הפעם זה היה פוליטיקאי.
לא פעם זה קורה, כשאנשי ציבור מפורסמים פונים לדייב, הסרסור שלי. הם עייפים ומיואשים ועושים הכל כדי שאף אחד לא יידע. דייב מבטיח להם סודיות מוחלטת. הוא מוצא אכסניה קטנה ומרוחקת ושולח אותי לשם כדי להנעים את זמנו של הלקוח. זה כמעט תמיד לקוח זכר, אף פעם לא אישה. אולי היו שתיים שהזמינו אותי, אבל זה היה מזמן, לפני שנים.
גברים רעבים יותר למין.
את הפוליטיקאי הזה כולם מכירים. אפילו אני, שקורא כותרות של עיתונים שדייב משליך לפח. אם ייוודא לתקשורת שהוא תומך בזנות, הלך עליו. אם יתברר שזה היה זונה ממין זכר... טוב, זה היה יוצר הרבה באלגן.
האוטו של דייב מחניק. הוא כמעט אף פעם לא פותח חלון כשהוא מעשן. גם בנסיעה הזאת, כשיד אחת שלו אוחזת בהגה ויד שנייה בסיגרייה שמנמנה, החלון ממשיך להיות סגור. הוא בקושי מתרכז בכביש ומידי פעם האוטו נוסע בסללום. אני מפחד לשאול אותו אם אני יכול לפתוח חלון. אני מפחד שדעתו תוסח לגמרי מהכביש ותגרם תאונה.
כשהגענו לאכסניה דייב בלם בבת אחת ליד הכניסה. אני זוכר שזה היה מבנה יפה אבל מוזנח. דייב סובב אליי את ראשו ודחק בי לצאת מהאוטו. "קדימה, קדימה! שכרו אותך הפעם עד למחר בערב, אתה יודע איזה כסף טוב זה?" הוא לא סיפר לי שזה יהיה ארוך כל כך. למה אני חייב לדעת על דברים כאלה ברגע האחרון?
אני יצאתי מהמכונית וסגרתי את הדלת. רוח ערב קרה הכתה בפניי. הכנסתי את ידיי אל תוך הכיסים של הג'ינס שלי. חורף עכשיו, אני לא אתפלא אם הלילה יירד גשם. לא יכולתי לקחת קפוצ'ון כי דייב רצה שיהיה ללקוח כמה שפחות בגדים להוריד, שיהיה לו נוח. גם כן.
בלי להסתכל לדייב בעיניים עקפתי את האוטו והל לא יכולתי לקחת קפוצ'ון כי דייב רצה שיהיה ללקוח כמה שפחות בגדים להוריד, שיהיה לו נוח כתי אל הכניסה, שכללה מדרגות עץ חורקות. נכנסתי אל תוך המבנה.
חדר הקבלה היה מעוצב בסגנון ביתי. מאוורר תקרה הסתובב מעליי. לא היה שם אף אחד חוץ מגבר מבוגר שישב על הספות. סגרתי אחריי את הדלת, שהשמיעה קול טריקה קל. הוא הפנה את מבטו אליי. למרות הכובע והשפם המזוייף, זיהיתי שזה הוא. לעזאזל, הוא כל כך שקוף. מי עוד יילך עם כובע בתוך מבנה בלילה?
"זה... זה אתה?" הוא מתנשף. אני מהנהן והוא קם אליי. "החדר... הוא בפנים. בוא אחריי". אני עקבתי אחריו אל תוך מסדרון, מלא בחדרים. הוא פתח את אחת הדלתות ונתן לי להיכנס. הוא נכנס אחריי ונעל.
זה חדר קטן יחסית. אבל הוא מעוצב יפה. יש באמצע מיטה זוגית גדולה, שידה וארון קטן. בקיר הימני נמצאת דלת, אני מניח של השירותים והמקלחת. אני מסתובב אליו והוא מביט בי ולא מפסיק להתנשף. גבר דוחה. הוא התקרב אליי לאט לאט, מניח את ידיו השמנות על המותניים שלי.
YOU ARE READING
Diary of escort boy
Teen Fictionמיומנו של נער ליווי. -- ג'ורדן הוא בסך הכל בן שש עשרה, אבל כבר הספיק לשכב עם מאות גברים בארצות הברית שהיו מוכנים לשלם עליו שלושים דולר לשעה. הסרסור שלו לוקח את הכסף לעצמו ובתמורה מרשה לג'ורדן להתגורר במרתף שלו. המרתף המסריח, המטונף והמעופש שלו. הנחמ...