מנכ"ל של חברה גדולה מאוד הזמין אותי למשרד שלו, סתם ככה באמצע היום.
דייב לא מרוצה. בדרך כלל אין עבודה בשעות כאלה, והוא נוהג לישון צהריים. אני זוכר ששמעתי באותו מדבר עם המנכ"ל בטלפון, עצבני ועייף.
"רק בגלל השעה אני מעלה את התעריף!" הוא צעק. "כן, פי שתיים וחצי. כן!"
ואז היה רגע של שתיקה.
"כמה אמרת שאתה מוכן לשלם?" הקול של דייב היה שקט יותר. "אוקיי. אני יוצא עכשיו". ולפני שהוא ירד למרתף לקרוא כבר ידעתי שיש לי עבודה היום.
הוא הסיע אותי לבניין מודרני ענקי באמצע אזור התעשייה, בערך שעה נסיעה מהבית שלו. יצאתי מהמכונית של דייב ונכנסתי לתוך הבניין. נדהמתי מהגודל של המקום. זה בהחלט מקום ענק.
ניגשתי למזכירה שישבה במקומה משועממת, ושירבטה משהו על נייר.
"סליחה, יש לי פגישה עם המנכ"ל", היססתי. היא הרימה את מבטה אליי ברחמים, כאילו היא יודעת מה אני הולך לעשות עכשיו. היא הפנתה את מבטה למחשב וגללה את העכבר עד שמצאה את מה שחיפשה. "קומה שלושים. תגיד לשומר שאתה לפגישה של שתיים וחצי", היא הוראתה לי. הנהנתי והלכתי אל המעלית, לוחץ על הכפתור. אחרי דקה היא נפתחה. אדם במדים שחורים חיכה בפנים, מביט בי בהבעת פנים חמורת סבר.
"אני לפגישה של שתיים וחצי".
הוא הנהן וסימן לי להיכנס. הוא העלה אותי לקומה שלושים. כשהדלת נפתחה הוא הדריך אותי איך להגיע למשרד של המנכ"ל. הודתי לו ויצאתי.
עבר זמן עד שמצאתי את הדלת המיוחלת ודפקתי עליה.
"כן?" קול עמוק קרא מבפנים. "היכנס".
פתחתי את הדלת למשרד ענק ולבן, לבן מאוד. כל הקיר שמולי עד התקרה היה הרבה חלונות ענקיים ומחוברים. בצד המשרד ישב גבר בחליפה שחורה מול מחשב והקליד.
הוא נראה בהחלט טוב. השיער שלו הוחלק לאחור בג'ל, והיה אפשר לראות רמזים לשרירים מפותחים מתחת לחליפה. הוא הביט בי במהירות וחזר אל המחשב. "סגור את הדלת ובוא אליי".
סגרתי את הדלת אחריי והלכתי אליו במבוכה. עקפתי את השולחן ועמדתי לצידו, בוחן אותו שולח מייל. הוא לחץ על 'שלח' והסתובב אליי.
"אני רוצה שתיכנס מתחת לשולחן ותמצוץ לי בזמן שאני עובד", הוא אמר בפשטות. "יותר קל לי לעבוד תחת השפעה של אורגזמה". אוקיי. אין בעיה. לא מוזר בכלל. ישר ולעניין.
התכופפתי וזחלתי אל השולחן, מתמקם. הוא נכנס עם הכיסא שלו וחזר להקליד. השולחן היה די גבוהה כך שיכולתי להרים את ראשי ולמקם אותו על הכיסא, בין רגליו. פתחתי את רוכסן שבמכנסיו ושלחתי לבפנים יד, מוציא את הזין שלו.
"כל כך גדול...", לחשתי ביראה והכנסתי אותו לפה שלי. הזין שלו נעמד. הוא גנח מעט, אבל לא שמעתי שום הפסקה בהקלדה שלו ובהזזות של העכבר. הוא היה רציני.
הכנסתי את הזין עמוק לפה ואז הוצאתי, חוזר על זה כמה פעמים. הייתי רגיל לגברים שהיו מביטים בי בתאווה בזמן שהייתי עושה את זה, מתרכזים רק בי. לא הרגשתי בנוח למצוץ מתחת לשולחן חשוך. החלטתי להפעיל את הנשק הסודי שלי - הניסיון שלי.
התחלתי לפתל את הלשון שלי במיומנות סביב הזין שלו והוא נאנק בהפתעה. ניסיתי את ההכי טוב שלי. הכנסתי את הזין יותר עמוק וליקקתי גם שם, גורם לו לגנוח חזק. עכשיו ההקלדות פסקו לגמרי. הוא הקדיש את תשומת ליבו רק לי.
חזרתי לקצה של הזין שלו ופיתלתי את לשוני סביבו בצורות מעגליות. שלחתי את ידיי אל האשכים שלו ומיששתי אותם באגרסיביות.
"מממ...", הוא ניסה לזוז אבל תפסתי אותו חזק. קצב גניחותיו נהיה יותר חזק ויותר מהיר. העברתי את שיני בקלילות ובעדינות לאורך הזין שלו והוא התכווץ, פולט צלילים כאובים. "כ-כן... הו כן...", הוא רטט.
הוא גמר בפי, מוקדם יותר מהצפוי. בלעתי את הכל וליקקתי את שפתיי. הוא זז עם הכיסא אחורה ושלח יד אליי, מושך אותי ממתחת לשולחן.
עמדתי מולו. הוא הסתכל אליי המום, מתנשף וסמוק. "אתה... אתה היית כל כך פאקינג טוב", הוא אמר בהשתאות. "אני לא ציפיתי... וואו. זאת הייתה המציצה הכי טובה שאי פעם קיבלתי".
יש לי הרגשה שהוא קיבל הרבה.
הוא משך אותי אליו, נותן לי לשבת עליו. ראשו מול ראשי. "מגיע לך פרס על זה", הוא עדיין מתנשף. "מה תרצה, ילד שלי?"
שתעיף אותי מכאן קיבינימט.
"מה שתרצה דאדי", לחשתי בשקט לאוזנו. הוא נהם, והרגשתי את הזין שלו עומד שוב ונוגע בבטן שלי. עוד אחד עם דאדי קינק. נהדר.
הוא הרים אותי וקם, דוחף אותי לעבר החלון הגדול ומצמיד אותי אליו. הפנים שלי דבוקות לזכוכית וכל העיר נגלית בפניי. "אני הולך לזיין אותך בתחת כל כך חזק. דאדי רוצה לענג את הילד שלו".
הוא הוריד את המכנסיים שלי יחד עם הבוקסר בבת אחת. הוא מלטף את הישבן שלי ואוחז אותו בשני ידיו.
"חומר סיכה", אני גונח. "יש לך?"
הוא צבט אותי מאחורה חזק, גורם לי לפלוט צעקה. "יש לי חומר סיכה במגירה, רק רגע", הוא אמר. שמעתי אותו מתרחק ופותח מגירה. תוך רגע הוא חזר.
הוא חדר אליי חזק. זה הזכיר לי את הסקס עם הפוליטיקאי שהיה לי לא מזמן, אבל הוא לא השתמש בחומר סיכה. הפעם זה היה הרבה פחות כואב. הוא יצא ונכנס אליי בקצב מהיר. גנחתי. הזין שלי נעמד זקוף אל מול החלון, משקיף גם הוא על הנוף. כל כך שמחתי שאף אחד לא יכול לראות אותנו מהקומה הזאת.
הוא נעצר לרגע בתוכי. הצטמררתי בכל הגוף. הוא נישק אותי בצוואר ובעורף, מוצא נקודה רגישה. הוא מוצץ, נושך, משאיר לי סימן סגול. ייקח לו ימים לעבור.
הכאב בלתי נסבל. אני כבר מת שהוא ייצא ממני. "תן לי לגמור", ייבבתי. "תסיים עם זה כבר".
"עוד לא, ילד שלי", הוא גונח. "חכה עוד קצת".
הוא מצמיד את אפו לשיער שלי ומסניף אותו. הוא סובב את ראשי אליו ונישק אותי בפה, תוקפני וחודר. הוא שולח יד לזין שלי ומלטף אותו, גורם לי לרעוד מההנאה.
הוא יצא ממני סוף סוף וחזר לזיין אותי בקצב. גמרתי על החלון שלו והוא בתוכי. הוא סובב אותי אליו והצמיד אותי שוב אל החלון בנשיקה. נאבקנו על השליטה, והוא ניצח אותי. הוא אחז בישבן שלי והצמיד אותי אליו, מלטף ומנשק.
"אני עוד אדאג שתחזור אליי", הוא הבטיח.
YOU ARE READING
Diary of escort boy
Teen Fictionמיומנו של נער ליווי. -- ג'ורדן הוא בסך הכל בן שש עשרה, אבל כבר הספיק לשכב עם מאות גברים בארצות הברית שהיו מוכנים לשלם עליו שלושים דולר לשעה. הסרסור שלו לוקח את הכסף לעצמו ובתמורה מרשה לג'ורדן להתגורר במרתף שלו. המרתף המסריח, המטונף והמעופש שלו. הנחמ...