ניית'ן הזמין אותי כבר למחרת, מוקדם בבוקר.
"הוא הזמין אותך ליום שלם", דייב אמר מרוצה. "אנחנו נעשה מהבחור הזה בוכטות".
כמובן שהוא התכוון שהוא, דייב, ירוויח. לי זה לא משנה כלום. אבל אם הייתי אומר את זה בקול הייתי חוטף מכות, אז סתמתי.
בשבע בבוקר דייב הסיע אותי אליו. עליתי לדירה שלו ודפקתי בדלת. הוא פתח לי אותה ישר, כאילו הוא חיכה לי מאחוריה כל הזמן הזה.
"ג'ורדן!" הוא חיבק אותי. החזרתי לו חיבוק ונישקתי אותו קצרות על הפה. "לא חיכית הרבה זמן, הא?" עקצתי אותו.
"לא יכולתי להתאפק, ברגע שחזרתי הביתה התקשרתי לדייב", הוא צחק ועזב אותי. "בוא, תיכנס".
נכנסתי לדירה שלו ועקבתי אחריו לסלון. היה שם שמיכה מקופלת על הספה הגדולה וקערת פופקורן על השולחן. ניגשתי אל הפופקורן ואכלתי קצת.
"תיכננתי שנראה סרט קצת", ניית'ן חיבק אותי מאחור.
"זה נשמע לי נהדר", חייכתי והוא התנתק ממני. "איזה סרט רואים?"
"הו, אתה תאהב אותו", הוא ציחקק. הרמתי גבה בחשדנות. הוא דחף אותי אל הספה והתיישב לידי, לוקח את השלט. פתחתי את השמיכה וכיסיתי בה אותי ואותו. משם יכולתי להבחין בסימן הסגול שעשיתי לו אתמול בצוואר. שלחתי אליו יד וליטפתי את הסימן. ניית'ן חיכך את ראשו ביד שלי ניית'ן הדליק את הטלוויזיה ואת הדיוידי, לוחץ על פליי.
"חכה, אני אכבה את האור", הוא אמר וקם, רץ ללחוץ המתג שליד הטלוויזיה. הוא רץ חזרה אליי וזינק אל מתחת לשמיכה.
בינתיים מוזיקת רקע החלה להתנגן. על המסך נראה פארק עירוני, שליו, רגוע. ראו משפחות עושות פיקניקים וגברים ונשים עושים ספורט.
"על מה הסרט?" לחשתי.
"חכה בסבלנות, כבר תדע", הוא לחש חזרה.
עכשיו התמקדו ביער בפארק. העצים הגבוהים, קרני השמש היוצאים מבין העלים... המצלמה עשתה זום על סנאי קטן שאכל בלוט. הוא היה כל כך חמוד. פתאום נשמעו צלילים מוזרים והסנאי שמט את הבלוט מהבהלה ועלה במעלה העץ. המצלמה התקדמה לעבר מקור הצליל. לאט לאט הצלחתי לשמוע את הצליל יותר בבירור, וזה נשמע כמו... גניחות?
"לא נכון", מילמלתי. ניית'ן ציחקק.
המצלמה עקבה אחר מקום הקול עד שהגיעה לגבר שמזיין גבר אחר על העץ. "אתה לא רציני", צחקקתי. "אתה הבאת סרט גיי פורנו, לעזאזל. פאקינג גיי פורנו".
"לא מחרמן אותך?" הוא שאל בציפייה. תפסתי אותו במותניים והושבתי אותו עליי. "לא כמו התחת שלך", עניתי לו וחיבקתי אותו מאחור. הוא הזיז את הישבן שלו מצד לצד והתגרה בי. צחקתי ותפסתי בישבן שלו, מפתיע אותו. הורדתי את הטרנינג שלו וזרקתי אותו הצידה.
YOU ARE READING
Diary of escort boy
Teen Fictionמיומנו של נער ליווי. -- ג'ורדן הוא בסך הכל בן שש עשרה, אבל כבר הספיק לשכב עם מאות גברים בארצות הברית שהיו מוכנים לשלם עליו שלושים דולר לשעה. הסרסור שלו לוקח את הכסף לעצמו ובתמורה מרשה לג'ורדן להתגורר במרתף שלו. המרתף המסריח, המטונף והמעופש שלו. הנחמ...