31

372 18 0
                                    

*Jimin szemszöge*

Miután végeztem írtam Kooknak hogy jöhet értem. Most ott tartunk hogy az ölében ülök a kanapén és csókolózunk, olyan eszméletlen jó érzés. A pici kezeimet Kook nyakába raktam míg az ő kezei a combomon pihentek néha bele markolva.

Nagy nehezen elváltam tőlle
-Kookh..nem ezérth jöttem.

-igazad van, bocsi édes.- nagy tenyereit levette róllam majd pedig engem is maga mellé rakott. -Nézzünk valami filmet?

-Igen az jó lenne, mondjuk az alkonyatot? Vaaggy nézzük meg a grincset!!! Légysziiii-néztem rá boci szemekkel.

-rendben, kimegyek a konyhába és csinálok popcornt meg teát. Jössz?

-igenn.- gyorsan felpattantam a kanapéról és besiettem a konyhába ahol felültem a pultra és figyeltem Kookot.

-Kényelmes ott ülni hercegnőm?-ide sétált hozzám amíg a popcorn a mikróban volt.

-Uhum.-néztem rá mikor ide ért.

A lábaim közé állt és felsimított a combomra egyik kezével míg a másikkal a hajamat piszkálta, fekete szemeit pedig az én íriszeimre vezette.

-Nagyon gyönyörű vagy hercegnőm.-meglepődtem szavain ugyanis ma egy laza szettben vagyok a tetoválás miatt.

Egy nagy rózsaszín póló volt rajtam és egy fekete rövidnadrág ami alig látszott ki a póló alól.

-pedig ma nem is öltöztem fel szépen.

-te mindig csodaszép vagy.- és ekkor megszólalt a mikró.

Kook kivitte a popcornt a nappaliba én pedig a teákat, bekapcsoltuk a grincset utánna pedig bebújtunk egy pokróc alá és összebújva néztük a filmet.

Már majdnem végig néztük a filmet viszont azt vettem észre hogy Kook a combomat simogatja amivel semmi baj nem lenne viszont egyre beljebb halad a combomon és ez arra késztet hogy össze csukjam a lábaimat. Kook megfogta a lábamat és direkt kicsit nagyobb terbeszbe rakta és elkezdte megint a combom belsejét simogatni.

-Kook, hagyd abba.- néztem rá kérlelően mire elvette a kezét combomról.

A filmet csendben néztük végig, úgy érzem hogy megsértődött.

-Én elmegyek fürdeni.-néztem rá majd felálltam és vártam hogy megmondja merre menjek.

-Fenti emelet balról a folyosó végén.

Rám sem nézett amíg végigmondta, sebaj van nállam valami ami majd szóra bírja...

Eléggé rövid lett a rész de nem akarom most lelőnni a poént, mit gondoltok mi van Jiminnél?  Amúgy azért nézték a grincset mert ma nállunk esett a hó és karácsonyi hangulatom lett.

2023.11.26

Daddy Issues(Jikook)Where stories live. Discover now