22

368 14 4
                                    

*Jimin szemszöge*

Gyorsan megnéztem magam a tükörben és megigazítottam a hajamat majd ajtót nyitottam.

Mikor kinyitottam az ajtót szembetaláltam magam egy virágcsokorral ami mögött Jungkook ált,
fekete farmert viselt ami kiemelte izmos combját, mellé pedig egy fekete ingpóló amiből kilátszódott eres és izmos karja, nem mellesleg az egész balkezét tetkók fedték. Eszméletlen jól nézett ki.

-Khmm, ezt neked hoztam.- nézett ki a virágok mögül, szinte már már fekete szemeivel, imádom ahogy kinéz.

-Nagyon köszönöm.

Elvettem a kezéből majd gyorsan beszaladtam és vázába raktam.
Ezután elindultunk a kocsihoz ami nagyon menőn nézett ki, biztos drága lehetett.

-Hűha, nagyon szép ez a kocsi.

-Nállad nem szebb.-nézett rám majd derekamra fogva vezetett az anyós üléshez és még az ajtót is kinyitotta nekem.

Ezután ő is beült és elindultunk valahová.

-Nem úgy volt hogy a parkba megyünk?

-De, viszont különlegesebb helyre szeretnélek vinni.- rám mosolygott a mondata után és megfogta a combomat.

Az út csöndben telt, körülbelül fél óráig mentünk és Jungkook egész végig simogatta a combom ami miatt ki voltam pirulva.

-Ide értünk.- rám nézett, utána kiszállt majd előttem is kinyitotta az ajtót.

-Mondhattad volna hogy ilyen helyre jövünk, akkor csinosabban öltözöm fel.

-Így is elég csinos vagy, e miatt ne aggódj.

Nem válaszoltam neki csak mégjobban elpirosodtam amit észre is vett és kuncogott rajta egy jót.

-Nem vicces.-nézek rá durcás fejjel.

-Tudtam hogy cuki vagy ha durcizol.

Megfogta a kezem és úgy sétáltunk be az igazán előkelő étterembe.
Nagyon kíváncsi vagyok hogy fog elsülni ez a randi...

Nagyon rég volt rész amit sajnálok de nincs ihletem ehez a könyvhöz és már egy másiknak is nekikezdtem de remélhetőleg mostantól írni fogom ezt.

2023.11.02

Daddy Issues(Jikook)Where stories live. Discover now