hoseok duydukları yüzünden sabahın altısında gidip 3 genci alıp eve getirmişti. Şimdi de sinirden evde volta atıyordu.
"sikik herif, elini kolunu sallayarak eve giriyor. Özgüvene bak."
"hoseok Delta olabilir diyoruz sana. Aptal mısın sen?"
Hoseok'un öfkesi yüzünden kızıla bürünen gözleri aniden Yeonjun'a dönmüştü.
"Sence deltalar bu kadar kolay anlaşılıyor mu? Hemde senin gibi bir alfa nasıl bir deltayı fark etsin!"
Yeonjun duydukları ile kaşlarını çatmıştı.
"benim gibi bir alfa derken? Ne varmış bende?"
"güçsüzsün, pasif bir alfasın."
Yeonjun'un saniyeler içinde değişen göz rengi sessizce onları izleyen ikiliyi germişti.
"seni her zaman alttan aldığım için mi böyle bir düşünceye kapıldın? Seni şuracıkta öldürürüm."
Alfaların birbirleri üzerinde baskınlık kurmak için salgıladıkları feromonlar Taehyung ve Jimin için fazlaydı.
"çocuklar, sakin olun."
Taehyung zor da olsa ayağa kalkmış, gözü dönse bile her zaman daha sakin kalabilen Yeonjun'un yanına gidip kolunu tutmuştu.
"kesin şunu... korkuyorum."
Yeonjun'un göz rengi eskisine dönmüş Taehyung'un kıvırcık saçlarını karıştırıp gülümsemişti.
"sorun yok."
herkesin hissettiği tatlı feromonlar, odak noktalarının Jimin olmasına sebep olmuştu. Baygın bakışlarla Hoseok'u izliyordu.
"jimin sen iyi misin?"
Taehyung yavaşça Jimin'e ilerlemişti.
"hoseok kes şunu!"
kızıl gözleri ile sırıtarak Jimin'e bakan Hoseok'un omzuna yumruk atmıştı.
"neden büyüklerinin lafını dinlemiyorsun? Neden hayatınızı riske atacak davranışlarda bulunuyorsun!?"
Taehyung'u itirip Jimin'in üstüne yürüyen Hoseok'un önüne Yeonjun geçmişti.
"hey hey dostum sakinleş."
"her seferinde aynı şeyler, ama jimin akıllanmıyor. Benden korkup evinize giren o piç heriften korkmuyorsun!"
sinirden dolayı kendini tutamayan hoseok fark etmeden feromonlarını Jimin'in üstüne yönlendirmişti.
alfanın baskınlığı yüzünden ayakta zor duran jimin dizleri üzerine düşmüştü. Etrafa yayılan ağır turunçgil kokusunu bastıran çiçekler Yeonjun'un kırmızı ve kahve karışımı gözlerini Taehyung'a çevirmesini sağlamıştı.
bakışlarını geri zorlukla tuttuğu Hoseok'a çevirmişti.
Hoseok'un kurdu yerine geçmek için göğsüne pencelerini geçiyordu, ta ki aldığı çiçek kokusuna kadar. Sakinleşen kurdu ile kendine gelen hoseok başını iki yana sallamış, bir kaç adım gerileyip ağrıyan başını tutmuştu.Taehyung yerde titreyen Jimin'in yanına gitmiş sakinleşmesi için yardımcı olmuştu.
"bunu bir daha yapma!"
Hoseok'a söylene söylene arkadaşını yukarı katta ki odasına çıkarmıştı.
"Hoseok cidden ne yaptığının farkında mısın?"
"Yeonjun kapa çeneni."
"onlar çocuk değil. Aklı başında yetişkin bireyler. Neyin doğru, neyin yanlış olduğunu gayet iyi biliyorlar. Bizim onlara kızmaya hakkımız yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paradise
FanfictionJeongguk ruh eşi saçmalığına inanmayan bir deltaydı. _ omegaverse