Reggel az ablakon átszűrődő fényre ébredtem, Kook erősen ölelt de valahogy sikerült kimásznom kezei közül s lementem a konyhába reggelit csinálni.
Arra gondoltam hogy csinálok neki gofrit amit meg is valósítottam kb 20perc alatt, tálcára raktam egy pohár kávéval együtt és pár epperrel és felmentem a szobába. Ahogy beléptem Kook még mindig aludt, aaa nagyon cukin néz ki, leültem mellé s elkezdtem ébresztgetni.
-Kookie~ébresztő.
-ahhh, fent vagyok...mi ezzzz??
-csináltam neked reggelit
-nagyon köszönöm-mondta majd összepuszilgatta az arcomat és elkezdett enni-te nem kérsz?
-én nem szoktam reggelizni-sóhajtottam egy kicsit, óh Kook ha te ezt tudnád
-hát rendben
Miután befejezte a reggelit és a kávét beleültetett az ölébe és kezeit derekam köré csavarta én pedig kezeim mellkasára helyeztem.
-mondtam már milyen gyönyörű vagy?-nézett mélyen szemembe a csodaszép szinte már fekete szemeivel
-így reggel? Kócos hajjal, kipirultan, smink nélkül, egy szál kis ruhában?
-igen Jimin, gyönyörű vagy, ami azt illeti ez a ruha nagyon beindít, tegnap alig bírtam ellenállni szóval öltözz fel.
-hát ha meglátod mit hoztam majd azt kívánod bár ez maradt volna...-kicsit rá akartam ilyeszteni bevallom
Bementem a fürdőbe a táskámmal együtt s kivettem a ruháimat, egy fekete miniszoknya alján csipkével hozzáteszem épp hogy nincs ki belőlle a fenekem ezért hoztam ezt, hozzá egy fekete hosszú újú crop top, és a lábamra két combfix amit mellesleg Kook fog rám adni, igen kiterveltem már.
*Kook szemszöge*
A tegnap este nagyon kemény volt, azt hittem nem fogok bírni magammal de sikerült.
Most itt ülök a szobámba egy szál alsóba és várom hogy az a két lábon járó isten kijöjjön és meglássam miben van.-Kookie segítesz ezt felvennem?-lépet ki a fürdőből és az állam a földet súrolta, ő egyszerűen csodaszép, de érzem hogy kicsi Kooknak is tetszik.
-persze baba, gyere ide.-megpaskoltam magammal szemben a helyet s vártam hogy leüljön.
Miután ráadtam a zoknit én is felöltöztem majd lementünk s nappaliba s lültünk a kanapéra tvt nézni, Jimin a vállamon pihent míg én egyik kezemmel a vállát karoltam másikkal pedig combját simogattam.
Vajon mit tartogat még ez a nap....
2024.04.01.
Nem nagyon szeretem a focit na de ő, imádommm.
CHO GUE SUNG ÚGY NÉZ KI MINT EGY FÉLISTEN.
Tisztelettel, tisztelettel.
YOU ARE READING
Daddy Issues(Jikook)
Fanfiction⚠️FIGYELEM, 16+ osképek, trágár szavak, crossdressing⚠️ A story kitalált, nem kapcsolódik a valósághoz. Erős nyelvezetű illetve aki nem szereti a daddy+babyboy kapcsolatot az ne olvassa el. !Helyesírási hibákat nézzétek el nekem! 2023.05.05-