*Jungkook szemszöge*
Reggel mikor felkeltem ittam egy kávét.
Nagyon izgulok a mai nap miatt ugyanis ma találkozok Jiminnel, bizony a Kibaszott Gyönyörű Jiminnel.Megittam a kávét mentem a szobámba és kiválasztottam hogy mit vegyek fel, végül egy fekete ingpóló és egy fekete farmer mellett döntöttem.
(Valahogy így képzeljétek el)
Miután kész lettem a nappaliba mentem és bekapcsoltam a tvt, egy random csatorna ment én pedig nem is tudtam rá figyelni mert a mai napon gondolkodtam.Most van kereken 1 óra ami azt jelenti hogy még fél órám van oda érni Jiminhez, kb 10percre lakik tőllem szóval elkezdtem felvenni a cipőmet majd mikor minden nállam volt elindultam de nem ám Jiminhez, elmegyek a virágboltba és veszek neki valami szép csokrot.
Mikor odaértem bementem a boltba és egy öreg néni volt bent.
-Jónapot!- hajoltam meg előtte hiszen mégis csak idősebb.
-Szervusz, mit adhatok?-hajol meg kicsit ő is és néz fel rám.
-A páromnak szeretnék egy virágcsokrot, igazából még nem is a párom, első randink lessz- nevettem kicsit el magam.
-Áh értem, milyen színűt adhatok?-mosolygott rám kedvesen.
-Nem értek a rózsákhoz-vakargattam meg a tarkómat szégyenemben.
-Akkor mondj rólla, a párodról tulajdonságokat.
Elgondolkodtam hogy mit is kéne mondanom Jiminról de olyan sok minden van hogy nem tudtam mit is mondhatnék.
-Hát nagyon kedves, bájos, jó stílusa van, nagyon megértő, egy szóval angyal-mosolyodtam el a gondolatra ahogy elképzeltem magam előtt.
-Akkor meg is van hogy mik kellenek, készítem is.
Ezzel a mondattal elindult a néni és elkezdte összerakni a csokrot, volt benne lila, rózsaszín és sötét piros rózsa, nem értettem a színek kombóját így egyben, mikor vissza ért a néni észre is vette.
-Elmondom a jelentésüket, ez itt egy korall színű rózsa a vágy, varázslat és az izgalom szimbolizálja. A Következő egy burgundi rózsa az eszéletlen szépséget fejezi ki és a mély érzelmeket. Ez az utolsó pedig egy lila rózsa ami a bűbájt, mámort, misztikus varázslatot jelenti.
-a végén rám nézett a néni és elmosolyodott majd a kezembe adta a csokrot.-Remélem sikerrel jár a randevúd, ha igen majd máskor is gyere be hozzánk és vigyél neki rózsát vagy bármi virágot, a nevem Kim Yun, szivesen látnálak még szóval majd gyere.
-Biztosan jövök majd még, az én nevem Jeon Jungkook.-mosolyogtam rá majd egy köszönés után indultam is tovább.
13:34re értem Jimin háza elé, az ajtóhoz értem és megnyomtam a csengőt...
Sziasztok, ez lenne a következő rész, tudom tudom miért itt hagyom abba.Hát azt igazából én sem tudom.
(Tudom hogy a képek még mindig rosszak de ki szerettem volna tenni ezt a részt).❤2023.08.22
YOU ARE READING
Daddy Issues(Jikook)
Fanfiction⚠️FIGYELEM, 16+ osképek, trágár szavak, crossdressing⚠️ A story kitalált, nem kapcsolódik a valósághoz. Erős nyelvezetű illetve aki nem szereti a daddy+babyboy kapcsolatot az ne olvassa el. !Helyesírási hibákat nézzétek el nekem! 2023.05.05-