18

196 8 9
                                    

Selammm

Biliyorum bölüm biraz geç geldi ama hem antremanlarım hem de etütüm beni çok yoruyor

umarım bölümü beğenirsiniz...

*************

Herkesin gözleri Eva ve Sirius arasında gidip gelirken kız yavaşça sırıttı. 

''Evet Sirius, seninle çıkarım''

Bu sözlerin etkisinden ilk çıkan Cissy oldu. 

''Sizin kafanıza bir şeyler mi çarpı? Tanrı aşkına Sirius sen ona asla çıkma teklifi edecek kadar ileri gitmezsin, ve sen Eva sen onu asla ama asla kabul etmezsin!''

''Demek ki edermişim''

Bu sözlerin üzerine James hızlıca ayağı kalktı ve hızlı adımlarla evi terk etti. Eva ise 32 diş sırıtıyordu.

(Flaşback)

Eva derin bir nefes alıp kapıyı tıklattı. içeriden gelen gel komutu ile yavaşça kapıyı araladı. Sirius onun geldiğini görünce hızla ayağa kalktı. 

''Ah Eva, bende seni arıyordum. Senin için sakıncası çoksa bu gün James ve çocukları çağırabilir miyim? Biliyorsun senin arkadaşlarından pek hoşlanmıyorum''

''Tabi onlar senin arkadaşların. Sormana gerek yok''

''Teşekkür ederim sana borçluyum''

''Rica ederim. Aslında belki  uzun zamandır aklımda olan bir şeyi gerçekleştirmeme yardım edebilirsin''

Sirius devam et derecesinde başını salladı.

''James in şu dünyada kaldıramayacağı tek şey ikimizin çıkması. Yani bana bu gün herkesin içinde çıkma teklifi et. Ardından sadece sevgili gibi görünmemiz yetecek''

''Bu mükemmel bir plan olsa da her şeyin bir anda olmasından şüphelenmezler mi?''

''Tanrım Sirius, James eminim ki öfkeden bunu düşünemez''

''Pekala, anlaştık'

(Flaşback son)

*********************************

(James in ağızından)

Duyduğum şey karşısında şok olmuştum. Her ne kadar küs olsakta abisi ( 5 dk büyüyüm) olarak onu kıskanmamak elde değildi. Son sözleri ile evi hızlıca terk ettim. Çünkü biliyordum ki evde kalırsan Sirius u tam oracıkta boğabilirdim.

Hızlı adımşarla bir parka doğru ilerleyip gördüğüm ilk banka oturdum. Derince bir nefes aldım. Ne yaparsam yapayım hiçbir şey değişmeyecekti. Eva benden nefret ediyordu ve asla sözümü dinlemezdi. bunları düşünürken duyduğum ses ile irkildim.

''Hey james, burada ne işin var?''

Arkamı döndüğümde kızıl saçlı kızı gördüm. Lily Evans. 

''Hiç, ya sen''

''Evim buraya oldukça yakın, aslında evime gelip birşeyler içmek ister misin? Dışarısı oldukça sıcak.''

Kıza gülümsedim.

''Neden olmasın''

Yavaş adımlarla yürürken konuşmaya başladı.

''Eva nerede?''

Aklıma onun kavgamızı bilmediği geldi.

''Yılın ortasında büyük bir kavga ettik. Ben söylememem gereken bir şey söyledim. ondan beri benimle konuşmuyor. Daha da beteri evi terk etti. Döndüğümüzden beri Black ler de kalıyor''

''Ona ne söyledin James?''

''Aptal bir slytherin olduğunu ve aile adımıza leke sürdüğü''

''Sanırım farkında değilsin ama en yakın arkadaşının ailesi de ona aynı şeyi söylüyor. Tek fark sirius gryffindoor ''

''Ben hiç böyle düşünmemiştim''

''O yüzden bana kalırsa eva senin kendisini bu sebepten yargılarken, daha yen tanıştığın birini aynı sebepten teselli etmene kızgın olmalı''

O an fark ettim kardeşime ne kadar haksızlık etttiğimi. Ve düşünce Sirius ile birlikte olması mantıklı geliyordu. Aslında birbirlerine oldukça benziyorlardı.

********************************

''Tebrikler Sirius, oldukça iyi oyundu''

''Teşekkür ederim leydim. Siz de oldukça iyiydiniz''






EVETT

EVA VE MÜKEMMEL PLANI 

JAMES İN SONUNDA AKLI BAŞINA GELDİ

LİLY İLE JAMES HİÇ YAZMAMIŞTIM BENCE ÇOK TATLI OLDU

ARTIK BOL BOL EVA VE SİRİUS GÖRECEĞİZ

AKLINIZA GELEN OLMASINI İSTEDİĞİNİZ ŞEYLER VARSA LÜTFEN BENİMLE PAYLAŞIN

SİZİ ÇOK SEVEN YAZARINIZ❤❤

Evaline Helen PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin