Medyada ki şarkıyı dinleyebilirsiniz...
Medyada ki kız Eva.
İyi okumalar ❤️
***
Bu oyun akşamından bu yana yaklaşık üç hafta geçmişti. Eva Tom ile o olaydan sonra pek konuşmamıştı. Trip atmıyordu sadece dersleri çok yoğundu. Zaten gruptan konuştuğu bir tek Cissy vardı. Bütün dersleri ortak olduğu için istemesede birlikteydiler.James ile de çok az konuşuyordu. Yeni arkadaşları ile James tam bir zorba olmuştu. Zaten Eva nın ona ayıracak vakti de yoktu. Dersler tam gaz ilerlerken geri kalmamak için her an ders çalışıyordu. Aslına bakarsan uyuduğu da pek söylenemezdi.
Bu süre zarfında Rabastan ile de biraz samimi olmuşlardı. Yemeğe gittiği sayılı günlerde sohbet ediyorlardı. Aslında baya ortak noktaları vardı.
Tom a gelirsek sürekli onunla konuşmaya çalışıyordu. Eva ise işlerinden vakit bulup onunla konuşamıyordu.
***
Noel e bir hafta kala herşey yine aynıydı. Sadece dersler biraz duraklamıştı. Eva ve James noelde Hogwarts da kalacaklardı. Onlar dışında okulun büyük bir kısmı eve gidiyordu. Blackler, Remus ve Peter dahil.Eva Rabastanın da kaldığını öğrenince sevindi. En azından tanıdık birisi olacaktı. Tom un kalıp kalmadığını bilmiyordu fakat Lucius eve gidecekti.
Noel arifesi sabahında Andromeda ile Cissy nin eşyalarını topluyorlardı.
"Sende bize gelsene Eva"
"Üzgünüm, James i bırakamam. Zaten ailemin işi olmasa eve giderdik."
Cissy ona üzgün gözlerle baktı. Kesinlikle birbirlerini özleyeceklerdi.
"Sende artık iki aşığın ile kutlarsın Noel ini"
"Ne?"
"Rabastan ve Tom kalıyor, noeli onlar ile kutlarsın"
"Bak Cissy onlar aşığım değil, arkadaşlarım"
"hı hı"
"Seninle tartışmayacağım, ne istersen onu düşün. Ama haberin olsun kendimden büyük erkeklere ilgim yok benim. Hem noelde James yanımda iki erkek görürse ikisinin de ölme ihtimali var"
Cissy kıkırdadı. Valizini kapattı ve bana sarıldı.
"Seni özleyeceğim"
"Hadi ama Black sadece 3 gün!"
Cissy daha sıkı sarıldıktan sonra ayrıldı. Herkes gidince ben de James in yanına gittim. Üzgün görünüyordu.
"Hadi ama James, onlar gittiyse ben varım"
"İyi ki varsın Eva"
"İyi ki varsın James"
***
Eva nın ağzındanNoel sabahı erkenden kalktım. Üzerime gri bir eşofman ve gri bir sweat geçirip ortak salona indim. Salonda Rabastan ve Tom sohbet ediyordu. Yanlarına gittim.
"Mutlu Noeller çocuklar"
"Sanada Eva"
"Sanada"
Biraz daha yaklaşıp hediyelerini verdim. Herkes için hediye almıştım. İnanmayacaksınız ama Sirius a bile.
Teşekkür ederek aldılar. İlk önce Rabastan açtı. İçinden bir tüy kalem seti çıktı.