דייב הסיע אותי לאחד הלקוחות הקבועים שלי, מר דבון. הוא תמיד מזמין לנו את אותו בחדר באותו מלון.
אני לא סובל אותו. הוא תמיד מכריח אותי לשחק במשחקי תפקידים שלו, סאדו מזו מטומטם. פעם שעברה הוא הביא לי כובע של שוטר וחוטיני כחול, ואמר לי לעצור אותו. הייתי צריך להצליף בו עם שוט ולקשור אותו עם חבל למיטה ולזיין אותו חזק בתחת. נורא. כבר עדיף את המשוגעים שמכריחים אותי ללבוש תחתוני נשים של ויקטוריה סיקרט.
הבנתי מדייב שהוא חלק מאוד גדול במאפיה האמריקאית. יש לו כנופייה ענקית כמעט בכל מדינת ניו יורק. הוא טס כל פעם כמעט חצי מדינה רק בשביל שאני אצליף בו עם השוט המזויין. מחמיא לי, אבל הייתי מעדיף שלא.
דייב עוצר לי ליד המלון ומסתובב אליי. "היי, ילד. תקשיב", הוא מועך את הסיגרייה במאפרה שלו.
"כן?"
"הפעם, אחרי שאתה מסיים איתו, אני צריך שתגיע לחדר 647".
"למה?" שאלתי. "יש לי שני לקוחות היום?"
"לא, אתה תבין אחר כך. אתה תפגוש שם מישהו, ותענה בכנות על מה שהוא יישאל אותך. עכשיו צא מפה ילד, צא!"
נאנחתי ויצאתי מהמכונית, טורק אחריי את הדלת. דייב ישר שם גז ונסע משם. הבטתי בו בשקט ותהיתי מה אם עכשיו אני אברח מפה. מה יהיה אם פשוט אברח מהחיים האלה, אתחיל מחדש.
אבל איפה אני אתחיל מחדש? איך בדיוק? אני צריך להגיד תודה שאני לא מורעב ושיש לי איפה לגור ולישון. נאנחתי ונכנסתי למלון.
זה מלון מפואר. אני כבר מכיר אותו די טוב וישר מגיע למעלית, עולה לקומה רביעית. אני הולך לחדר 509 ודופק שלוש דפיקות על הדלת. מר דבון פתח לי.
"ג'ורדן", הוא מלקק שפתיים. "תיכנס".
נכנסתי לתוך החדר הכל כך מוכר הזה. ראיתי שהוא כבר הכין מראש את המקום ודחף את המיטה הצידה, כך שיש המון רצפה פנויה. מר דבון חיבק אותי מאחורה ומניח את ידיו על המפשעה שלי.
"תנחש מה משחקים היום?" הוא לחש לאוזני.
"אני לא יודע", לא בא לי לשחק במשחקים שלו.
הוא עוזב אותי ופוסע אל שידה שהזיז לפינת החדר. הוא פתח את המגירה והוציא משם כובע של קאובוי ובנדנה. "היום אנחנו רוכבים על סוסים", הוא חייך בזדוניות.
אוי לא.
הורדתי את כל הבגדים שלי וניגודתי אליו. הוא נעץ בי מבט לפני שנתן לי לחבוש את הכובע. באתי לקחת גם את הבנדנה אבל הוא לא נתן לי. במקום זה הוא התכופף וקשר לי אותה כמו חיתול, מהדק אותו עם סיכת ביטחון. תהיתי איך יש לו ניסיון בקשירת חיתולים. אולי הוא נשוי.
"אתה כל כך סקסי", הוא צבט אותי בישבן וקם. הוא סגר את המגירה ולקח שקית מקצה החדר. "תראה מה קניתי", הוא חייך בגאווה והוציא ראש של סוס מהשקית. טוב, לא ראש סוס אמיתי, אלא מסכה ענקית מחומר גמיש כלשהו שהוא ירכיב על הראש שלו.
מר דבון הוריד את כל הבגדים שלו וזרק אותם יחד עם הבגדים שלי אל צד החדר. הוא כרע על הרצפה ועמד על ארבע. "בוא תרכב עליי, סקסי קאובוי".
נאנחתי בשקט, בלי שהוא יישמע, והלכתי אליו באיטיות. התכופפתי על הברכיים לידו וליטפתי את גבו.
"מי סוס טוב?" שאלתי ברוגע. מר דבון החזיר לי סוג של... צהלה? אלוהים, הוא מחקה סוס כל כך גרוע.
העברתי יד לישבן שלו וחבטתי בו. "רוצה לצאת לדהירה, סוס?"
הוא צהל שוב וניער את ראשו. חבטתי בו שוב בישבן ואז הרמתי אותו קצת למעלה. עברתי אל מאחוריו ונשארתי שם. השתפשפתי בו קצת ומר דבון גנח. ידעתי שהבד של הבנדנה דק מידי וזה עושה לו את זה. "סוס, תרכיב את הראש שלך".
הוא שם את המסכה שלו עליו והשמיע עוד צהלה. הורדתי קצת את הבנדנה ושלפתי את הזין שלי החוצה. הוא לא עמד, אז שפשפתי אותו קצת עד שהוא הזדקף. לקחתי מהמיטה את החומר סיכה שמר דבון השאיר לי שם ומרחתי על הזין שלי. החזקתי את הישבן שלו וחדרתי אליו. הוא גנח חזק. הוצאתי את הזין שלי לאט לאט, ושנייה לפני שהוא יצא לגמרי דחפתי אותו שוב, חזק, ככה שוב ושוב.
ידעתי שמר דבון מצפה ממני שאגנח משפטים שקשורים לתפקיד שלי. ניסיתי לחשוב על כמה משפטים כאלה בזמן ששלחתי יד אל הזין שלו ולחצתי עליו קצת. "דיו, סוס, דיו", גנחתי בחוזקה.
הפלקתי לו על הישבן בידי הפנויה ובשנייה המשכתי לשפשף את הזין שלו. הוא גנח בקול גבוה ונשמע קצת נשי, האמת."יש לך זין של סוס", גנחתי. "כל כך גדול".
הוא גמר ראשון, משפריץ על כל הרצפה. אני יצאתי ממנו והפכתי אותו על הגב, מוריד ממנו בבת אחת את המסכה. הוא הביט בי במבט נלהב ובהה בזיקפה שלי. חייכתי ברשעות והכנסתי אותה חזרה פנימה לבנדנה. הוא השמיע קול מחאה.
"אתה תצטרך לזכות בה", אמרתי והתיישבתי לו על הזין. הוא הזדקף שוב והכאיב לי בישבן מרוב שהיה קשה, אבל התעלמתי. רכנתי קדימה והתחלתי לשפשף את הבליטה שלי בבטן העירומה שלו.
"אתה רעב, סוס?" לחשתי בקול מפתה. "רוצה שאני אתן לך פינוק?"
הוא שוב השמיע צהלה. פירשתי את זה ככן. קמתי ממנו ופיסקתי לו את הרגליים. התחלתי לאונן לו והוא השתנק. המשכתי עם זה עד שראיתי שהוא קרוב לגמירה והפסקתי.
"אל תגמור", הוראתי לו. "עכשיו אתה יכול לקבל את הפינוק שלך". הוא התיישב מולי, מתוסכל מינית. הוצאתי את הזין שלי מתוך הבנדנה וקירבתי אותו אליו. הוא התכופף והתחיל למצוץ לי, מלקק ונושך.
גמרתי לו בפה וסיימתי לאונן לו. הוא גמר עליי והחל לנשק אותי.
"בוא", הוא אמר בין נשיקה לנשיקה, "נלך להתקלח".
YOU ARE READING
Diary of escort boy
Novela Juvenilמיומנו של נער ליווי. -- ג'ורדן הוא בסך הכל בן שש עשרה, אבל כבר הספיק לשכב עם מאות גברים בארצות הברית שהיו מוכנים לשלם עליו שלושים דולר לשעה. הסרסור שלו לוקח את הכסף לעצמו ובתמורה מרשה לג'ורדן להתגורר במרתף שלו. המרתף המסריח, המטונף והמעופש שלו. הנחמ...