"biz geldik"
Mutfakta yemek yapan annemin yanına doğru gittik..
"anne bu sana bahsettiğim hyunjin"
" merhaba oğlum"
"merhaba teyze"
" siz çıkın odanıza dinlenin 20 dakikaya yemek hazır. Yedikten sonra başlarsınız."
" tamam anne
Hyunjin ile odaya geçtiğimizde kendini yatağa attı ve meraklı gözlerle bana bakıyordu.
" ne soracaksın"
Anlık şaşırsa da " bir şey sormayacağım nerden çıkardın"
"yüzünden belli, sor hadi."
" annen ne iş yapıyor?"
"annem çocuk doktoru"
"Ya baban? "
" oyuncu ama babamla konuşmuyoruz"
" özür dilerim sormamam gerekirdi."
" yok önemli değil. Senin ailen ne iş yapıyor?"
" annemin kendi şirketi var, babamda başka bir şirkette yönetici ama birlikte değiller"
Yüzünün asıldığını farkedince konuyu değiştirdim.
" instagramda paylaştığın resimleri gördüm gerçekten çok güzeller."
" teşekkür ederim"
" ne zamandır resim ile uğraşıyorsun?"
"7. Sınıfta başladım."
Annemin çağırması ile mutfağa girdik.
" yardım edebileceğim bir şey var mı?"
" yok hayatım sen otur. Changbin yardım eder."
" olsun yardım etmek isterim."
" sofrayı kurabilirsiniz"
Hyunjin ile sofrayı kurup oturduk. Yemeğe başladığımız da annem de hyunjini soru yağmuruna tutmuştu bile.
"kaç yaşındasın canım"
"17 efendim"
"efendim ne öyle hiç samimi değil . Teyze yada abla hatta anne bile diyebilirsin nasıl istersen"
" tamam teyze"
" changbin ile aynı sınıfta mısın
" hayır 11. Sınıfım ben"
" derslerin nasıl"
" sayısalım kötü olsa da sözelim çok iyidir."
" changbin söylemişti. Ders çalıştıracakmışsın."
" eksik kaldığını söyleyince yardım etmek istedim"
" sevgilin var mı"
" anneee yeter çocuğu sınava mı sokuyorsun?"
" ne yapıyım ilk defa arkadaşınla tanışıyorum."
Hyunjin şaşırsada belli etmemeye çalışmıştı.
" şey yani bu okuldan ilk"
"anladı anne sağol"
" sevgilim yok "
" neden çok yakışıklı çocuksun maşallah"
" kısmetim kapalı " dedi gülerekYemeği bitirdiğimizde odama geçmiştik.
2 saattir, ders çalışıyorduk. Yorgunlukla esnedim.
" istersen dinlenelim biraz "
" çok iyi olur içecek bir şeyler getiriyim "
Salonda oturan annemin yanına gittim.
" ne diyorsun hyunjine sevdin mi"
" sevdim çok tatlı bir çocuk ayrıca çok yakışıklı. Sadece arkadaş mısınız?"
" sadece arkadaşız anne. Hem kimseyle çıkmayı düşünmüyorum, biliyorsun"
" yeni arkadaşlar edindin. Derslerin iyi gidiyor. Hayatını yaşamanı istiyorum. Geçmişte takılı kalırsan asla mutlu olamazsın. Bir kere genç olacaksın, git sevgili yap, ağla, gül, eğlen. Gençliğinin tadını çıkar. Herkes o şerefsiz gibi olmayacak."
Anneme sarıldığımda koridordan ses duymam ile o tarafa döndüm. Hyunjin ile göz göze geldiğimizde arkasını dönüp odaya girmişti.
Mutafağa girip içecekleri doldurup odaya girdim.
" özür dilerim dinlemek istememiştim. Kapıyı açık bırakmışsın konuştuklarınız duyuluyordu. Kapıyı kapatmak istemiştim."
Bana özür dileyen gözlerle bakıyordu.
" önemli birşey konuşmuyorduk zaten önemli değil."
" özür dilerim yine de"
" özür dilenmesinden nefret ederim lütfen senden deme. Gerçekten önemli birşey değildi zaten."
İçecekleri içerken tuhaf bir sessizlik vardı. Annemin dediklerini merak ediyordu ama soramıyordu sanırım. Anlatıp anlatmamak arasında kalmıştım. Beni aralarına almışlardı. Hepsi bana karşı cana yakın davranmış, bena asla kötü davranmamışlardı. Onlara güveniyordum o yüzden anlatmak istiyordum.
" lise 1 de iken birini sevmiştim. 11 sınıftı. Benim ona olan ilgimi farkedip bana yanaşmıştı. Çıkmaya başladık ama bana hep kötü davranırdı. O zamanlar zayıftım. Kiloma laf söyler, paramı kullanırdı. Beni sevdiği için yaptığını söylerdi bende inanırdım.." gözümden yaş akarken devam ettim.
" ödevlerini hep bana yaptırırdı. Kötü not aldığında bana vurur, sonra özür dilerdi. Sorunları olduğunu ve ona iyi geldiğimi söylerdi bende onu affederdim. Kendi derslerimle hiç ilgilenmiyordum. 6 ay kadar devam etti böyle. Doğum gününde parti yapmıştı. İstemesem bile bir şekilde alkol içmiştim ve sarhoş oldum. Beni başka bir erkek ile öpüştürmüştü ve videoya çekmişti. Okula yayılınca annem ve babam öğrendi. "
Hıçkırarak ağlıyordum gelip bana sarıldı" anlatmak zorunda değilsin "
" biliyorum ama sana güveniyorum o yüzden anlatmak istiyorum. "
" babam öğrenince beni dövdü. Evden kaçtım. O akşam araba çarptı ve kolumu kırdım. Okulda ise intihara karıştığım dedikoduları yayıldı. Annem bana hep destek oldu. Hatta babamdan boşandı. "
Derin bir nefes alıp devam ettim
" hayatım alt üst olmuş gibiydi. Herkes benle dalga geçiyordu. Kimin yanına otursam, imalarda bulunurlardı. Kısaca böyle işte. 9 sınıfı tekrar ettim. Okul değiştirsem bile içime kapandığım için hiç arkadaşım olmadı. "
Ağlamaktan konuşamayacak hale gelmiştim.
" biz senin yanındayız ne olursan ol, ne olursa olsun seni asla bırakmam tamam mı ağlama artık. "
Kafa salladım sadece
20 dakika sonra ağlamam tamamen geçmişti. Bana sarılmayı bırakıp yüzüme baktı. Onun da gözlerinin dolduğunu farkettim. Gülümseyerek bana baktı.
" yüzün şişince çok tatlı oluyorsun "
Koluna vurdum
" dalga geçmesene"
" hadi yüzünü yıka ve bana bir kazak ver. Heryerim ıslandı."
Utanarak ona baktım.
" dolaptan istediğini al"
Yataktan kalkıp lavaboya girdim. Yüzümü yıkadım. Odaya geldiğimde hyunjin kıyafetini giyiyordu.
" kazağını ver bana yıkıcam"
Kazağı bana verdiğinde her yeri gözyaşı ve sümük olan kazağı makineye attım.
"acıktım"
Hyunjinle birlikte mutfağa geçtik.
" annee hyunjin acıkmış yemek var mı??"
Hyunjin koluma vurdu.
" niye acıktığımı söylüyon?"
Annem mutfağa geldiğinde gülerek hyunjine bakıyordu.
" pasta yapmıştım yer misiniz yoksa yemek de var"
Hyunjine döndüm
" pasta yeterli"
" canım annen gili ara bugün burada kal."
" rahatsızlık vermeyim"
" öyle deme. Sende artık benim çocuğumsun. Kendi evin gibi düşün."
Hyunjin buruk bir tebessümle anneme bakıyordu.
" tek başıma yaşıyorum zaten. Sorun değil. Kalabilirim."
"tek başına mı, neden?"
Hyunjin rahatsız durduğu için konuyu değiştirdim.
" anne pastaları ver artık. Ders çalışmamız lazım."
Tabakları alıp odama girdik.
Pastaları yerken bir şey söyleyecek gibi suratıma bakıyordu.
" ne oldu yine, söyle"
" müneccim boku mu yedin olum sen, herşeyi de biliyon"
" her gün bir tane yemezsem güne başlayamıyorum"
Anırarak gülüyordu.
Pastam bittiğinde hyunjine döndüm.
" sigara içmem lazım. Balkona çıkalım mı?
" olur "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Puzzle×Changchan
FanfictionEşcinsel içerikli hikayedir rahatsız olacaklar okumasın. Hayatımı tamamlayacak yapboz parçasının sen olacağını, seni ilk gördüğümde anladım.