Daha dün, okuldan atıldığım için bu gün yeni okuluma gideceğim. Dün okulda biri aileme laf attığı için kavga etmiştim. Ailem onları savunmak için yaptığımı öğrenimce bana pek kızmadı. Üniformam; mavi diz üstü bir etek, beyaz bir gömlek bir de mavi ceketten oluşuyor. Bence fena değil. Ferahlatıcı bir duş aldım, saçımı taradım, yüzümü yıkadım, formamı ütüleyip giydim, hoş bir parfüm sıktım ve aşağı indim. Evimiz çok da büyük olmayan sevimli bir villa. Babam da benim için krep yapmış. Masaya oturup kreplerimi yedikten sonra saate baktım. Okulun ilk gününden geç kalmak istemem.
"Eline sağlık baba, ben çıkıyorum."
Annem ile babam aynı anda aynı cümleyi söyledi."Görüşürüz Ruby!"
★★★
"Bay Aidan lütfen sakin olun!"
"Babam tam 5 milyar dolar zarar etti ve etmeye de devam ediyor sinirlenmekte haklı. "
Aidan Garcia meşhur bir milyarderdi. Amerika'da doğup büyümüş olsa da çocukluğunun büyük bir kısmı Güney Kore'de geçmişti. K-pop şirketlerinin çok kazandığını da oradan rahatlıkla görebiliyordu. Üniversiteyi bitirince pek çok yatırım yaptı, bir k-pop şirketi kurdu ve büyük bir gelir elde etti. Malikaneler, en yeni arabalar, her markadan kıyafetler... Hepsi bu aile için normal şeylerdi. Aidan'ın babasından öğrendiği bir şey ise; isterseniz dünyalar sizin olsun ufacık bir toprak bile sizin kontrolünüz olmadan sizin elinizden gittiyse o sizin tüm kayıplarınızın başlangıcı olabilir. Aidan'ın babası o 14 yaşındayken batmıştı. Ardından Aidan çeşitli şekillerde para kazanmaya başladı parasının yarısı ile her zaman yatırım yapardı. Bu şekilde buralara gelmişti ve buradan geri dönmek gibi bir niyeti yok.
"Babacığım, bir planım var."
Luka'nın soluk sesiyle Aidan kafasını kaldırdı."Nedir?"
"Çok adice. Anlatmamı ister misin?"
"Anlat hadi!"
"İdollerinden en beceriksizin adına yüklü bir temel alışveriş yapacaksın. Aynı hesaptan Tokyo'ya uçak bileti al. Sonra o idolü ortadan kaldır. Fanlar olay yaratacak, teoriler uyduracak ve biz ünleneyeceğiz. Ama asla röportajlarda ağzından kaçırmayacaksın. Bu planı yapabilecek kadar cesaretli misin?"
"Kızım ve karım için..."
"Bence önemli olan şirket."
"Luka, sen nasıl bu kadar kalpsiz oldun?"
"Her neyse, ben odama gidiyorum. Ablama ve anneme bunlardan bahsetme."
Aidan kafasını sallarken Luka odadan çıktı. Kafası karışan ve cinayet işemeye itilen zavallı Aidan kendisine güçlükle yatağına attı ve telefonunu çıkardı.
-Alo?
-Buyrun?
- Şirketin kliplerini ayarlıyordunuz değil mi?
-Evet, bir isteğiniz mi oldu?
- Aslında evet. Bu aralar insanlar gizemli klipleri daha çok konuşuyor. O yüzden bir sonraki şarkıda ölüm ve şeytan ile alakalı gizli mesajlar olsun. Ve Shin-ji'nin sesi tiz diye çok arka planda bırakıyoruz. Bu klipte o daha ön planda olsun.
- Tamamdır, iyi günler.
-İyi günler.
Aidan aynı şeyleri söz yazarına da iletti. Aidan bu yaptığına inanamıyordu. Cinayet,kan, silah... Hepsinden nefret ederdi.
"Ya hapse girersem? Kızım babasız büyüyecek..."
Aidan kendi kendine konuşurken Luka odasına girdi."Hapse girmeyecek kadar dikkatli ol öyleyse. Ayrıca batarsan da kredi çekip girersin."
"N'oldu Luka?"
"Annem seni yemeğe çağırıyor."
"Tamam iniyorum."
Şık çalışanlar yemeği hazırlayıp önlerine koymuşlardı bile. Luka'nın annesi söze girdi.
"Luka, senin okulunu hiç beğenmedim. Okulunu değiştirdim ve yarın farklı bir okula gideceksin. Çok daha şık bir okul."
"Tamam anne."
Aidan ise tek bir şey düşünüyordu. Gencecik bir kızı sırf ailesi hep rahat etsin, hiç maddi sıkıntı çekmesinler diye feda etmek acizlikti. Ama bir yandan da ailesi için her şeyi yapabilirdi. O kızı ne yazık ki feda edecek.
/İki hafta sonra/
Klip ve şarkı yayınlanmıştı ve planlandığı gibi fanlar teorilere başladı. Klip 105 m görüntülenme almıştı. Şimdi ise planı gerçekleştirmenin zamanı geldi. Aidan Shin-ji ile toplantı yapmak istediğini söyledi. Shin-ji gelemden önce içeceğine intihar hapı attı. Shin-ji üse her şeyden habersiz toplantı odasına geldi. Shin-ji içeceğini yudumladı.
"Afedersiniz lafınızı bölüyorum, bunun içinde alkol mü var acaba?"
Ve zavallı kızın başı masaya düştü. Aidan yaptığına inanamıyordu. İlacın geri kalanını aldı ve parmak izini bırakmadan kızın yanına bıraktı. Bilerek alması gereken dosyayı odasında bırakmıştı. Kapıyı kapattı sakince dosyalarını aldı. Ve hiç bir şeyden haberi yokmuş gibi davrandı. Kapıyı açtı ve bağırmaya başkadı.
"Shin-ji! Shin-ji iyi misin? Yardım edin!"
Diğer çalışanlar geldi kimisi ambulans çağırdı kimisi onu ayıltmaya çalıştı kimisi de olayı sordu.
"Ne oldu bilmiyorum. Onunla toplantı yapacaktım ama dosyaları odamda unutmuşum. Gidip dosyalarımı aldım. Geldiğimde bu şekildeydi. Hepsi benim suçum. Eğer onu diğer idollerim kadar ön planda tutsaydım kendini değersiz hissetmezdi!"
Herkese aynı yalanı söyledi. Polislere, çalışanlara, ailesine, magazinlere... Ama her şey istediği gibi ilerliyordu. İki günde 6 milyar kâr etti. Klip 150m izlenmişti. Polisler de dahil herkes yalanını inandırıcı buldu. Gerçekleri tek bir kişi biliyordu. Luka Garcia.
İlk bölümümü beğendiniz mi? 🩷
Bazı yerleri Sulli adlı k-pop idolünün fanlarının teorilerinden esinlenerek yazdım. (Hiç birini desteklemiyor ya da yargılamıyorum.) 🌷
Kitabın çok okunacağını sanmıyorum ama olsun. 💙
Hepinizi çok seviyorum. 🌸