היום זה היה כנראה היום הכי מוזר שהיה לי אי פעם, או כי לא התנסיתי בזה עד עכשיו, או כי זה באמת באמת מוזר.
בכל מקרה, שלושה גברים הזמינו אותי כדי לעשות אורגיה.
דייב הסיע אותי לבית של אחד מהם, שהיה במרחק שעתיים נסיעה בערך, והוריד אותי שם. דפקתי בדלת, ולהפתעתי, נער בגיל תיכון פתח לי, אולי הוא אפילו בגיל שלי. הוא נראה די טוב האמת - בלונדיני עם עיניים חומות מדהימות. הגוף שלו נראה די טוב, אמנם לא חטוב כמו שאני אוהב אבל עדיין... עושה לי חשק.
"זה אתה?" הוא שאל. הנהנתי והוא ליקק את שפתיו. "הוא כאן!" הוא קרא לאחור והזמין אותי להיכנס. נכנסתי והרגשתי צביטה מאחור. הפניתי את הראש אחורה וראיתי אותו מחייך בשובבות. הוא סגר אחריו את הדלת ותפס לי בישבן, מקרב אותי אליו. הוא חייך בהנאה.
"אני כל כך מחכה להוריד את הבגדים האלה ממך", הוא גנח ושלח יד אל המפשעה שלי. השפלתי את ראשי והסתכלתי על ידו בציפייה - לא יכולתי לעשות כלום עם זה חוץ מלעמוד בשקט.
"היי, איידן", מישהו אמר לפתע. הרמתי את ראשי וראיתי בחור לא מבוגר, הייתי מעריך שגילו בסביבות עשרים ושש, מולנו. הוא לא נראה טוב כמו הראשון, לא שזה משנה. אני חושב.
"לעזאזל, ג'ון, תן לי קצת", איידן התעצבן.
"תתאפק, הוא לשלושתנו", הוא משך אותי מאיידן ובחן אותי בעיניו, מחייך.
"ליאו צריך לראות אותך".
הם הובילו אותי לחדר שינה שבו ישב על המיטה הענקית בחור שלישי (גם הוא נראה בסביבות עשרים ושש) ושיחק בטלפון. הנחתי שהוא ליאו. הוא נראה די נחמד, עם שיער שחור בתספורת מארינס. הוא הרים את מבטו וחייך כשראה אותי. הוא סגר את הטלפון והניח אותו בצד.
"הוא באמת נראה טוב", ליאו השתאה. "בן כמה אתה?" שאל אותי.
"בן שש עשרה".
"אתה קטן ממני בשנה!" איידן אמר, נדהם. "חשבתי שאתה מבוגר יותר".
"מה רע", ליאו גיחך, הוא טפח על המקום שבין שני רגליו המשולבות בעדינות. "בוא אליי".
התקדמתי קדימה ועליתי על המיטה, מתיישב בין רגליו. הוא שלח שתי ידיים למפשעה שלי ותפס אותי שם.
"כן, הוא מרגיש גדול", הוא צחק באוזן שלי. "אני רוצה לזיין אותו ראשון".
"נראה לך!" ג'ון מחא.
"אתה יכול לזיין אותו בפה מצידי", ליאו גיחך, "התחת המדהים הזה שלי".
ליאו דחף את ידיו לתוך הטרנינג והבוקסר שלי, ממשש לי את הזין. איידן עלה על המיטה ומשך ממני את המכנסיים, משאיר אותי בבוקסר. ליאו הוציא את ידיו והוריד לי את הבוקסר, נותן לאיידן למשוך אותו ממני.הם בהו בזין שלי לרגע. ג'ון עלה על המיטה גם והוריד לי את החולצה.
YOU ARE READING
Diary of escort boy
Novela Juvenilמיומנו של נער ליווי. -- ג'ורדן הוא בסך הכל בן שש עשרה, אבל כבר הספיק לשכב עם מאות גברים בארצות הברית שהיו מוכנים לשלם עליו שלושים דולר לשעה. הסרסור שלו לוקח את הכסף לעצמו ובתמורה מרשה לג'ורדן להתגורר במרתף שלו. המרתף המסריח, המטונף והמעופש שלו. הנחמ...