BLACK

371 31 9
                                    

Oy veren okuyucularıma gerçekten çok teşekkür ederim...

Medyada ki Eva

İyi okumalar...❤

***

Noel in ardından Eva ve James pek konuşmuyorlardı. Eva James e gerçekten kızgındı. Kısıtlanmaktan nefret ederdi. James ise sözünü dinlemediği için Eva ya sinirliydi. İkisi de birbirlerinden özür dilemeyecek kadar inatçı olduğu için resmen birbirlerini yok sayıyorlardı.

Noel den sonra  eve gelen dostları onları ne kadar barıştırmaya çalışsada işe yaramıyordu. Eva James e fazlasıyla kırılmıştı. 

Sirius ise en yakın arkadaşı ve Eva arasında kalmıştı. James i ne kadar haklı bulsada Eva yı zorlamasını elbette haksız buluyordu. Ona kalırsa da Lestrange ve o tekinsiz Riddle ona zarar verebilirdi. Fakat Cissy nin Eva yı ne kadar sevdiğini biliyordu ve ona birşey olmasına izin vermezdi. Bunu James e anlatmaya çalışmıştı fakat o kimseyi dinlemiyordu.

Bu süre zarfında Eva biraz daha Slytherin olmuştu. Artık Gryffindoor masasına hiç gelmiyor ve sadece Evans ile konuşuyordu. Bu Sirius un zoruna gidiyordu. James yüzünden hoşlandığı kız ona da küsmüştü. Onunla her fırsatta konuşmaya çalışsada Eva onu her zaman tersliyordu. 

***

Buradan sonrası Sirius un ağzından...

O gün Slytherin ile ortak iksirimiz vardı. Sınıfa girdiğimizde Slughorn çoktan gelmiş ve derse başlamıştı. Özür dileyip yerimize geçince Eva nın olmadığını fark ettim. Arkamdaki Narcissa tek oturuyordu. 

''Hey Cissy! Eva nerede?''

''Bilmiyorum, bu gün hiç görmedim''

''Ne demek görmedim! O senin en yakın arkadaşın!''

''Sabah kalktığımda yatakhanede değildi. Sabah ki derslere de girmedi. Büyük ihtimalle hastane kanadındadır''

''NE!''

''Bir problem mi var Mr. Black?''

''Hayır, profesör''

Slughorn derse geri döndü. Hemen arkamı döndüm.

''Neyi var?''

''Off Sirius! Sadece kafa dinlemek için gitmiştir''

''Neden kafa dinlemek için hastane kanadına gidiyor ki?''

''Baş ağrısı bahanesi ile orada kalabilir. Fakat Eva son günlerde hiçbir şey yemiyor büyük ihtimalle midesi falan ağrıyordur. Sen dert etme''

''NE!''

''Mr. Black lütfen sınıfımdan çıkın''

İkiletmeden sınıfı terk ettim ve hastane kanadına doğru gitmeye başladım. İçeri girdiğimde Eva yoktu. Sadece Madam Pomfrey ve bir Hufflepuff öğrencisi vardı. 

''Madam, Eva Potter bugün buraya geldi mi acaba?''

''Miss. Potter mi? Evet Mr. Black sabah ağrı giderici iksir almak için uğradı. Sanırım midesinde bir problemi varmış. Biraz gergin görünüyordu"

"Nereye gittiğini biliyor musunuz Madam?"

"Ona istirahat etmesini önerdim. Büyük ihtimalle yatakhanesindedir"

"Teşekkürler Madam"

Oradan çıkıp doğruca Slytherin ortak salonuna, zindanlara, gittim ve orada beklemeye başladım. Ne yazık ki şifreyi bilmiyordum. Yaklaşık 10 dakika sonra içeriden gelen Riddle ı gördüm.

"Hey Riddle!"

"Ne var Black"

"Ortak salonumuzda girmem lazım. Eva yı arıyorum. Şifreyi verebilir misin acaba?"

"Ne ara bu kadar nazik oldun Black? Hem Eva dan sanane?"

"Bak iyi olmayabilir, içeri girmem lazım!"

"Merak etme, ben girince bakarım"

"Riddle!"

"Nesi var ki Eva nın?"

"Biraz rahatsızmış. Bir dakika, sanane ki bundan?!"

"Bende Eva nın dostuyum. Onu merak etmem doğal. Hem şuan Eva nın seninle konuşmak isteyeceğinden şüpheliyim. Sanırım sana küstü öyle değil mi?"

"Şifreyi söyle Riddle!"

"Bay bay Black"

Dedi ve şifreyi fısıldayarak içeri girdi. Ben ise orada dikilmeye devam ettim. Ahmak Riddle! Eva yı benden uzaklaştırıyor. Kıskanç yılan!

Bir süre sonra dersi bitmiş olmalı ki Andromeda geldi.

"Selam Sirius, neden ortak salonumuzun girişinde dikiliyorsun?"

"İçeri girmem lazım Meda. Eva ya bakmam lazım"

"Peki, gel benle"

"Safkan"

Tanrım, parolaları bile değişik. İçeri girdik. Her yer zümrüt rengi ve siyahtı. Haklarını vermeliyim ki gerçekten güzeldi.

"Eee, beğendin mi?"

"Eh işte"

Meda güldü ve kızlar yatakhanesine girdik. İçeri girdiğimizde gördüğüm manzara ile şok oldum.

Eva nın yatağında oturan Riddle. Bu şerefsizin gerçekten geleceğini düşünmemiştim.

Bir iki dakika bakıştıktan sonra lavobonun kapısı açıldı ve içeriye Eva girdi. Çok kötü görünüyordu. Yüzü sapsarıydı. Göz altları mosmordu.

"Eva!"

Bana sinirlice baktı.

"Yatakhanem de ne işin var Black!"

Onu gerçekten sinirli bir anında yakalamıştım galiba. Fazlasıyla sinirlenmedipi sürece bana Black demezdi.

İçimden bir ses Riddle salağına öfkelendiğini söylüyordu. Eğer öyleyse benimle küsmesine bile razıydım.

"Cissy hasta olduğunu söyledi. İyimisin diye bakmaya geldim"

Bir an yumuşamıştı. Bana gülümsemişti.

"Sabaha göre daha iyiyim. Madam Pomfrey in verdiği iksirler iyi geldi. Beni düşündüğün için teşekkür ederim"

Tanrım, bana ilk defa teşekkür ediyordu. O an mutluluktan öleceğim sandım.

Yaklaşıp bana sarıldı. Gözlerim bir an Riddle a kaydığında üzgün olduğunu gördüm. Umurumda değildi.

"Peki ikinize de teşekkür ederim çocuklar. Sirius bunu aptal kardeşime bahsetmek yok. Şimdi ikinizde derslerinize."

"Eva, James ile artık barışmalısınız. Bu aptal inadı bırakın artık"

"Benden özür dilediği an onu affedeceğime emin olabilirsin Sirius"

"İşte bu imkansız"

Güldü. Gülmesi bile çok güzeldi.

"Göreceğiz Black"

Arkadaşlar acaba Tom veya Rabastan dan vazgeçip direk Sirius ile mi yapsam

Yorumlarda yazarsanız sevinirim.

Sizi çok seven yazarınız ❤️

Evaline Helen PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin