הפעם הוזמנתי ישירות לבית של הלקוח. הוא גר לא רחוק מדייב, כך שבאתי אליו רענן, אחרי מקלחת.
הוא גר בבניין קומות. דייב הדריך אותי ואמר לי לעלות אל הקומה השנייה, דירה מספר חמש. עליתי לשם באיטיות, מנסה לדחות את הקץ. שפשפתי את ידיי בניסיון להתחמם. נהיה קר יותר. אני מקווה לא להצטנן בגלל שהשיער שלי עדיין רטוב.
דפקתי על הדלת של דירה מספר חמש. לא היה עליה שום שלט, ככה ששיערתי שזה גבר רווק שרק רוצה להשתעשע קצת.
בחור כבן עשרים פתח לי. הוא היה רק מעט יותר גבוה ממני והביט בי בחשש. הוא הזכיר לי חיה מבוהלת.
"אתה...?"
"כן".
"בוא, תיכנס", הוא זז הצידה. נכנסתי לדירה שלו וכבר הרגשתי נעים. הוא הפעיל מזגן על חום. הוא נעל את הדלת אחריי וניגש אליי בבישנות.
"אני... אה... אולי נלך לחדר שלי? נדבר כבר שם", הוא מלמל בלחץ. תהיתי אם כבר יהיה סקס היום. "אוקיי", הנהנתי ועקבתי אחריו. הוא הוביל אותי אל החדר שלו, אחד מבין שלושה חדרים בדירה הזאת. היא לא הייתה כל כך גדולה, אבל מספיקה לרווק עם כסף, אני חושב.
החדר שלו לא היה גדול יחסית. המיטה שלו הייתה זוגית אבל לא גדולה במיוחד. נראה שהוא רגיל להיות לבד. הוא התיישב על המיטה ואני התיישבתי לידו.
"תראה", הוא פתח. הוא נשם נשימה עמוקה. "אני הומו, ואין לי ניסיון ביחסי מין. הפעם היחידה שעשיתי את זה הייתה כשמישהו שהחשבתי כידיד שלי זיין אותי במסיבה. אני חשבתי שאולי מישהו מנוסה כמוך יוכל... אממ... להדריך אותי".
גיחכתי, גורם לו להסמיק. הוא כל כך חמוד. כשבחנתי אותו עכשיו, ראיתי שהוא באמת חתיך. ידעתי שאם לא הייתי מה שאני והוא לא היה מזמין אותי אז יכול להיות שהייתי מתחיל איתו.
"אין בעיה", חייכתי. הוא נאנח בהקלה וחייך אליי. "אני ניית'ן, אגב".
"ג'ורדן", הנחתי לו יד על הירך. הוא השפיל מבט והסמיק. נהנתי לשם שינוי להיות השולט ולא הנשלט. ידעתי שהערב יכול להיות שסוף סוף אני באמת אהנה בעבודה.
"אז מה, ניית'ן", עליתי עם ידי לאט לאט לכיוון המפשעה שלו. הוא קפא במקומו, עיניו עוקבות אחרי היד שלי. עצרתי ליד הכפתורים שבמכנס שלו, ושיחררתי אחד. "איך אתה רוצה להתחיל?" קרצתי אליו.
ניית'ן הסמיק. "אה... א-אני לא יודע. חשבתי שאתה תתחיל, אתה המנוסה מבינינו".
אהבתי את האופן שבו הוא דיבר אליי. מפוחד, ביישן. אולי קצת מתחנף. דחפתי אותו אל הכריות ועליתי עליו. "תגיד, איך הייתה הפעם ההיא שזיינו אותך? הוא עשה את זה חזק?" לחשתי באוזנו.
הוא לא ענה לי, רק הביט בי בציפייה. הרמתי את הברך שלי ולחצתי על המפשעה שלו, גורם לו להיאנח. "אתה אוהב שעושים לך את זה חזק?" לחשתי שוב.
YOU ARE READING
Diary of escort boy
Novela Juvenilמיומנו של נער ליווי. -- ג'ורדן הוא בסך הכל בן שש עשרה, אבל כבר הספיק לשכב עם מאות גברים בארצות הברית שהיו מוכנים לשלם עליו שלושים דולר לשעה. הסרסור שלו לוקח את הכסף לעצמו ובתמורה מרשה לג'ורדן להתגורר במרתף שלו. המרתף המסריח, המטונף והמעופש שלו. הנחמ...