34

172 12 1
                                    

*Jimin szemszöge*

Eddig nagyon jól telt a nap, most van 2 óra és arra gondoltam hogy kicsit idegelem Kookot. A kanapén ült én pedig direkt leejtettem a kapcsolót alá hogy ki kelljen vennem. Letérdeltem Kook elé ő pedig csak meglepődve figyelt, szétnyitottam a lábát mire már féloldalas mosolyra húzta a száját. Szépen kivettem a kapcsolót a kanapé alól és vissza ültem mellé.

-Ugye csak szivatsz?-morrant rám.

-Miért mit hittél?- miközben mondtam beleültem ölébe.

-Térdre, most! -hangja ellenkezést nem tűrően hangzott így nem ellenkeztem neki. -Most pedig szépen kezdj el szopni drága

Nyeltem egy nagyot majd lehúztam rolla az alsóját és meredező tagja szememmel farkasszemezett. Azta kurva, ez hogy fog beférni a számba. Kezemet elkezdtem lassan mozgatni tagján minek hatására már rendesen állt, kicsit magabiztosabb lettem ezért elkezdtem gyorsabb tempóban verni, Kook száját kisebb nyögések, morgások hagyták el amik nem kicsit izgattak engem is.

-Vedd be a szádbah

Tettem amit kér és eleinte csak nyelvemet hozzá érintettem makkjához majd fokozatosan engedtem számba hosszát, mikor félig bentvolt elkezdtem szopni azt a részt ami meg kimaradt kezemmel kényeztettem.

-Ne szórakozz Jimin tudom hogy befér az egész

Megragadta hajamat majd elkezdte fejemet lejjeb nyomni, mikor már jónak érezte elkezdtem fejemet mozgatni közben ő pedig hajamat fogta néha tépte is, eljött az idő Jimin mutasd hogy mit tudsz.Ezzel a gondolattal Kook egész méretét számba engedtem mire ő felnyogött.

-Ahh mindjárt elmegyek..!

Elkezdtem eszeveszett tempóban szopni és pár másoperc múlva számba robbant, felnéztem szemeibe és minden cseppet lenyeltem. Felhúzott ölébe így éreztem még mindig kemény tagját fenekemhez érni.

-Ügyes voltál Baby-nézett rám féloldalas mosolyal majd benyúlt szoknyám alá és fenekem elkezdte simogatni, markolászni.

-Köszönöm apuci, kapok is valamit amiért ilyen ügyes voltam?

*Jungkook szemszöge*

Eszem megáll ettől a gyerektől, olyan jól szop hogy azt elmondani nem lehet, és még ez a becenév is.

-Neked bármit édes.

Elkezdtem egyre jobban markolni fenekét mire halk sóhajokat hallatott, zene füleimnek. A tangát ami rajta volt odébb doltam így könnyen bejáratához fértem és elkezdtem kicsit simogatni de egy jobb ötlet jutott eszembe.

-Feküdj le hassal lefelé.

Megtette amit kértem, szoknyáját felhajtottam majd a tangát szépen levettem rólla és elkezdtem csapkodni a fenekét.

-Ahmm, apuci csinálj valamit- mondata közben kitolta nekem fenekét.

Ahh bazdmeg eszem megáll.

*Jimin szemszöge*

Egyszer csak azt vettem észre hogy leállt az ütésekkel és hirtelen valami nedveset éreztem bejáratomnál, kicsit hátra néztem és megláttam hogy Kook feje fenekembe van méjedve. Nyelvét elkezdte bejáratomba nyomni mire kicsit hangos nyögések hagyták el számat. Kook nyelve ki és be mozgott néha megállva és nyalakodott bent, számat egyre nagyobb nyögések hagyták el majd pár percel később szoknyámra élveztem egy hangos nyögés kiséretében.
Kook felültetett és perverzen nézett rám én pedig csak kifáradva lihegtem.

-ügyes voltál édesem apuci büszke rád- oda hajolt hozzám és adott egy csókot.

Ezután egész nap csak punyadtunk majd este 10óra körül haza vitt és immár sajnos saját ágyamban aludtam el.

2024.07.22

Nincs átolvasva.
Tudom eléggé régen volt részy bocsánat.😕
Még nem írtam ilyen részt szóval remélem azért tűrhető lett.

Daddy Issues(Jikook)Where stories live. Discover now