"𝑨𝒏𝒏𝒆 𝒃𝒆𝒏𝒊𝒎 𝒂𝒅ı𝒎 𝒏𝒆𝒅𝒆𝒏 𝑨𝒍𝒌ı𝒎? "
"𝑴𝒂𝒔𝒂𝒍𝒍𝒂𝒓𝒂 𝒊𝒏𝒂𝒏ı𝒓 𝒎ı𝒔ı𝒏, 𝒃𝒆𝒏 𝒊𝒏𝒂𝒏ı𝒓ı𝒎;
"𝑮𝒐̈𝒛𝒍𝒆𝒓𝒊𝒏𝒊 𝒌𝒂𝒑𝒂𝒕 𝒗𝒆 𝒓𝒆𝒏𝒌𝒍𝒆𝒓𝒊 𝒉𝒊𝒔𝒔𝒆𝒕, 𝒊𝒍𝒌 𝒃𝒂𝒔̧𝒕𝒂 𝒚𝒂𝒈̆𝒎𝒖𝒓 𝒚𝒂𝒈̆ı𝒚𝒐𝒓, 𝒔̧𝒊𝒎𝒔̧𝒆𝒌𝒍𝒆𝒓 𝒄̧𝒂𝒌ı𝒚𝒐𝒓 𝒗𝒆 𝒔𝒆𝒏 𝒌𝒐𝒓𝒌𝒖𝒚𝒐𝒓𝒔𝒖𝒏. 𝑪̧𝒂𝒓𝒆𝒔𝒊𝒛𝒔𝒊𝒏
𝑻𝒂𝒏𝒓ı'𝒚𝒂 𝒅𝒖𝒂 𝒆𝒅𝒊𝒚𝒐𝒓𝒔𝒖𝒏 𝒌𝒊 𝒃𝒖 𝒌ı𝒔̧ı 𝒖̈𝒔̧𝒖̈𝒎𝒆𝒅𝒆𝒏 𝒈𝒆𝒄̧𝒊𝒓𝒆𝒔𝒊𝒏""𝑨𝒏𝒏𝒆 𝑻𝒂𝒏𝒓ı 𝒃𝒊𝒛𝒊 𝒅𝒖𝒚𝒂𝒎𝒂𝒛𝒌𝒊. "
"𝑰̇𝒏𝒂𝒏𝒄ı𝒏𝒅𝒂𝒏 𝒗𝒂𝒛𝒈𝒆𝒄̧𝒎𝒆 𝒈𝒐̈𝒌𝒌𝒖𝒔̧𝒂𝒈̆ı𝒎 𝒄̧𝒖̈𝒏𝒌𝒖̈ 𝒕𝒂𝒏𝒓ı 𝒔𝒆𝒏𝒊 𝒅𝒖𝒚𝒅𝒖 𝒗𝒆 𝒚𝒂𝒈̆𝒎𝒖𝒓𝒖 𝒗𝒆𝒓𝒅𝒊, 𝒚𝒂𝒔̧𝒌𝒂𝒓ı𝒏ı 𝒔𝒊𝒍𝒅𝒊 𝒔̧𝒂𝒇𝒂𝒌𝒍𝒂𝒓ı 𝒈𝒆𝒕𝒊𝒓𝒅𝒊, 𝒂𝒚ı 𝒅𝒆𝒈̆𝒊𝒍 𝒈𝒖̈𝒏𝒆𝒔̧𝒊 𝒚𝒖̈𝒄𝒆𝒍𝒕𝒕𝒊.
𝑯𝒂𝒚𝒂𝒍 𝒆𝒕 𝒈𝒐̈𝒌𝒌𝒖𝒔̧𝒂𝒈̆ı𝒎, 𝒔𝒆𝒏 𝒃𝒆𝒏𝒊𝒎 𝒓𝒆𝒏𝒌𝒍𝒆𝒓𝒊𝒎𝒔𝒊𝒏, 𝑨𝒍𝒌ı𝒎ı𝒎𝒔ı𝒏, 𝒖𝒎𝒖𝒅𝒖𝒎𝒔𝒖𝒏. 𝑺𝒆𝒏 𝒃𝒆𝒏𝒊𝒎 𝒚𝒂𝒔̧𝒂𝒚𝒂𝒎𝒂𝒅ı𝒈̆ı𝒎 𝒉𝒂𝒚𝒂𝒕ı, 𝒈𝒐̈𝒛𝒍𝒆 𝒚𝒆𝒎𝒆𝒅𝒊𝒈̆𝒊𝒎 𝒏𝒊𝒄𝒆 𝒈𝒐̈𝒌𝒌𝒖𝒔̧𝒂𝒌𝒍𝒔𝒓ı𝒎𝒔ı𝒏."𝟑. 𝟏𝟏. 2004
(𝑨𝒏𝒏𝒆𝒎𝒊𝒏 𝒅𝒆𝒚𝒊𝒔̧𝒊𝒚𝒍𝒆 𝒅𝒐𝒈̆𝒅𝒖𝒈̆𝒖𝒎 𝒈𝒖̈𝒏)"Kaç bakalım küçük kız, merak ediyorum;
"Daha ne kadar kaçacaksın benden. "Saniyeler, dakikalar, saatler durdu. Nefes alamıyordum, boğuluyordum. Mutlu sonlara inanır mısınız.Ben bu savaşta kendi sonumu kendim getirebilecek tek insandım.
"Beni nasıl buldun"
Hemde beni terkedip, yetimhaneye atan senken.
Bu kadar çabuk pes edeceğini hiç düşünmemiştim Veysel. "
Güldü.
"Hiç değişmemişsin. Hala sivri dilin yerinde anlaşılan" "Beni böyle mi karşılıyorsun"
"Görmezden gelerek"
"Daha doğrusu görmezden gelmeye çalışarak"Arkamı dönmeye korkuyordum. Hala adını bile doğru düzgün bilmediğim, tesadüfen tanıştığım çocuğun gözlerindeki şüpheli bakışları hissediyordum. Ve ses... Onun sesi. İstesem şuan orayı terkedebilirdim.Yada Veysel'i ihbar bile ederdim istesem. Ama ben...
Ben artık çok yorulmuştum.
"Alkım bu kim baban mı"
"Git burdan. Git lütfen. Özür dilerim ama sırası değil. "
"Bak sana yardım etmek istiyorum"
"Bana yardım edemezsin, istemiyorum, git yoksa pişman olursun.Kendini süpermen felan mı sanıyorsun. Bak hala adını bilmediğim çocuk, geçmişim senin benliğinden büyük. Canını seviyorsan lütfen bizi... Yani o adamla beni rahat bırak. "İstemiyordu.Belliydi.Ana gururuna yenik düştü.
"A-ama peki, şimdi gidiyorum ciddi kız ama seni bulacağım ve bulduğumda lütfen daha fazla sohbet etme zamanımız olsun. "Ve eğer bana ihtiyacın olursan galiba terastta olurum... Yalnız.Ve gitti... O gidince de...
" İşe bak, külkedisi ve sevgilisi. "
"Sevgilim değil ve ben... Deliricem...ben benim sevgilim değil ve açıklama yapıyorum, neden. Lütfen ne söyliceksen söyle Veysel çünkü benim sabrım kalmadı.Dua etki burda çığlığımı basıp seni kapı dışarı etmiyorum.
" Çığlıklar ha küçük kız hala geceleri uyanıp çığlık atıyor musun. ? Yoksa bir susturucun mu yok artık. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAF KAN
Teen FictionBirleşmesi imkansız iki insan dünyanın umudu olmuştu "Hiç gökkuşağı gördün mü Atay, annem hep üzüldüğünde gökkuşağı çizermiş ama hiçbir zaman gerçeğini bulamamış" ~Alkım~