"Korku sokağı"

120 64 42
                                    

Jessica ile alt kata inmiştik.Katil geliyordu."Katili oyalamayız" dedim."Bunu ben yapacağım" dedim."Git üst katta çanta vardı çantada 2-3 bişey bulabilirsin.Ve ayrıca biz şu koymuştuk hatırlıyor musun" dedim.

"Evet, hatırlıyorum" dedi."O suyu da al kaynar suyu üstüne dökcez" dedim."Ben agazim çıktığı kadar bagircagim" dedim.

"Hadi" dedim.İlk öncelikle katili buraya cekcez.Sonra Jessica üst kata çıkcak.Plan buydu."Yardım edin katil peşimde" diye bağırmaya başladım

Katil arkamdan geliyordu.Ben katili kovalatıyordum.Alt katta yan odalara koşuyordum.Uzunca bir oturma odası vardı alt katta.

Şeytan kafa artık peşimden gelmiyordu.Oturma odasına geçtim.Çekmeceleri aramaya başladım.Televizyonun çekmecelerine baktım.

Bir okuma kitabı buldum kalınca.Bir işime yarar diye Elime aldım.Yavasca Dışarıya doğru yürüyordum.

Kapının oraya vardım ki Şeytan kafayı gördüm.Seytan kafa beni kolumdan bıçaklayıp kanepeye doğru sürükledi.Bıcagi çekti.Karnimdan bıçaklayacak oldu ki Defterle eline vurdum.

Bıçak savruldu."Canin cehenneme pislik" dedim ve kafasına bir tane vurdum kitapla.Yere savruldu.Kosmaya başladım.Odadan çıktım ve Yukarı doğru çıkmaya başladım

Jessicayı arıyordum."Jessica" diye bağırdım."Ella" dedi Jessica."İyi misin" dedim sarılarak."İyiyim çanta da 2 tane biber gazı buldum" dedi

"Tamam al hadi gidelim" dedim.Üst kattan çıkışa doğru koştuk.Kapı kilitliydi."Hadi hızlı aç" dedim.

"Deniyorum" dedi Jessica.Kapıyı açtı.Bagira bağıra sokağa çıktık."Yardım edin katil peşimizde" dedim.

"Ella,neoldu iyi misin" dedi Dan."Dan" dedim Dan' e sarılarak."Katil burdaydi Jenna bıçaklandı" dedim."Ne iyi misiniz şuraya oturun" dedi

Polisi aramaya başladı."Kızım Ella" dedi Annem."Anne,o buradaydı" dedim."Bizi öldürcekti" dedim ağlayarak

"Tamam geçti kızım sakin ol" dedi Annem."Senin neden kolun kanıyor" dedi annem."Bicaklandim" dedim.

1 saat sonra

Aradan 1 saat geçmişti.Hastaneye gelmiştik.Jenna gözünü açmıştı.Saglik durumu iyiydi.Bugun okula gitmicektik

Jessica başımda duruyordu."İstediğin bir şey var mı" dedi."Yok sağol" dedim

1 gün sonra

Taburcu olmuştuk.Bizim evde kalmaya karar verdik kızlarla.Hem annem de evdeydi."Kızlar istediginiz bir şey var mı" dedi annem."Sağol Enna teyze yok" dedi Jessica.

"Aman iyilesin de" dedi annem."Size kahvaltı hazırladım gelin yiyin" dedi annem."Birazdan geliriz" dedim kanalları çevirirken

"Sayın seyirciler dün akşam saat 5 sularında Xreanier Byler ölü bulundu"
Dedi spiker."Siktir bunlar kaç kişi" dedi Jenny."Ve sizin şu zaman haberiniz oluyor" dedi annem."Polis nerde, devlet nerde elini silah alan herkes birbirini öldürüyor" dedi annem.

"Bugün karakola gideceğim ve buraya özel polis tutmalarını isteyeceğim" dedi annem."O lanet olası sey artık buraya gelmeyecek" dedi annem.

Devamı gelecek

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Jackson Sokağı 1987Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin