arkadaşa bakıp çıkacaktımda ee''sanırım yanlış bir cümleydi bu.
''hahah demek bir arkadaşa bakacaktınız kimmiş o ''alaylı bir tavır seziyordum bu kötüye işaretmiydi acaba.
''ıı aksev.aksev sezen''
''haa buyrun özür dileriz'' töğbe estağfurullahh.niye u dönüşü yaptıki bu adam.korkmaya başlıyorum ama.birazdan anne diye ağlarsam şaşmayın.
kapıdan girer girmez o ela gözlerle karşı karşıya kalmak..ah o ela gözler beni benden alan o gözler..dalmışken bir eli belimde hisset töğbest diye bir yerimden sıçramışım ki görülmeye değerdi.ellerin sahibine baktığımda 60 yaşlarında adamı gördüğümde bir anlık bir şok geçirdikten hemen sonra tekmelerimi savurdum
''ayy imdatt bunak amca bana saldırıyor imdatt.yaşından başından utan bey amca.yakında ölcen gitcen zaten .gider ayak iki kız mı elliyim diyosun sen sapık.''tam da kendimden geçmiş bir şekilde saydırırken beni amcadan çekip kendine sarmalayan kişiye tam tekmemi fırlatacakken o kişinin aksev olduğunu görerek rahatlama,ardından sinirlerimin boşaldığını hissederek hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.
aksev ile oradan uzaklaşırken arkamızdan o amcanın ''gece benim daha işim bitmemişti o kızla.nereye götürüyorsun?'' cümlesini duydum.pis sapık.neyseki güvendeydim.ara sokaklardan geçip ne olduğunu anlamadığım bir şekilde bir eve gelmiştik olduka güzel bir ev.iki katlı bir ev..ben burayı nasıl olurda bilmiyordum.hep saklamışmıydı?beni koltuğa bıraktıktan sonra karşımdaki koltuğa uzandı.
''aksev?''
''gece.adım gece'' oldukça sakin bir tavırla mırıldandı ve devam etti
''neden asel?''
''ne neden?''
''neden peşimi bırakmıyorsun?seni sevmediğimi söyledim.neden hala etrafımdasın?''
''çünkü sen aksevsin.seni tekrar sen yapmak istiyorum.sen benim aksev imsin ,aydınlığımsın.'kelimeler boğazımda düğümleniyor,nefes almakta zorluk çekiyordum.ama devam etmeliydim bir daha bu şansı bulamayabilirdim .derim bir nefes alarak devam ettim
''peki sen aksev..pardon gece..ne oldu sana benden nasıl vazgeçebildin?beni geç sen kendin olmaktan nasıl vazgeçebildin?''birkaç dakika sustu ve
''asel.zorlaştırma lütfen.yapma bunu.etrafımda dolaşmayı kes artık.''ayakladı adımını attı.arkasından fırladım ve bağırmaya ,ağlayarak bağırmaya başladım
''anlatmak zorundasın anlıyormusun?....neden herşeyi berbat ettin?aşkımıza hiç mi acımadın?seni seviyorum anlıyormusun?vazgeç demek kolay kıvranıyorum acıdan.neden aksev?hani nefes alamazdın bensiz?yalanmıydı hepsi ,o yellozla mutlumusun benden daha çok mu seviyor seni ne yani kafayı yiyicem bana anlatmak zorundasın aksev?..bu işin sonunu bırakmam aksev sen anlatmadan''her cümlenin sonunda bir hıçkırık daha patlatıyordum.bana dönerek avazı çıktığı kadar bağırmaya etrafakileri fırlatmaya başladı.
''Allah kahretsin.kes artık.dayanamıyorum dayanamıyorum.her gün en az senin kadar parçalanıyorum ben asel.sensiz her gün kafayı zaten yiyorum.kokunu içime çekmediğim her saniye bana cehennem oluyor.unutamıyorum seni anlıyormusun ama bitmek zorunda bitmezse daha fazla acı cekeceğiz.anla artık bırak peşimi.s*kerim o çiğdemide umrumdamı sanıyorsun umrumdamı o?şimdi sus yeter sus.seni buraya çok geç olduğu için getirdim.uyu artık yarın eve bırakcağım ''
gözlerinden düşen iki damla gözyaşını gördükten sonra içim cız etti.belli seviyor ama hala ikimizede acı cektirmesine anlam veremiyordum.
''unutma o zaman'' diyerek fısıldadım
''ne?''
''bizi unutma.beni unutma.beni sevmeyi unutma.ve ben karanlıktan korkarım ,GECElerden..gitme gel nolursun bir gececik sarılayım sana''
bana hak vermiş olacakki döndü ve yanıma uzandı.hareketsiz uzanıyordu.sarıldım..kendini bir anlık geri çektikten sonra sarıldı sımsıkı .kafasını sacıma yerleştırdı.Sanırım benı uyudu sanarak söylenmeye basladı
''bizi ayıranlar,buna sebep olanlar ödeyecekler elisim.güzel kokulum.bana bu şeyi yapanlardan hesabımı alacağım .''deriin bir nefes alarak
''ömrüm buna yeterse elisim.olur da hala yaşayabilirsem..''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece
ChickLitYaşanmışlıklar,acılar, zorluklar..Herşeye rağmen sevebilirmisin? Hayata karşı galip gelebilirmisin? Yoksa hayata yenik düşük gidecekmisin kalbimin derinlerinden? Yapma bu sen değilsin.Benim Aksev im bu değil.Senin adın gece değil!... not: bu kesinl...