3. Bölüm

18 2 0
                                    

Okulda herkes Ruby ve Luka'yı konuşuyordu. Hatta okuldan da fazlası. Aidan'ın oğlu olduğundan az çok ünlü olan Luka, Ruby ile sevgili olduktan sonra daha da çok ünlendi.

Luka Ruby'i evlerine çağırdı. Çok güzel bir plan yaptı. Dikdörtgen bir şişme havuz aldı. Küçük havuzun içine biraz içecek iki bardak, atıştırmalık ve örtü koydu. Ruby gelince onunla bu küçük havuzu malikanelerinin arkasındaki sakin bir havuza bırakacak ve Ruby ile orada oturacaklardı.

"Bay Luka, Bayan Ruby gelmiş. Yönlendiriyorum."

Luka evet anlamında başını salladı be Ruby kapıyı yavaşça ittirip yanına geldi. Beyaz, hafif bir elbise giymişti. Luka ondan gözlerini alamıyordu.

"Hoş geldin. Bak senin için ne hazırladım."

Etrafa bakan Ruby, sürprizi anlayınca çok beğendi.

"Çok güzel ve yaratıcı."

Luka, Ruby'nin havuza oturmasına yardımcı oldu ve karşısına oturdu. Ev havuzunun etrafına çok hoş mumlar koydurtmuştu. Daha sohbete başlamadan Ruby'nin telefonu çaldı.

"Açmayacak mısın?"

"Boş ver ya. Senden önemli mi?"

Luka tebessüm etti. Ruby kolyeyi hâlâ takıyor be gözü gibi saklıyordu. Ruby telefonu açmak istemese de dedalarca çaldı.

"Of yeter ya. Bir sorayım kimmiş."

- Alo? Kimsiniz de defalarca arıyorsunuz?

- Kim olduğumun şimdilik bir önemi yok. Zamanı gelince beni çok yakından tanıyacaksın.

- Saçma sapan konuşma. Engellerim seni.

-HAHA! Engelleyince kurtulacağını mı sanıyorsun? Seni asıl arama sebebim senin için.

- Ney benim için uzatma söyle.

- Sen karıncayı bile incitmekten korkan bir kızsın öyle değil mi? Peki o zaman katil birinin çocuğu işe ne işin var? Üstelik planı sevgilin yapmışken!

- Ne? Ne diyorsun sen?

- Bence çok iyi duydun. Kanıtlarım var. Telefonuna bak. Babası zengin olduğu için polisler bu delilleri kabul etmedi! Madem yasal bir şekilde çözemiyorum, ben de kendi istediğim şekilde çözerim.

Ruby telefonunu açıp baktı. Gerçekten de Aidan Garcia yapmıştı ve oğlunun planı anlattığı anın ses kayıtları da vardı. Ruby ağlamaya başladı ve telefonu kapattı.

"Sevgilim, özür dilerim. Gerçekten ablam ve annem içindi!"

"Kes sesini! SEN BİR CANAVARSIN!"

Luka'nın kalbi ilk defa kırılmıştı.

'Sen bir canavarsın'
'Sen bir canavarsın'
'Sen bir canavarsın'
'Sen bir canavarsın'

Bu lafı daha önce çok duymuştu ama umrunda değildi. Şimdi ise kalbinin her köşesi kırık birer camdan fazlası değildi.

"Ben... Haklısın, ben bir canavarım."

Ruby ağlarken havuzun kenarından tutundu be kendini çekti. Hemen havuzdan çıkıp ağlayarak gitti.

'Ben bir canavarım...'

O numara... Luka o numaranın peşine düşmeliydi ama numarayı sadece Ruby biliyordu. Ve bu saatten sonra Ruby ona bir bardak su bile vermezdi. Luka kendini suçladı. Saatlerce ağladı. Havuzdan çıkıp odasına gitti. Odasında kafasını yastığa gömerek hıçkıra hıçkıra ağladı.

'Ben bir canavarım'

Luka'nın boğazı ağlamaktan susamıştı. Mutfağa su almaya gitti. Mutfağın kapısında babası duruyordu.

"Oğlum? Gözlerin kıpkırmızı ne oldu sana?"

Luka göz yaşlarını tutamadı ve babasına sarıldı.

"Baba... Ben bir canavarım."

Babası kalpsiz sandığı Luka'nın, bu kadar üzüldüğünü görünce ne yapacağını bilemedi.

"Olur mu oğlum? Canavar ne demek! Gel otur biraz konuşalım. Luka acınası bir haldeydi. Her şey dudaklarının arasından döküldü. Babası olayı dinleyince üzüntüden paniğe döndü ama sonra korumalarının her birinin en az 20 yıllık eğitimi vardı. Tam 250 koruma!

"Tamam oğlum korkma. Yasal yollardan halledemediyse hiç bir şey yapamaz korumalarınızın her biri en az 20 yıllık bir eğitim aldı!"

Luka göz yaşlarını sildi.

"Önemli olan ben değilim. Önemli olan canım. Ben zaten ruhsuz canavarın tekiyim. Benim tek canım Ruby. Korumaların Ruby ile olan aşkımızı da koruyabilir mi? Sanmıyorum."

Aidan oğlunun Ruby'i ne kadar sevdiğini çok sevdiğini daha iyi anlamıştı. Luka yıllar sonra sanki kalbi kırılan küçük bir çocuk gibi babasının dizine yatmış hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Aidan ne yapacağını bilemememiş halde oğlunun saçlarını okşuyordu.

★★★

Benim adım Diana ise kardeşim Shin-ji'nin intikamını en ağır şekilde alırım. Aidan denen pisliğe de, Luka denen gereksize de göstereceğim kardeşimi öldürmek ne demekmiş.

*Bir bildiriminiz var*

Bu ne ?

* Ruby Brown hakkında her şey başarıyla yüklendi.*

Güzel. Bakalım neyin nesisisin Ruby hanım.

" Ruby Brown. Luka Garcia adlı biri ile bir ilâ iki ay arasında ilişkileri olmuştur. 11. Sınıfa gidiyor. Eğitim hayatı boyumca üç kez okul değiştirmiştir. Gittiği okullar sırasıyla; Black İlkokulu, Williams Koleji, ve Wolfpad Lisesi. Wolfpad Lisesi'nden ailesine laf atıldığı için kavga edip atılmıştır. Şimdiki okulunun adı Clay Koleji'dir. New York'da doğup büyümüştür ve hâlâ New York'da yaşmaktadır. Kimlik numarası *********** 'dir. Telefon şifresi 3247690. Annesi eskiden parfümlerle ilgilenirken, şimdi ev hanımıdır. Babası ise mimardır. Instagram hesabı @######
'dir."

Çok güzel...

"DNA testlerine göre evlatlıktır. Evlatlık olduğunu Ruby Brown ve ailesi dışında bilen hiç kimse tespit edilmemiştir. Ailesi 2006'da kendisini doğduğu yıl, Blue Diamonds yurdundan   evlat edinmiştir."

Bir dakika... Blue Diamonds yurdu... Annem 2006'da üçüncü kardeşimi, üç çocuk istemediğinden oraya bırakmıştı... Hayır o olamaz.

'Blue Diamonds yurdu 2006'da gelen bebekler. Tam 20 kişi çıkmıştı. Listede Ruby'nin de ismi vardı. Hiç bir bebeğin gerçek soy adını yazmamışlardı. 15 kişi farklı yıllarda evlat edinilmişti. 3 kişinin saçı farklı renkti ve son bir kişinin de gözü kahve rengiydi. Ama Ruby'nin ne gözü lensti ne de saçı boyaydı. Farklı hacker sitelerde de aynısı gösteriyor. Olamaz...
Ruby benim kız kardeşim...





Yeni bölümü beğendiniz mi? 🌸

Lütfen aralarda yorum yapmayı unutmayın. 🩷

Sizi çok seviyorum. ❤️

🌸TikTok: @vanessa_shell

Feda Edilen KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin