Eltelt már 2 hónap és Kookal még mindig együtt vagyunk, mostanában semmi érdekes nem történt, a suliból már csak 2 hét van, és utánna végre vége. Lesz egy fellépésem 5 nap múlva ami miatt nagyon izgulok mert Kook is eljön.
Egy szóló táncot fogok majd előadni de erről egyenlőre enyit.Most itthon fekszem és unatkozok ugyanis ma nem ért rá Kook. Gondoltam hogy mást áthívok de nincs nagyon kedvem senkihez rajta kívül.
-ahjjj unatkozomm..hmm felhívom
Rányomtam a nevére a gelefonomon éz elkezdett csöngeni.
-Édes mondtam hogy nem érek rá ma
-De nagyon hiányzolll
Hallottam ahogy sóhajtott egyet majd valakivel beszélt pár szót.
-Egy céges eseményen vagyok, küldtem érted egy kocsit, fél óra és ott van érted addigra készülj el.
-Mit vegyek fel?
-Valami szépet hogy lássák milyen szép párom van, de azért ne legyen anyira kirívó.
-oké, akkor le is rakom majd talizunk sziaa.
-legyél szép.
Letettem majd el is kezdtem gondolkodni.
Végül ez lett a szettem a hajamat pedig hagytam úgy ahogy volt.
Pár perc után meg is érkezett a kocsi, az út csendesen telt.majd mikor oda értünk egy vörösszőnyegen kellett bemenni.
Egy nagyon nagy épület volt, bevezettek a terembe és elkezdtem Kookot keresni. Láttam hogy beszélget sok emberrel majd meglátott és odajött majd átkarolt a derekamnál és egy kicsit csendesebb helyre.-Nagyon fura ilyen helyen lenni
-Nem szivesen vonlak bele ebbe a társaságba de néha látniuk kell téged.
Elkezdődött valami beszét és hirtelen Kooknak kellett felmenni, felvitt engem is és csak áltam mellette és fogta a derekam.
Mondott egy beszédet vagz valamj olyasmit, utánna pedig fél óra után elindultunk hozzá.
-Kookiee~
-Mondd édes.
-Hiányoztálll, örülök hogy veled lehetek.
Nem mondott semmit csak elmosolyodott és kezeit combomra helyezte.
-Nagyon szép vagy, nem is láttalak még így öltözködni.
-Nem tudtam mit kéne felvenni ezért inkább elegáns vonalra mentem
Mikor oda értünk hozzá fürödtünk utánna lefeküdtünk aludni.
2024.07.24
YOU ARE READING
Daddy Issues(Jikook)
Fanfiction⚠️FIGYELEM, 16+ osképek, trágár szavak, crossdressing⚠️ A story kitalált, nem kapcsolódik a valósághoz. Erős nyelvezetű illetve aki nem szereti a daddy+babyboy kapcsolatot az ne olvassa el. !Helyesírási hibákat nézzétek el nekem! 2023.05.05-