2. Bölüm

11 2 0
                                    

Not: Bölümü yazarken doğru vibe'ı almak isterseniz okurken bir yandan da spotify'dan dinleyebileceğimiz şarkılar: I wanna be yours X Summertime Sadness, Lost on you.

"Görüşürüz Ruby!"

Yeni okulun çok güzel. Birileri ile mi tanışsam yoksa zamanla tanışır mıyız? Neyse ilk derse bir gireyim. Biraz arkamda çocuk da dikkatimi çekmedi değil. Bir yerden tanıdık geliyor ama neyse.

"Günaydın çocuklar, bu gün iki yeni öğrencimiz var. Luka ve Ruby ayağa kalkın ve kendinizi tanıtın lütfen."

Kalkarken önüme bakıyordum ama benden başka kalkan yoktu. Arkama baktığımda ise kalkan o çocuktu.

"Ben Luka. Yeterli mi?"

Öğretmenin onayıyla yerine oturdu. Eh, biraz garip bir çocuk.

"Merhaba, ben Ruby. Hepinizle iyi anlaşırım umarım."

Bence fena konuşmadım. Diğer kızların fısıltısıyla kafamı sağa çevirdim.

"Bence de çok yakışıyorlar."

Luka aralarına sessizce girdi.

"Yakışmıyoruz. O kızı tanımıyorum bile. Saçma sapan şeyler kurmayın kafanızda."

Neye bu kadar sinirlendi ki? Neyse bari altta kalmayayım.

"Evet, haklı."

Dersten sonra o kızlar, yanıma geldi. WhatsApp sınıf gurupları varmış telefon numaramı istediler. Ben de verdim, Luka'nın numarasını da alacaklarmış. Neyse ne.

☆☆☆

Bu kız bana garip hissettiriyor. Rahat nefes almıyorum. Hayatımda hiç böyle hissetmemiştim. Tiksinmedim, daha önce bu duyguyu yaşadım. Nefret etmedim, bunu da yaşadım. Sevmedim, bu duyguyu... Her neyse cadı falan mı acaba? Bu kızı daha iyi tanırsam belki kendimi anlarım. Şu WhatsApp gurubundan telefon numarasını alıp yazarım. 11. Sınıf ders notlarını almam gerek. Neyse hallederim. Babam da geldi evde düşünürüm.

*Bir bildiriminiz var*
Bu ne ki?

*Bilinmeyen numara sizi "11-E Sınıf Gurubu" gurubuna ekledi.*

Güzel, buradan o Ruby denen kızın numarasını bulabilirim. Şu numaranın profil fotoğrafında o kız var. Bu olmalı. Ne diye kaydetsem? Şimdilik Ruby.

Siz: Merhaba Ruby, ben Luka. Sınıftan.

Ruby: Öyle mi? Merhaba Luka.

Ben ne yapıyorum? Onunla neden yazıyorsun ki? Of baba ne oluyor? Babamın "Geldik oğlum." Demesiyle inip odama doğru ilerledim. Odama giderken ablam ile karşılaştım.

"Vay, bay duygusuz aşık olmuş gibi duruyor. Kim o kız?"

O nereden biliyor ya? Hem aşık olduğumu da kim söylemiş?

"Ne alaka? Aşık falan değilim ben. Rahat bırak beni."

"Sen bir aşk uzmanına, aşk konusunda yalan mı söylüyorsun?"

Of yeter ya.

"Of tamam, ne daraldın ya. Sınıfta bir kız bana garip hissettiriyor o kadar ama aşk mı nefret mi bilemem."

Cevabım onu mutlu etmiş olmalı ki yüzünden gülücük kaybolmuyordu.

"Aşk bu aşk. Hadi bakalım."
Ablamı kenara çekip odama girdim. Cidden aşık mı olmuştum ben? Aşk zayıflıktır!.. Za-zayıflıktır... Bu yaşta zayıf olsam ne olur ki? Yeter bu kadar. Benim bu yaşta güçlü olmama gerek yok. O kızla buluşacağım. Sadece bir buluşma.

Feda Edilen KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin